Ďakujem za recenziu, určite uvítam viac recenzií na VR tituly.

20878715
Psychoq napsal 8. 1. 2017 v 12.00

Vic takovych recenzi :)

20875643
Raqos napsal 8. 1. 2017 v 11.56

sindydog: První věc: Na doporučení Sony by si děti pod 12 let neměli VR ani zkoušet, natož hrát.
Druhá věc: Pokud si člověk utváří názory podle subjektivních názorů a recenzí ostatních, to už je jeho problém a je blbej. Snad nezavrhne něco, co nevyzkoušel nebo ani neviděl, jen proto, že někdo jinej řekl, že se mu to nelíbí nebo ho to nebaví. Recenze jsou subjektivní!

12633039
sindydog napsal 8. 1. 2017 v 11.16

Pavel Makal: neber to špatně, Vaší práce v redakci si vážím a gamesplay máte vždy bezkonkurenční...jen (a není to jen můj názor) je konečně možnost hrát HRY a být uvnitř, přičemž o tom sním už 30 let a když už je to možné a jsou tu pecky jako R.E. atd., tak prostě ostatní brblají že toto, tamto...a pokud to potom i vy pouštíte ven, tak si to díky Vám někteří ani nevyzkouší a rovnou zavrhnou. Jedinej Jirka u vás byl konečně přirozeně nadšenej :)

20853478
Pavel Makal napsal 8. 1. 2017 v 11.07

sindydog: Ahoj. Nevím, jak jsi přišel na to, že jsme (jsem?) VR vůbec nepochopili. Stejně jako ty můžeš subjektivně tvrdit, že jakákoli klasická hra je proti VR hraní nuda, tak já říkám, že VR v současné podobě zkrátka nemůže nabídnout komplexní herní zážitky, na jaké jsem jako hardcore hráč zvyklý. A ano, je fajn, že zabaví desetiletého kluka, ale mně je skoro třicet a mám trochu jiné nároky. Navíc jsem v článku nezmínil nic o nevolnosti. Pouze jsem uvedl, že hraní na VR pro mě neznamená stejný relax, jako hraní tradiční, protože musím mít na obličeji helmu, kolem sebe kabely atd. Znovu bychom se museli dostat k tisickrát omletému faktu, že recenze je subjektivní útvar. A co se týče toho naklonění VR, myslím, že jsme mu dali poměrně solidní prostor ve vysílání i článcích.

12633039
sindydog napsal 8. 1. 2017 v 09.46

Je skoda, ze Hrej a hlavne Pavel VR vubec nepochopili a uz od zacatku se proti tomu stavi negativne. Pritom si rikaji hraci...Jakakoli placka TV je proti VR proste nuda, pokud tedy nehrajete s kamarady multak. Eagle Flight bych doporucil mladsim, muj syn (10) se v tom narame bavi. Sice souhlas, ze grafika je horsi, ale vykompenzuje to pocit, ze je clovek ptak proste tam. A co se tyce herni doby, nemam problem hrat stejne dlouho jako na placce, takze neni fer vnucovat nekomu, ze mu bude blbe...hru hodnotim za sebe 3/5 a osobne doufam, ze budete vr v budoucnu vic nakloneni.

Editováno: 8. 01. 2017 v 09.47

20845348
Lahva napsal 7. 1. 2017 v 00.25

Jestli přijdou následující formule s plně funkčním VR a bude to vypadat dobře, tam to bude mít smysl. Ale aby to nevypadalo graficky jako DC..

20809076
red-icius napsal 6. 1. 2017 v 21.28

Tombaniero: "bavit", já si zahraju jednou týdně hoďku, úplně stačí, hodiny teď trávím ve FFXV, atd., ono ten čas na to ani není, ikdybych chtěl :D ... ale jak říkáš sám, to se nedá zprostředkovat, musíš si to někde zkusit, VR není o tom, hrát něco 10 hodin, maximálně tak možná EVE aspol., kde sedíš v kokpitu..

20877091
Tombaniero napsal 6. 1. 2017 v 21.15

red-icius: Věřím, že by to ve mně dokázalo vyvolat ten tzv. "vau efekt," ale intuice mi říká, že by mě tenhle pocit po krátké chvíli opustil a pak mi už zbydou jen podprůměrné hříčky na pár desítek minut, max pár hodin a jak říkáš, na hlavě to "dáš" jen 60 minut. Navíc sám o sobě vím, že jsem, co se týče nových zobrazovacích technologiích, krapet konzervativnější a například 3D u filmů z celého srdce nenávidím. Samozřejmě je to jen subjektivní dojem založený na předpokladech z předchozích zkušeností, neberu ti, že tě to může bavit :) Jestli někde v kamennym obchodě s hrami uvidim headset na vyzkoušení, nepohrdnu a třeba obrátim o 180 stupňů :)

Editováno: 6. 01. 2017 v 21.22

20809076
red-icius napsal 6. 1. 2017 v 20.53

Tombaniero: VR není abys to hrál jako normální hry, nejdřív si to zkus a uvidíš ;) to je jako bys někomu, kdo hraje pouze Dark Souls řekl, že máš na mobilu bezvadnou klikačku s bublinkama, to je úplně jinej druh zábavy (lepší nebo horší, to už si pak rozhodneš), není reálný třeba to řešit podle toho, jestli existuje hra, která má délku 20 hodin, když budeš hrát max 60 minut a víc nedáš ;)

20809076
red-icius napsal 6. 1. 2017 v 20.50

mě teda grafika neurazila, stylizovaná grafika se mi naopak často líbí a pokud tady díky ní je i supr dohlednost, tak proč ne.. víc mi vadilo, že jsem v Paříži byl, v Assassinovi jsem se vyloženě na mapě našel a poznal jsem spoustu míst (byť to bylo hodně prostorově komprimováno k sobě), ale tady je to pro mě úplně jiný město, jako by bylo všechno poskládáno úplně jinak :D

20908987
Gerri napsal 6. 1. 2017 v 18.22

Taky jsem spíš těma hrama zklamanej... nic mindblowing na to teda zatím není!

20897977
neko10 napsal 6. 1. 2017 v 14.51

Tombaniero: ještě neni špatný na vr serious sam vr

20877091
Tombaniero napsal 6. 1. 2017 v 14.40

Výborná recenze, vtipná a informativní :) VR jsem ještě na hlavě neměl a podle těch her, co zatím vyšly, mě to ani moc neláká. Jako jedinej slibnej projekt se zatím jevi Resident, ale ten bude s helmou tak masochistickej, že nejspíš ani on mě nedokáže zklákat na temnou stranu virtuální reality :)

Eagle Flight

• Výrobce: Ubisoft
  • Vydavatel: Ubisoft