FIFA 17

Recenzovaná verze: PlayStation 4
4. říjen 2016 11:07 / Jan Bors / Recenze / Diskuze (15)

Související hra

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20877363
michal597 napsal 8. 10. 2016 v 02.20

Dominátor: Dobře,díky teda za odpověď;)

Nahlásit nevhodný obsah

20877159
Dominik Nečesánek napsal 7. 10. 2016 v 22.31

michal597: Hele, já novou FIFU hraju a opravdu tam je.

Nahlásit nevhodný obsah

20877363
michal597 napsal 7. 10. 2016 v 21.58

Dominátor: No to si právě nejsem jistej, přece jenom Konami má s barcou extra spolupráci

Nahlásit nevhodný obsah

20877159
Dominik Nečesánek napsal 7. 10. 2016 v 21.35

michal597: Jasně, že tam je :)

Nahlásit nevhodný obsah

20877363
michal597 napsal 7. 10. 2016 v 21.24

Ahoj,je ve Fifě 17 Camp nou?Slyšel jsem že tam není což mě jako barcelonskyho fanouška docela mrzí

Nahlásit nevhodný obsah

20835846
talibanec napsal 4. 10. 2016 v 20.11

Taká jedna nefutbalová poznámočka (viem, ale udrelo mi to do očí); citujem : "... a spojujete přímky mezi hráči ...". Za predpokladu, že česká přímka je to isté čo slovenská priamka, t.j. nekonečná čiara pretínajúca (prechádzajúca cez) dva body, mám k tomu dve otázky:
a) Ako sa takéto priamky spájajú? ;P
b) Čo tým chcel autor povedať? Znamená to, že vzťah medzi susediacimi/prepojenými pozíciami je momentálne už druhoradý ak ležia na jednej priamke? t.j. ak si CDM nerozumie s LCB ani s RCM, ale tí dvaja sú bratia (abo čo) tak tá ich spoločná "autorova priamka" bude zelená? Alebo inak, majme štandardnú formáciu 4-4-2 so stredopoliarmi na jednej priamke. Je tá čiara, ktorá ich spája jednej farby? a všetci k tejto farbe prispievajú rovnako bez ohľadu na to ako dobre, či zle, si (ne)rozumie LM s LCM či RCM s RM?

Editováno: 4. 10. 2016 v 20.19

Nahlásit nevhodný obsah

20895101
Linus napsal 4. 10. 2016 v 17.05

Konečně ta hra umožňuje rozdílné styly hraní. Já rád kombinuji a přechod do útoku mi trvá o něco déle než ostatním. Minulé ročníky byl tenhle styl k ničemu v online. Teď si krásně vychutnávám to, jak strašně moc hráčů ve FUT nedokáže proti tomuhle stylu hrát. Ale už jsem potkal lidi, co hrají podobně a to byli panečku zápasy :) Jinak, co se AI týče, tak to je snad úplně jiné. Jedu i karieru trenéra a stylem jakým reaguje na mojí hru mám celkem problém. V jednom zápase jsem prohrál 5:0 s Wolfsburgem proti Bremenu. Takhle naloženo jsem od AI snad nikdy v serii fifa nedostal :D

Nicméně, co mi připadá divný, na jakém základě hra ve FUT vybírá protihráče. Sestavil jsem si tým kompletně ze stříbrných hráčů. Celkové hodnocení 72. A celou 9. divizi mi to házelo hráče s kompletně zlatými týmy. To snad neexistuje nikdo, kdo by měl stříbrný tým? Jelikož když jsem měl bronz, tak proti mě šel taky bronz. Ale já s týmem, kde nej hráči mají hodnocení 74, tak proti mě nastoupí člověk, co má složený vyloženě All Star z Premier League, kde měl hráče jako Hazard 88 nebo Pogba 89 apod. Jediný štěstí jsem měl v tom, že ty hráči vůbec neuměli hrát. Ale narazit na někoho, kdo aspoň trochu fifu ovládá, tak v tomhle příšerným nepoměru dostanu čočku.

