8. listopad 2008 00:00 / Aleš Smutný / Recenze / Diskuze (92)

Já také doufám že to vyjde mám jedničku a bral bych i dvojku.

20825726
James110 napsal 9. 1. 2009 v 08.11

Ta jednicka je dost dobra hraju to porad dokola... :-)

20822754
zumpar1234 napsal 7. 1. 2009 v 15.50

Cawte keby ste sa dozvedeli o nejakých suskandach o PC verzii prosim napiste to tu. Ja som na 100% presvedceny, ze to na PC vyjde ale nemam zatial ani suskanice ziadne nacitane taze nic newem. Keby bol niekto mudrejsi ako ja tak napiste.......a hlasky ako ze to na PC nevijde su bezpredmetne....uz len vyhlasenie vyvojara ze na PS3 to nevyjde urcite lebo nenavidi PS3 gamepad mi jasne dáva najavo ze je to len natahovanie a vytváranie umelej exkluzivity pre Xbox 360 nic vacej. Na PC to určite vyjde na PS3 Asi ne lebo tam je port komplikovanejsi...a priznajme si je to hlavný konkurent XboXu 360. Howk!!!!!!

Editováno: 7. 01. 2009 v 15.52

20825726
James110 napsal 7. 1. 2009 v 12.34

Vyjde to na to pc nebo ne?

20825726
James110 napsal 8. 1. 2009 v 07.51

Ja budu jen doufat,o 1 to rikali taky ze nebude a pak byla,protoze si nechci kupovat xbox,to bych si pak musel kupovat origo hry a tak bohaty zase nejsem he..

8832676
Roiser napsal 7. 1. 2009 v 15.32

Ja bych rek, ze za nejaky ten cas ano, i kdyz porad bude kazdy rikat opak.

20817126
JohnyQuest napsal 7. 1. 2009 v 15.01

ne nebude...

20825726
James110 napsal 8. 1. 2009 v 14.18

Jako rikaji ze ne,ale ty prachy co z toho nakonec budou mit je donuti.Cetl jsem ze jim jde hlavne o to,ze je tezke optimalizovat hru na tolik ruznych pc a hlavne na grafiky...

20822754
zumpar1234 napsal 2. 1. 2009 v 12.19

A konecne no už sa neviem dockat kedy to vyjde na PC. Niekedy v pribehu tohto roka ocakavam. Juchacha!!!

20823481
Polo-360 napsal 9. 11. 2008 v 18.36

Zdravim hele dneska si budu pucovat od kamose GoW2 ale ma USA Ucet ma tam Aanglický titulky ja mam britský účet jde tam nějak nastavit abych měl české tytulky?? Dík moc

20812087
Lykantrop napsal 9. 11. 2008 v 18.39

Prepni si v Dashboardu local na CR.

20823481
Polo-360 napsal 9. 11. 2008 v 19.05

Ok dikec

20821976
asasin7 napsal 9. 11. 2008 v 18.32

Jo recenze na mgs4 byla shatěna a to dost.

5081012
HiHi789 napsal 9. 11. 2008 v 22.53

"Shaněta"? A jak to souvisí s GoW?

20812087
Lykantrop napsal 9. 11. 2008 v 17.59

Prijde mi skoda, abych psal dojmy z bezprostredniho hrani Gears 2, jen pro mistni zname FLAME forum. Prepostnu to sem, kdyz uz je tu bohuzel vetsina prispevku o MGS4. Pozor mozne Spoilery, ale nic zasadniho--------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------ ---------------------------------

