Dark Souls II: Deník umírajícího

Recenzovaná verze: PlayStation 3
1. duben 2014 00:35 / Zdeněk Princ / Recenze / Diskuze (42)

Související hra

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
billy bobins napsal 15. 5. 2014 v 04.31

Mohl bych se zeptat na konec??Nepochopil jsem ho.Jak vidím v diskuzi jste fanboys tělem i temnou duší:D.Četl jsem si pár vysvětlení ale prakticky jsem přišel jen na to že je konec stejný jako v jedničce.

Nahlásit nevhodný obsah

20862793
Heliom napsal 7. 5. 2014 v 07.25

Jak na dobré silné zbraně hned od začátku hry + power stance + scaling statů

https://www.youtube.com/watch?v=pUvD7V7Ju_0

Nahlásit nevhodný obsah

-1
VirLSTeDrt napsal 22. 4. 2014 v 13.29

Začínal jsem tuhle hru, nevěděl jsem ani co mám dělat...
Proto by ve hře mohli nějak výrazně udělat menší TUTORIÁL aby začátečníci věděli
co a jak...

Můj názor je..... Kdo umí, umí Dark Souls II je hra plná překvapení a nečekaných reakcí je potřeba trpělivosti...

Zbytek dopíšu aš budu doma ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 5. 4. 2014 v 18.50

Corvus: No bude to přes Steam a myslím, že nestačí spustit Steam offline aby i hra běžela offline. Takže buď můžeš odpojit celý počítač od netu nebo DS2 bloknout ve firewallu. Teď co máš za firewall? Používáš nějaký antivir co má vlastní firewall, nebo tam máš ten základní Windowsácký?

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Corvus napsal 5. 4. 2014 v 18.33

Mitsurugi: Budu hrát na PC. Aha, takže to je na tvrdo přímo ve hře? Nemám tušení, kde hledat možnost "bloknout hru ve firewallu"...

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 5. 4. 2014 v 18.24

Corvus: Můžeš hrát offline, nevím jestli je v menu taková možnost, ale vždycky můžeš konzoli odpojit od internetu. A na PC není problém hru bloknout ve firewallu aby na net nemohla. :)

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Corvus napsal 5. 4. 2014 v 18.03

Zajímalo by mě zda se dá hrát čistě offline bez vzkazů hráčů a hlavně bez toho, aby mi do mé hry lezli cizí hráči... Ve všech recenzích/preview jsem se zatím jen dočetl, že je to super, že člověk může být povolán nebo si povolá pomoc, ale mě ani jedno nezajímá a rád bych se od těchto možností zcela dobrovolně odříznul. Je v menu nějaká taková možnost? Díky za info!
Jinak hru mám předobjednnaou a těšám se na Black Armour edici ve steelbooku :)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 4. 2014 v 13.08

Dokuganryuu: Tak podle Let's Playe se nedivím, přece jenom je to recenze z pohledu Souls nováčka, pokud jsi dohrál oba předchozí díly tak budeš v pohodě.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Dokuganryuu napsal 4. 4. 2014 v 13.03

Ta recenze zní až moc strašidelně, mám za sebou Demon's Souls, Dark Souls 1 a ted si akorát čekám na Dark Souls II na Pc. A nebojím se :D

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Alexander napsal 3. 4. 2014 v 18.31

Mitsurugi: Ja jsem s aktualnim balancem spokojenejsi, nez v DS1. Diky osekani poise pro PVP konecne skoncila nadvlada tanku v Havel armorech, vyrazne se snizilo spamovani backstabu a celkove jsou ty bitky neskutecna masaz. Jak je pro me PVE lehce zklamani, tak PVP si naopak uzivam.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 2. 4. 2014 v 20.49

yaki: My jsme ovšem mluvili o jedničce.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
yaki napsal 2. 4. 2014 v 20.37

Mitsurugi: Staty rezetnout jdou...Pouze jednou díky Soul Vessel.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 2. 4. 2014 v 19.11

Alexander: Pikachu a Snorlax jsou pro mě jediný opravdu těžký boss (bez summonů), je u nich opravdu vidět, že byli designovaní na coop. Připadá mi, že jsou spíš otravní a frustrující, než intenzivní.

Lidé holdující PvP zatím moc v sedmém nebi nejsou, protože je to hrozivě nevybalancované a některé mechanismy jsou přímo rozbité (zdravím Poise).