Editováno: 4. 10. 2016 v 17.06

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 4. 10. 2016 v 16.28

Tak přidám ještě pár svých poznatků.

1) Journey není špatné, ale po pár hodinách celkem repetitivní a příběh je očekávatelný. Trochu mě akorát překvapilo, že jsem si myslel, že to pokryje celou Hunterovu kariéru. Zatím mám odehranou asi půlku a vypadá to, že tam bude jen jedna sezona (že by v každém dalším ročníku přibyl další rok?)
2) Standartní situace jsou opravdu výborně udělané a tento systém se mi skutečně líbí. Rohové kopy jsou stálým přídělem golů (pokud máte v týmu skvělého hlavičkáře, tak klidně i gol na zápas v průměru), což je příjemná změna oproti posledním ročníkům.
3) Hra nepreferuje žádný herní styl (brejky, kombinace, centry) narozdíl od předchozích ročníků, kdy vždycky jeden styl hry dominoval. Letos můžete hrát skutečně tak, jak vy chcete a nejste tím nijak (zne)výhodněni. Zároveň i v průběhu jednoho zápasu můžete plynně měnit styl hry (dal jsem v jednom zápase gol z rohu, brejku, centru a střely z dálky).
4) Mezi hráči jsou mnohem větší rozdíly než bývaly v minulosti a každý bodík v nějakém atributu je skutečně znát.
5) Co opravdu kvituji je zmenšení hráčů proporčně vůči hřišti. Toto jsem Fifě v minulosti vždy hodně vyčítal, ti hráči byli skutečně nereálně velcí. Ted už je tomu jinak a vše je správně.
*FIFA 17 is a must! Ne, vážně, at už máte nebo nemáte šestnáctku, tento ročník musíte mít. Je to obrovský skok dopředu, prakticky vše ve hře je jiné a lepší. Animace plynulejší, souboje realističtější, rozhodčí taktéž, goly dáváte všemi možnými způsoby, i ta AI občas dokáže vykouzlit akci při které si říkáte "a jak jsem to ku*va měl bránit?". A jen taková maličkost na konec - při oslavě golu se mi zranil hráč a byl na 3 měsíce mimo. Je to drobnost, je to vtip, ale je to super.

Nahlásit nevhodný obsah

20875195
.Mate napsal 4. 10. 2016 v 14.57

Děkuji Honzovi za další pěknou recenzi. Moc se mi líbí, jak jste letos recenzování PES a Fifi pojali. Na srovnávací článek už se moc těším. Já si letos koupil fifu a úplně poprvé jsem začal hrát Ultimate team a moc mě to baví.

Chtěl bych poprosit jestli by jste mohli srovnat v článku i hru dvou hráčů proti sobě na jednom zařízení. Mám na mysli následující. Fifu 17 jsem zatím hrál pouze sám, ale vzhledem k tomu, že je tam nový systém zahrávání přímých kopů, kdy si hráč může zvolit místo kam balón poletí. Tak není tohle nevýhoda ve hře dvou hráčů u jednoho monitoru? Když oba vidí kam míč poletí, neztrácí se tím trochu moment překvapení?

Editováno: 4. 10. 2016 v 14.58

Nahlásit nevhodný obsah

15916702
Merengues9 napsal 4. 10. 2016 v 14.42

No nic, rozmýšlel jsem se jestli koupit nebo ne, ale tahle recenze mě přesvědčila, že ano. Hraji jen online sezony a jestliže je připojení kvalitnější tak není co řešit. navíc graficky je to obrovský skok, vylepšené penalty, přímáky atd.

