Ferrari: The Race Experience

Recenzovaná verze: PlayStation 3
26. listopad 2010 00:44 / Petr Strecker / Recenze / Diskuze (7)

Související hra

1076343
Picha.Z napsal 29. 11. 2010 v 23.20

Ursus: Výborně, jsem rád že byla vznešena kritika i k mému komentáři. Jak je vidět, tak se v herním průmyslu najde i několik velmi inteligentních lidí s ochotou druhý poradit a vyjádřit se. Nejde o poučení jako takové, které dnes pro mnohé znamená nadřazené gesto a sebepovyšování. Pokud by byl můj komentář založený vyloženě na pokusu o ponížení autora, pak by jsi právě Ty nereagoval na to co jsem psal a mávl by jsi rukou nad mou "ubohostí" Ale protože se Ti můj komentář líbi "zaujal Tě" pak jsi mu věnoval pozornost. Oceňuji Tvůj komentář a vážím si Tvé snahy uvést vše do "rovnováhy" Jak autorovu snahu, tak _Teuv_ komentář a v neposlední řadě mou reakci. Lidí jako jsi Ty by se zde mělo pohybovat více. A _Teo_ Tobě se omlouvám :)

20828568
Ursus napsal 27. 11. 2010 v 17.29

Ursus: Nikdo z toho hrůzu nedělá. A popravdě, přijde mi to inteligentnější než diskuse pod některými jinými hrami.

20826122
lukyn111 napsal 27. 11. 2010 v 07.59

Proč to tady vlastně vůbec řešíte? Stane se no...a vy tu z toho děláte takovou hrůzu ;)

20828568
Ursus napsal 26. 11. 2010 v 20.21

Picha.Z: Promiň, ale fakt, že někdo udělá ve svém vyjadřování chybu, ještě neznamená, že nemá právo poukázat na chyby druhých. A je pravda, že věta: "Odborně zaměřená, leč zasycující a obsahově otylá," není zcela v pořádku. Odborně zaměřená asi hra nebude, protože pochybuju, že by byla určena automobilovým odborníkům. Spíše je realisticky zaměřená. Zasycující - to je výraz, který je sice systémově v pořádku, ale čeština nic takového nezná (je to něco podobného, jako slovo, co jsem nedávno řešil - loajalitní). Mnohem vhodnější by bylo říct, že hra je "výživná". Otylá - tak to už tady zaznělo - to slovo má poněkud jiné konotace, takže se k tomuhle metaforickému vyjádření nehodí. Navíc říct, že je hra zasycující a obsahově otylá, je vlastně pleonasmus, protože obojí říká, že hra není malá.
Uvědom si, že _Teo_ upozornil na stylistické chyby a upozornil na ně, řekl bych, dost slušně, takže není důvod o něm prohlašovat, že je ubožák. Nebo snad každý, komu vadí stylistická neobratnost a upozorní na ni, protože si jí všimne, je ubožák? Je snad v pořádku, že bychom každý měli mluvit "jak nám zobák narost" a neměli bychom si vzájemně poukazovat na chyby? Z toho se přece lze poučit a příště může být text autora stylisticky ještě lepší. A to přece není nikdy k zahození dokázat se prezentovat veřejně stylisticky vytříbeným textem, co myslíš?

Editováno: 26. 11. 2010 v 20.23

1076343
Picha.Z napsal 26. 11. 2010 v 19.20

Zdravím a předem se omlouvám, že můj komentář nebude přímo směřován k posouzení recenze, ale budu reagovat na komentář ( _TeA_ )Po přečtení Tvého komentáře ( odborný znalče Českého jazyka ) jsem se musel pousmát nad větou "osobně jsem ještě NĚKDY neslyšel" Proč se snažíš poučovat druhé a sám nejsi schopný napsat něco ve správném znění a ještě takovou ( banalitu ) Zdrž se prosím těchto komentářů a soustřeď se na posudek samotné recenze. Jsi-li tak dokonalý, udělej svou recenzi, dostaň se na tento post a buď tak "dokonalý" Lidé jako Ty jsou schopni napsat kritiku, ale sílu na vlastní článek nemají.... Ubohý jsi tu Ty ;-) Přeji hezký den.

9983991
Maggot napsal 26. 11. 2010 v 19.11

To je "vidlácká čeština" uvedená v praxi :)

20844095
_TeO_ napsal 26. 11. 2010 v 13.55

Oceňuji autorovu snahu ozdobit verdikt o zajímavé jazykové výrazy, ale slovo "zasycovat" patří do kategorie lámané češtiny (osobně jsem ještě někdy neslyšel, že by něco někho zasycovalo, spíš sytilo nebo nasytilo) a říct o hře, že je obsahově "otylá" taky není úplně košer. Stačí si zadat do googlu slovo "otylost" a podívat se na ty krásné obrázky, které vyjedou. Říct o hře, že je obsahově "tlustá jako prase" zkrátka není úplně ono...

Editováno: 26. 11. 2010 v 13.56

Ferrari The Race Experience

• Žánr: Závody