Editováno: 2. 04. 2014 v 19.12

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Alexander napsal 2. 4. 2014 v 18.55

Ze Souls serie podle me nejslabsi kousek, ale stale skvele pokracovani, ktere je o tridu vys, nez konkurence v RPG zanru. Level design uz se sice neblyska takovou genialitou jako v jednicce, ale zase je to cele temer 2x rozsahlejsi. Obecne zde plati, ze je kladen vetsi duraz na kvantitu, nez kvalitu, coz potesi v neprebernem mnozstvi neskutecne cool armor setu a stovek unikatnich zbrani, ale zamrzi obzvlast u bossu, kterych je sice spousta, ale intenzivni epicke bitvy jako byl napr. v jednicce Ornstein & Smough uz jsem tady nezazival. Na druhe strane je zde promakanejsi a zabavnejsi system covenantu, takze lide holdujici PVP zde budou v sedmem nebi (jen v Bell Keepers a Rat King jsem stravil desitky hodin). Dalsi velke plus oproti predchozim dilum je prechod na NG+, kdy se po dohrani pro dalsi playthrough nezvysi jen obtiznost, ale objevuji se i zbrusu nove druhy nepratel, predmetu, kouzel atd. takze se to rozhodne vyplati zahrat vicekrat a zveda se replayabilita.

K diskuzi o magii nize - tohle byla odjakziva nejslabsi stranka hry a je nutne ji brat spis jako zpestreni, je to z duvodu, ze alfa & omega tehle serie jsou zbrane a soubojovy system, kolem ktereho se primarne toci veskera mechanika, magie funguje skvele jako doplnek napr. u kleriku v podobe miracles, ale hrat Dark Souls ciste za castera a z povzdali spamovat Soul Arrows a vsechno (vcetne bossu) rozstrilet na kousky, je silene jednotvarna nuda, nemluve o tom, ze to v podstate eliminuje veskery challenge, takze stejne jako v jednicce zde plati, ze hrat za kouzelnika = zivacka.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 2. 4. 2014 v 13.58

Gabriel: Odehrává se to spoustu let po jedničce (v řádu století, možná i tisíciletí), možná na jiném kontinentě, možná ne. A můžu tě ujistit, že Pyromancy tam je.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabriel napsal 2. 4. 2014 v 13.33

Mitsurugi: Dvojku jsem nehrál, ale neodehrává se to před Age of Fire, čili tam by pyromancy vůbec neměla být ne?

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 2. 4. 2014 v 12.55

Gabriel: Ani na levelu 50 nemůžeš změnit build, když nacpeš 30 bodů do síly, a pak se rozhodneš, že chceš hrát mága, tak ti těch 30 bodů bude prostě chybět. Jediné hry kde můžeš změnit build jsou ty, které umožňují reset statů.

Problém Pyromancie není síla kouzel, ale to, že nepotřebuješ žádný stat. To naštěstí ve dvojce změnili. Lore je vzhledem k vybalancování irrelevantní.

Ano, hodně kouzel je zajímavých, akorát většina z těch zajímavých je na prd. A nebo je jejich užitečnost tak situační, že nemá cenu si s nimi zaplácávat sloty.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabriel napsal 2. 4. 2014 v 12.20

Mitsurugi:
Arena je mrtvá teď, ale když sem měl ps3 tak rozhodně mrtvá nebyla.

Buildy - samozřejmě, že je nemůžeš měnit někdy na levelu 100, ale při první hře do půlky hry úplně v pohodě.

Příběh - základní příběh je jednoduchý jako facka, ale nabalují se něho další a další příběhy o postavách, o světě, o místech. Nejsem si jist, jestli se tomu dá říkat lore, jelikož jsou takové malé legendy ukrývající mnoha tajemství a záleží jen na tobě, jestli je objevíš. On i základní příběh ukrývá tajemství, které rozšifruje Covenants. Celkově bych to nazval hodně propracovaný příběh bez narace.

Magie - Pyromancy je trochu silnější, ale podle lore to tak musí být, čili tvoje výtka je zbytečná.
Hodně kouzel je zajímavých např. okouzelní nepřátel apod. Je tam toho mraky.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 2. 4. 2014 v 11.24

Gabriel: Promiň, ale i já jakožto velký Dark Souls fanboy musím říct, že nemáš pravdu.

Dark Souls má vcelku jednoduchý příběh, ale hluboký lore.

Build si nemůžeš změnit během hry, když nemáš možnost si resetnout staty. Jediné co můžeš je získat spousty duší aby sis zvednul jiný stat. Ze Str buildu Int build neuděláš, budeš mít Str/Int build a moc velký level na Coop a PvP.

Perfektně propracovaná magie? Tak si to projdeme, Dark Sorceries jsou šíleně nevybalancovaná (hlavně Dark Bead), normální Sorceries jsou vlastně dvě kouzla (Soulmass a Soul Arrow) s různou sílou, je tam pár zajímavých kouzel jako třeba chameleon a tak, ale jako hlavní útočná síla je to nuda. Pyromancies jsou overpowered, protože nevyžadují jakoukoliv investici v podobě statů (akorát trochu Attunementu) a v plné síle je může používat jakákoliv postava a znovu, většina kouzel jsou jenom silnější varianty těch předchozích, jenom pár opravdu zajímavých kouzel. Miracles jsou docela v pohodě, i když TWoP byl v prvních verzích hry směšně OP v PvP. Perfektně propracovanou magii si představuju jinak.

