inzerce

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Recenzovaná verze: PlayStation 4
9. červenec 2017 10:35 / Jiří Bigas / Recenze / Diskuze (13)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20916986
Francoa napsal 11. 7. 2017 v 06.42

Ještě musím dodat, že vývojáři odvedli super práci, co se týká podobnosti s originálem. Párkrát jsem skutečně začil Déjà vu, když se mi vybavilo, jak mi přesně tenhle skok a tahle část dělaly problémy. :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20916986
Francoa napsal 11. 7. 2017 v 06.36

Souhlasím, že bych nečekal takhle dlouhý loading screeny... Jinak jsem naprosto nadšenej, dostal jsem přesně to, co jsem očekával. Co se týká obtížnosti, tak myslím, že dnešní děti ve věku 6-10 let (v tomhle věku jsem hrával původního Crashe) by na to neměly nervy, když momentálně většina her je hrozně jednoduchá, takže je to podle mě hlavně hra pro nostalgiky jako já. Mě to tenkrát ani nepřišlo, ale některé levely jsou opravdu těžké.

Nahlásit nevhodný obsah

20910437
JaRri napsal 11. 7. 2017 v 04.08

Tom11: souhlas

Nahlásit nevhodný obsah

20910437
JaRri napsal 11. 7. 2017 v 04.06

Editováno: 11. 07. 2017 v 04.07

Nahlásit nevhodný obsah

20813737
kucera.mir napsal 10. 7. 2017 v 16.07

Jedna vec co mi pijde krev jsou nahravaci obrazovky a vzhledem k okolnostem podle me jsou dlouhy. Umiram docela casto, nervy tecou a jeste do toho porad samy loading. Nejlepsi je situace: 4x umru, loading, pokracovat ve hre? ne, loading, chci zmenit dil ktery budu hrat, loading, ukaze se logo kdy mate u loga Crash Bandicoot zmacknout X, kratky loading :(

Nahlásit nevhodný obsah

20863343
romando napsal 9. 7. 2017 v 17.13

Tak už len počkať na onen PC release. :) Crasha z pôvodného PSka milujem.

Nahlásit nevhodný obsah

20878919
Tom11 napsal 9. 7. 2017 v 13.47

to ovladani je ale doslova dokurveny na maximum, z puvodniho "feelingu" nezbylo vubec nic a i kdyz jsou kulisy 1:1, hraje se to uplne jinak - o poznani hur, nemam problem s obtiznosti designu, mam problem s obtiznosti kvuli nepresnymu ovladani, to sklouzavani z povrchu je na facku, nemluve o potreba hybnosti kupredu, aby se prekazka dala skocit, puvodni crash skakal na 100% vzdalenost z mista

Nahlásit nevhodný obsah

20916897
Memonex napsal 9. 7. 2017 v 13.13

Jiří Bigas: Ano máš pravdu. Je pravda že nevyváženost tam je a je také pravda že jsi tohle do hodnocení recenze nezapočítával. Protože je to prostě remaster/remake se vším co bylo v originálu. A nemohu odporovat ani v druhé odpovědi ohledně přirovnání R&C. Díky za odpověď a těším se na další skvělé recenze.

Nahlásit nevhodný obsah

20822354
Jiří Bigas napsal 9. 7. 2017 v 12.59

panseky: Já myslím, že je to záměr. Možná by pak pocit ze hry byl příliš odlišný. Na druhou stranu mohli autoři přidat možnost volby. Čistě teoreticky by se pak ale dalo kolekci vytknout třeba i to, že není možné přepínat mezi starou a novou grafikou, jako to umějí jiné remastery.

Memonex: S postupně klesající obtížností máš pravdu. V recenzi jsem to nezmínil, ale je fakt, že se s rostoucí popularitou Crashe série víc a víc přibližovala mainstreamu. Na druhou stranu, dvojka a trojka trpí právě občas tím nešvarem v podobě zmíněných záludných míst, která změní procházku růžovým sadem v peklo, kdy se zničehonic objeví nějaká obrovský skok v náročnosti.

Jinak pokud jde o to, zda by hra uspěla i dnes, kdyby šlo o úplnou novinku, myslel jsem to tak, že by jistě určitou skupinu hráčů oslovila, ale nestala by se takovým hitem jako kdysi. Je to samozřejmě jen můj názor:). Chtěl jsem spíš zdůraznit kontrast v porovnání s plošinovkami z PS2, které působí mnohem víc nadčasově. Když člověk hraje Ratcheta & Clanka, má pocit, že by taková hra bodovala, i kdyby nešlo o remaster a objevila se zčistajasna dnes.

Miami Vice: Trofeje jsou samozřejmě součástí všech tří her. Pro každou jsou k dispozici zvlášť, takže určitě půjde o ceněné kousky.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 9. 7. 2017 v 12.33

Hrát za Coco byl vždycky můj sen a teď si ho můžu splnit!! Ty zastaralý prvky a obtížnost jsou pro mě bonusem a nevadí mi, že to nezlehčili. Crash zas až tak těžkej taky nebyl, takže si myslím, že to uskáču.
Dost se i těším na ten soundtrack a zvuky celkově a taky na ty animace při umírání a samozřejmě na Aku Aku!!
Teď už jen doufat, že si to hodně z nás koupí, aby pak mohla vzniknout plnohodnotná moderní Crash hra :)

Jirko, jsou do těch her přidaný trofeje? Zrovna v Crashovi by měly aspoň nějakou hodnotu, protože by je Ti ta hra nedala zadarmo.

Nahlásit nevhodný obsah

20916897
Memonex napsal 9. 7. 2017 v 12.20

Pěkná recenze a určitě nebylo jednoduché hodnotit takovou staronovou hru. Všeobecně je známé že jednička byla nejtěžší titul z této trilogie. Postupně se obtížnost snižovala a ve trojce jste už řádili s bazukou. Asi souhlasím se vším co bylo v článku napsáno krom toho že by hra dnes neuspěla. Nevidím jediný důvod. Vychází spousta her které vypadají jako staré zaprášené osmibitové hry a mají úspěch. Spusta lidí tvrdí že hledá ve hrách výzvu a že dnešní hry vodí hráče za ručičku. Takže tady by ji možná našli. Ale popravdě i když jsou lvl kdy je člověk opakuje stále dokola, neřadil bych crashe mezi tak obtížné hry. Pokud si někdo nevěří ať začne třetím dílem :) Díky za recenzi :)

Editováno: 9. 07. 2017 v 12.21

Nahlásit nevhodný obsah

20894563
panseky napsal 9. 7. 2017 v 11.24

Mě jenom vadí že to jede na 30fps myslím že taková hra v roce 2017 by si zasloužila těch 60fps a o dost líp by se to i hrálo :)

Nahlásit nevhodný obsah

20813737
kucera.mir napsal 9. 7. 2017 v 11.08

Mam vcera odehranou tak hodinku a budu doufat ze PS4 dneska nevyhodim oknem :D. Tolik sprostych slov a fustrace z umirani sem ze sebe uz dlouho nevypustil, ale je to vyzva a taky pekelna zabava :) Proste epicky navrat do mladych let a doby kdy sem tohle paril na PSX.

Nahlásit nevhodný obsah

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

  • Výrobce: Vicarious Visions
  • Vydavatel: Activision
  • Žánr: Plošinovka
  • Datum vydání: 30. 06. 2017
  • Platformy: PS4