Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising

Recenzovaná verze: PC
6. duben 2009 00:50 / Filip Sladký / Recenze / Diskuze (12)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
535301
myths.creator napsal 8. 4. 2009 v 10.26

Ale vazne - moc rad bych vedel, odkud se bere u RA3 a C&C3 tak vysoke hodnoceni ctenaru (datadisk Uprising zatim jediny vybocuje, jinak je to kolem 8,8/10).

Je to tim, ze hru hodnoti spis jeji skalni priznivci? Nebo je tak oblibena i u mlcici vetsiny? Co je k ni pritahuje, jak hru hraji?

Jsou to prilezitostni hraci (jednu kratkou bitvu mezi veceri a televizi)? Multiplayerovi hraci? Jestli hraji singl, tak na jakou obtiznost? Maji radi znacku, ktera zarucuje, ze hned po prvnim spusteni nemuseji pronikat do ovladani a sveta a rovnou hraji? Libi se jim grafika (dost obskurni, protoze kdo se pri hrani strategie kocha grafikou)? Je jim sympaticka pouzivana bojova technika? Prijdou jim cool Japonci/Scrinove?

Kolik z nich hru dohraje? Kolik se dostane aspon do poloviny kampane? Kolik hraje jen multiplayer? Kolik si jich hru koupi proto, ze je to C&C?

To bych opravdu rad vedel.

Editováno: 8. 04. 2009 v 10.26

Nahlásit nevhodný obsah

20818761
deever.fw napsal 8. 4. 2009 v 16.54

Chtěo by to nějaký výzkum, to ano. Ale já nejsem skalním příznivcem C&C ... hrál jsem RA2, Generals a RA3 a se všemi jsem byl nadmíru spokojen, tak proč si nezahrát zase?

Kdo se při hraní strategie kochá grafikou? No přece všichni. Kdo v sérii Total War nemiluje pohled na tisícovku lučištníků, kteří právě vystřelili salvu zápalných šípů? Kdo v AoE 2 neoceňoval rozmanitost unikátních jednotek? Kdo v Generals neocenil majestátnost Overlorda? Prostě grafika je součástí hry a to že je RA3 udělána v nadsazeném stylu (ale to byl i RA2, akorát teď to vypadá líp), je jenom dobře, protože ji to odlišuje od ostatních kousků a i spolu s lehce upraveným C&C konceptem (pravda, základy samozřejmě zůstaly) to prostě zkvalitňuje herní zážitek.

Nahlásit nevhodný obsah

12225352
Ocelot_ napsal 6. 4. 2009 v 18.57

Až to bude mít ,,nedětckou,, grafiku nebo co to vlastně je tak začnu uvažovat ale zatim...TIBERIUM WARS RLZ

Nahlásit nevhodný obsah

535301
myths.creator napsal 7. 4. 2009 v 01.01

Mozna prave rozhodovani se mezi "detskym" RA3 a "nedetskym" C&C3 na zaklade grafiky nejlepe ilustruje, kam tahle znacka kdysi dobrych RTS dospela...

Nahlásit nevhodný obsah

20818761
deever.fw napsal 6. 4. 2009 v 21.51

to přece není dětská grafika ...

Nahlásit nevhodný obsah

17705706
Wiloni napsal 6. 4. 2009 v 21.55

Ne to je hrozná komixová grafika.
Generals navždy

Editováno: 6. 04. 2009 v 21.56

Nahlásit nevhodný obsah

7031796
Paulman napsal 7. 4. 2009 v 22.11

Bral bych generals 2 a jak!!!

Nahlásit nevhodný obsah

8334812
ScavengerNS napsal 7. 4. 2009 v 11.34

Přesně tak, zlatej generals ...... mě osobně by vůbec nevadilo dát si generalse v kabátku company of heroes a hezky pěkně realistický ... no ale co, vlastně raději i red alerta jedničku a dvojku, než tenhleten ziskuchtivej paskvil :-( :-(

Nahlásit nevhodný obsah

20808254
TatrankaX napsal 6. 4. 2009 v 18.07

Japonska skolacka s nadprirozenyma schopnostma:D (kdo posloucha hpod ten vi):D

Nahlásit nevhodný obsah

20818761
deever.fw napsal 6. 4. 2009 v 17.58

Uprising možná není přelomovou záležitostí, ale přesto recenzi a hodnocení Filipa Sladkého nechápu. Proč hru v recenzi dost odsoudil a pak jí dal sedmičku? Jistá rozporuplnost ... Sám mám na věc trochu jiný názor...

Odklon od multiplayeru je snad jedinou věcí, kterou bych považoval za skutečný zápor. Na druhou stranu absence kooperujícího velitele řízeného počítačem, který mě v RA3 lehce iritoval, je velkým kladem. A celá věc se také týká vyváženosti - hromada nových jednotek v Uprising strašně rozhodila tradiční vyváženost a zároveň rozmanitost stran, a tak by se z multiplayeru stala fraška.
K obtížnosti - Red Alert byl pohodlně hratelnou hrou s náročností na hranici casual (kde jsou časy prince Kassada z Generals?) a Uprising se jen dle mého vrací do původních kolejí, tedy že se na střední obtížnost prostě musíte trošku snažit. Na druhou stranu je pravdou, že první mise za sověty je trošku tužší. Ale hráli jste přece RA3, ne?
I samotná výzva je obtížná... možná bych použil spíš výrazu "náročnější" na hráče. Už to prostě není o sezení v základně a čekání na naskriptované posily. Ale to přece byla její předchůdkyně v Generals taky! A pokud to rozšíří hráčovy obzory a donutí ho to naučit se pár triků (na tohle je dobrý vidcast Command School na webu C&C), tak to určitě zlepší herní zážitek.

A na závěr musím souhlasit s hodnocením kvality filmečků. Je pravda, že se drží technicky na úrovni, ale vzhledem ke kratším kampaním a zjevně nižšímu rozpočtu působí vyprávěný příběh nesourodě a nezajímavě.

Editováno: 6. 04. 2009 v 18.01

Nahlásit nevhodný obsah

20820018
Filipon napsal 6. 4. 2009 v 20.20

Neřekl bych, že bych ji zas až tak odsoudil, nutno dodat, že ten jeden bodík navíc k dobru dostala hra s nadějí do budoucna. Čas prověři, jestli se hratelnost vyrovná předchozím spičkám série.

Nahlásit nevhodný obsah

20818761
deever.fw napsal 6. 4. 2009 v 21.49

celý bodík? hustý.

každopádně hratelnost prověří čas ... to je pravda, ale přece jenom to celé vnímám spíše jako singleplayerový odklon... jo a v challengi jsem někde okolo 45% a už je to fakt tuhý ;-)

Nahlásit nevhodný obsah

Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising

  • Vydavatel:
  • Žánr: Real-time strategie
  • Datum vydání: 24. 03. 2009