Multiplayer má spousty problémů, jak mechanicky tak komunitně a arénu skoro nikdo nevyužívá. S ostatním se dá souhlasit.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabriel napsal 2. 4. 2014 v 10.59

abc: Já u jedničky chyby nevidím ať se snažím sebe víc. Dobře napsaný příběh bez narace, čili člověka neotravují nějaké stupidní dialogy. Výborný systém RPG, takže buildy si můžeš měnit během hry. Perfektně propracovaná magie. Naprosto uchvátny level-desing s epickou hudbou. Vyvážená obtížnost. Skvělý multiplayer + arená. Stovky hodin herní doby. Crafting+ Enchanting dobře zvládnuty.

Nahlásit nevhodný obsah

20859114
bares69 napsal 2. 4. 2014 v 10.47

Tady nejde o to, jestli (ne)řešíte grafiku. Jde o to, že oficiální propagační materiály používají třeba recenzenti, blogeři a obchodníci. Jsou nechtěně zataženi do klamavé reklamy, koncový zákazník je pak klamán (všude vidí perfektní záběry hry a realita je pak jiná).
To, že zrovna vy neřešíte, co je na obrazovce neznamená, že to nemůže zajímat někoho jiného a ten má právo vědět, za co dává své peníze.

Editováno: 2. 04. 2014 v 10.47

Nahlásit nevhodný obsah

-1
abc napsal 2. 4. 2014 v 10.22

Tohle náboženství kolem DS je fakt přehnaný. Nejdokonalejší hra všech dob apod.. A to k vůli čemu? Já na tom teda nic božskýho nevidim. Tohle je zase jenom póza, taková móda. Vsadim se se, že minimálně polovina to hraje jenom k vůli tomu, že je to teď cool a každý pravý hráč to přece musí zbožňovat.
Tolik fanatických zastánců, který neuznájí žádnou chybu, jsem ještě u žádný hry neviděl.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Lenz napsal 2. 4. 2014 v 09.36

Podnadpis by mohol znieť:
Jak Zdeněk druhé Dark Souls projel aneb Umučení Prince :D

Nahlásit nevhodný obsah

20812206
_Thorus_ napsal 2. 4. 2014 v 09.34

irdzi: Ano, level design :( Ten byl v jedničce naprosto geniální. Lokace byly skvěle vertikálně propojené a nikde nebyla slepá cesta. Ve druhém díle se na to bohužel kompletně vykašlali a z lenosti zavedli warpování mezi ohništi už od startu... nemluvě o tom že některé lokace jsou úplně vytržené ze světa a člověk se po jejich dokončení nemůže podívat kde to vlastně byl. A co to rozvětvení světa? Když si hráč vybere jednu cestu a po čase chce zkusit jinou s jinými bossy, tak je má bohužel tak jednoduché, že z toho ani nemá zážitek. Linearita a postrkování hráče správným směrem v jedničce byla v tomhle případě spíš kladem...

edit:// A to ani nezmiňuji atraktivitu lokací. V prvním díle člověk přešel prostředí evropského středověku přes lesy a temné rokliny, paláce titánů i pekelné hlubiny. Vyměnilo se hned několik barevných motivů... a tady je všechno do hněda. Ale možná nejsem dostatečně daleko a všichni hráči si pro sebe nechávaj spoilery o druhý polovině hry kde se všechno změní :)

Editováno: 2. 04. 2014 v 09.45

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 2. 4. 2014 v 09.24

zazrak: Ehm, ne.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
zazrak napsal 2. 4. 2014 v 09.22

Jestli jste nehrali Dark Souls, tak si ho zahrajte a dvojce se klidne vyhnete. Ve vsem za jednickou zaostava a pro tech par povedenych levelu ve dvojce nema cenu se brodit skrz ty spatny. Tohle se nepovedlo. I Demons Souls je lepsi nez tohle... fakt.

Nahlásit nevhodný obsah

14487339
souza napsal 2. 4. 2014 v 05.39

Mitsurugi:No vidíš,a já jsem četl pravý opak.No necháme se překvapit:-)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 2. 4. 2014 v 00.07

Gabriel: Tak to teda nevím kde jsi to četl, jediné články které vidím, jsou o tom, že Demon's Souls 2 na 100% nebude.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabriel napsal 1. 4. 2014 v 23.36

Mitsurugi: Nedávno někde bylo psáno, že bude Demon Souls II exluzivně na PS4. Beztak už se na tom někde v potají dělá. Navíc, když hlavní designer Dark Souls nedělal na Dark Souls II.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 1. 4. 2014 v 22.07

souza: No nevím, za 65 hodin to klidně mohl celé dohrát víc než jednou. Když se koukneš, tak speedrun se zabitím všech bossů zabere zhruba 4 hodiny.

A Demon's Souls 2 asi jen tak nebude, Namco na to myslím nemá práva.

Nahlásit nevhodný obsah

Dark Souls 2

  • Vydavatel:
  • Žánr: Akční RPG
  • Datum vydání: 25. 11. 2014