7. 11. 2008 v 21.00

Tak Gears 2 je....podle ocekavani zatim pecka.
Mame za sebou obranu nemocnice, ktera je takova normalni, slouzi spis nove prichozim jako tutorial, super je moznost sklapet stoly a vytvaret z nich obranu. Filmecky jsou velkolepy, Jacinto (posledni mesto na planete) je krasny. Mame za sebou jizdu na tezebnich vozidlech znamou z prvniho traileru a to je adrenalin narez, porad se neco deje, nalitavaj Reaveri, harpunujou nas Locusti a lezou drze na palubu, takze jsme museli nasadit na ty cerny pasazery pana revizora s brokovnici :) Obrovity Corpser skocil na vedlejsi vozidlo a uplne ho rozdrtil....silena jizda bojistem a souboj s nekolika Brumaky. Jelikoz stojim u kulometu ja, prostrileli jsme se :). Naprosto vynikajici je moznost hrat coop kazdy na jinou obtiznost. Ja na vysokou a kamos na stredni, ktera mi prijde dost friendly. Kazdopadne konec mlaceni mene schopnych sourozecu a podobne haveti :).
Postavy uz nejsou takovy hrosi, Delta Squad je trochu utlejsi a mirne blize realita. Grafika je o fous detailnejsi a je na co se divat. Uff, zatim je to jizda...

7. 11. 2008 v 22.29

Zatim je to jedna velka jizda, mame za sebou klesteni cesty pro vozidla, perfektni a napinavou cestu tunelem, uplnou tmou kdy nam sviti jedou ci vozidlo. Adrenalin, nepratele vybihaji z temnoty necekane a nekoli metru pred nami. Hudba a zvuky na vynikajici urovni. Jablonsky delal treba Transformers a pouzil nektere motivy z jednicky, coz je dobre. Hudba je proste filmova a velkolepa.

7. 11. 2008 v 23.05

Po mega bitve nas Drillery "vysterily" buhvi kolik metru hluboko pod zem. Grafika je uzasna, mira detailu je fantasticka.Vsude jsou houby pul metru vysoke. Sikovnym zasobovanim potravou, lze jako kryt vyuzivat obrovske a neznicitelne mnohonozky (neco jako stonozka, ale maji az 700 paru nohou), prestrelky jsou intezivni, protoze jsme na uzemi nepritele a ten to tu ma obsancovane. Coop perfekne funguje, obcas nekoho slozi k zemi, ale je nejaky cas na to ho zvednout. K tomu dopomaha i masaz srdce pomoci tlacitka "A". Ted tu projel cerv o prumeru panelaku. Vibrace na ovladaci šili, jsem zvedav co bude nasledovat....

3904247
JimmyPop napsal 9. 11. 2008 v 19.19

Lykane jak funguje to kryti za tim cervem?

9235611
xMort napsal 9. 11. 2008 v 22.28

Normálně se za něj skrčíš. Červi koukají ze zdi, sestřelíš ze stropu takové červené ovoce, co žerou, červ se vyvalí a žere a ty se za něj můžeš vesele schovávat, protože má neprůstřelný krunýř. Je tam i pár scén, kdy musíš sestřelovat ovoce a červa strategicky posunovat, aby druhá část skupiny mohla projít pod těžkou palbou.

20823574
Kemalbasturkataturk napsal 9. 11. 2008 v 14.59

Nevím jak vy, ale pokud si já přečtu nějakou recenzi a příliš se mi nezdá hodnocení autora, podívám se na gamerankings. Tak člověk získá dle mého velmi objektivní hodnocení každé gamesy.

17793954
kasta.smf napsal 9. 11. 2008 v 14.49

mam ps3 a klidne reknu ze se mne gears2 libi. vzdyt je to opravdu dobre udelana hra.xbox si kvuli ni sice kupovat nehodlam ale svoje hodnoceni si nejspis zaslouzi.u mgs4 chapu ze hodnoceni je nazor recenzenta ale zaroven je pravda ze by recenze mela byt objektivni.v tomhle ohledu byl super next level kde byl nazor na hru od dvou recenzentu.mimochodem mam pred sebou 10 let stary playstation1 magazin:recenze MGS1 autor:jiri pavlovsky 10/10

11346113
P1etro napsal 9. 11. 2008 v 13.29

Je mi až smutno z majitelů PS3, kteří jsou natolik zaslepení svojí konzolí, že si nedokáží připustit, že by někdo mohl mít odlišný názor na hru z jejich konzole a nedal jí maximální hodnocení, které by jí bez zahrání oné hry dali podle trailerů oni. O tom jsou recenze, reflektují názor JEDNÉ osoby a když jí recenzent nedá hodnocení podle vašich představ, není důvod ho za to hanit, je to jeho názor a má na něj právo. Za druhé, srovnávat a zahlcovat diskuzi ke Gears of War 2 srovnáváním s MGS 4 mi přijde naprosto zcestné, jedná se o naprosto odlišně pojaté tituly. Chápu, proč PS3 blázni všude cpou MGS 4 jako přiklad dokonalosti jejich konzole, ovšem tím spíše poukazujete na svoji hloupost, než na pádnost vašich argumentů, když srovnáváte zběsilou akci typu GOW 2 se stealth akcí MGS 4. Proberte se a běže diskutovat na oficiální PS fóra.