Editováno: 4. 10. 2016 v 14.42

Nahlásit nevhodný obsah

20874715
tomaskofi napsal 4. 10. 2016 v 13.09

zdeeneek: Taky souhlasim. Minulý ročník jsem hrál Profi klub docela dost a má to smysl jenom v případě, že se hraje s lidma, které člověk zná a je schopný se s nima domluvit na tom, že se to bude hrát jako opravdový fotbal. S náhodnýma hráčema to nemá smysl, protože 80% z nich neví, že se dá přihrávat.
A k tomu sólování. Třeba v ultimate týmu jsou tyhle typy hráčů celkem snadno k poražení pokud se člověk naučí aspoň trochu pozičně bránit. A ve vyšších divizích je to více o kombinaci.
A Journey je opravdu jenom takové zpestřen a považuji to spíše jako tutoriál pro nové hráče. Ta sezóna je neuvěřitelně předskriptovaná, včetně výsledků, a je pomalu jedno jak člověk hraje. Pokud se nedaří tak AI zasáhne a je z toho výsledek, který je potřeba do scénáře. Je to první pokus, takže se to dá omluvit.

Nahlásit nevhodný obsah

20821316
zdeeneek napsal 4. 10. 2016 v 12.55

Lahva: Druhý odstavec - pěkně sepsané, souhlasím se vším.

Občas si při hraní online zápasů říkám, jestli ti protihráči někdy viděli fotbal v reálu. Nejhorší zážitky mám ale při hraní zápasů 5v5 hráčů. Bohužel je téměř pravidlem, že ať si hráči vyberou jakýkoliv post, tak se pohybují na hřišti všude možně, jen ne tam kde by měli. Výjimkou není ani to, že si brankář hodí míč sám sobě, utíká s ním na půlku, přijde o něj a dostaneme gól do prázdné brány. Celý tenhle herní mód nevpřipomíná ani vzdáleně fotbalové utkání, vypadá to spíš jako když si kluci vezmu kopačák a jdou si zakopat před barák - tzn. kam letí míč, tam letí chumel hráčů.

Nejlepší je když mi protihráč v módu 1v1 začne nadávat, že hraju srabácky - tzn. že nesóluju, ale snažím se hrát kombinačně - fotbal je snad kolektivní sport, ne? :)

Nahlásit nevhodný obsah

20881144
Cadaveria napsal 4. 10. 2016 v 12.32

Letošní ročník jednoznačně udělal výrazný krok dopředu.
Co jsem si přál pomalu ze všeho nejvíc byla nějaká změna v režimu kariéra za trenéra, která mě dost překvapila hlavně díky novým možnostem jak získávat finance. Jak už jsem psal pod jiným článkem - PES letos není žádnou konkurencí!

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 4. 10. 2016 v 12.07

Ten skok oproti FIFA 15 (případně 16) je obrovský. Letošní ročník je nutné koupit, FIFA 18 bude mít velmi pravděpodobně opět zase jen málo vylepšení a ani Journey už nebude nové.

Nahlásit nevhodný obsah

20845348
Lahva napsal 4. 10. 2016 v 11.58

Fifa se jen tak nezmění. Ty chybky se opakují, vždy když nějakou zalepí, tak to otevře prostor někde jinde. Na druhou stranu udělat sportovní hru a plně fungující AI musí být solidní porce práce.
Chválím Journey. Jasně, je to jen omáčka, určitě by to šlo poladit líp, ale někde se začít muselo.

Tady se musím zastavit a trochu se zasmát nad některými letsplayery kteří tento mód hrají a neustále brečí že spoluhráči špatně, nahrávky špatně, všechno špatně.. Pár tipů.
S míčem můžu hrát i dozadu. Dopředu není kam? Než to tupě rvát tak stačí zastavit, nahrát pod sebe, seběhnout si zpět pro nahrávku. Stačí se podívat v televizi na fotbal a hle, ono ty postupy fungují i ve hře. Ta hra pak šlape relativně dobře i za toho jednoho hráče. Stačí nedržet pořád sprint a mydlit to do plných. Ono zastavit, změnit rytmus. Zkuste to i v onlinu. Někteří protihráči z toho budou pěkně zmatení.

Editováno: 4. 10. 2016 v 11.58

Nahlásit nevhodný obsah

FIFA 17

  • Výrobce: EA Canada
  • Vydavatel: Electronic Arts
  • Žánr: Fotbal
  • Datum vydání: 27. 09. 2016
  • Platformy: PC, Xbox 360, PS3, PS4, XOne