20809574
risix napsal 9. 11. 2008 v 15.37

Prober se , nikdo nesrovnává dvě odlišné hry , ale kvalitu recenzí . Recenze má informovat potecionální kupce, a ne aby recenzi psal člověk , který o tom nemá páru, o to tady jde o kvalitu recenzí nebo spíš recenzenta. MGS4 prostě měla smůlu , že "vyfasovala" zrovna tady toho. Takže ještě jednou recenze by měla informovat o kvalitě hry a ne názor recenzenta, který k tomu nemá vztah.

11346113
P1etro napsal 9. 11. 2008 v 18.19

Ale recenze je subjektivní útvar, který zkrátka nemůže plošně zhodnotit kvalitu hry. Kvalitu hry sice hodnotí, ale pouze z pohledu autora, kterému byl daný titul na zhodnocení přidělen. Pro širší a o něco "objektivnější" pohled jsou tu v diskuzi zmiňované servery jako gamerankings.com, popřípadě české hodnoceniher.cz, ci databazeher.cz. A hodnotit recenzenta, že je nekvalifikovaný, že "vo tom nemá ani páru" je nemístné, je to jeho názor a za něj je placený.

20809223
busines napsal 9. 11. 2008 v 18.46

Dosud nepochopeno.S obou stran.V "recenzi" na MGS4 se objevovala chybny az lzivy udaje.Naprosty nesmysli.JE MI U PRDELE TA OSMICKA,jde mi o ty nesmysli v celym clanku.

20812087
Lykantrop napsal 9. 11. 2008 v 14.25

Pekne shrnuto.

Osobne si myslim, ze vetsina Ps3 fanboys trpi komplexem menecennosti, protoze jim Sony vymenou za velice drahou konzoli slibovala zazraky, ale skutek jaksi utekl. Snazi se to tedy zvratit jakymikoliv prostredky, napadanim recenzentu pocinaje, pres predpokladani jeste nevydanych her, jako nejlepsich vsech dob.
Ono uz prezdivka Cerna Kralovna, ktera je z nove generace konzoli na poslednim miste, z psychologickeho hlediska o necem svedci.

20809574
risix napsal 9. 11. 2008 v 15.37

Ach jo :-))))

20818940
Fenek napsal 9. 11. 2008 v 13.37

Teď jsi jim to dal :)), ale můžou si za to sami no... :)).

20812087
Lykantrop napsal 9. 11. 2008 v 12.52

Gears 2 dohrano !! S touhle hrou spokojenost, konec je naprosto super jizda a navic je vtipny.

Hra nabizi tradicne dlouhou trvanlivost diky multiplayeru a uz zminovane Horde, ktera je proste skvela. Navic je pouzitelna i jako single kus, protoze narozdil od jednicky hra obsahuje boty, kteri jsou prekvapive funkcni i kdyz treba vezmu zajatce, sroti se kolem me a pomahaji me kryt. Nejzabavnejsi mapa je asi Lavina, kde je skvele postrelit 1-2 lidi tesne pred lavinou a pak jen koukat, jak ti chudaci zurive mackaji "A" a snazi se odplazit pryc, nacez je to stejne smete :) No, a pak nasleduje zurivy boj o super-zbran na strese altanku, protoze dobre mirici manik se ziskanym raketometem muze i prohravajicimu teamu suverene dopomoci k vitezstvi.

5081012
HiHi789 napsal 9. 11. 2008 v 10.19

Páni, v celé diskusi jsou tak 2/3 příspěvků od psfanů a ješte ktomu o MGS. Trochu k Gearsům, ne?