15. listopad 2012 00:32 / Lukáš Kunce / Recenze / Diskuze (6)

Související hra

14155361
clarc napsal 20. 11. 2012 v 18.40

jéé nový kodík :) né díky, zůstanu u kvalitnejšího, zábavnějšího a rozsáhlejšího BF3. ale jste moc hodní, díky né...

20855582
vojtisekhovorka napsal 18. 11. 2012 v 09.23

Skvělá recenze, jen jste mohl ještě dodat jak špatně je ta hra optimalizována pro lidi se slabším procesorem. Zdejší porovnání v komentářích s Dishonored nechápu, protože tam aspoň můžu chvíli stát a rozmyslet se o svých budoucích krocích. Call of Duty 1,2 a 4 jsou rozhodně jedny z nejlepších stříleček na PC, MW2 a koneckonců i první Black Ops nebylo špatné. Jen mi přijde, že ta série nyní jde ve šlépějích stupidních filmů se zakomponovaným neuro-lingivistickým programováním(poslední díl Twilight), kdy dostáváme přesně to co očekáváme, jsme otupováni novými lokacemi, přestrojováním, výbuchy a pak to skončí a my jsme prostě spokojeni, protože nepřišla žádná překážka, frustrace, zpomalení. Proti gustu žádný dišputát. Já radši ten hard-core, kdy člověk musí přemýšlet a je trochu týrán :D

20835491
chevy napsal 15. 11. 2012 v 15.54

PC verze jako každý rok zaslouží 6/7, ale na konzole jasná 9.

Editováno: 15. 11. 2012 v 15.55

20825738
Odulin napsal 15. 11. 2012 v 15.27

Včera koupeno a odehrány první 2 hoďky SP na Veteran. Nečekal jsem to, ale mám pocity celkově pozitivní a s grafikou jsem spokojen. Chtěl jsem nenáročnou arkádovou střelnici a té se mi bohatě dostává. A to mě ještě čeká MP a Zombie. Za necelých 750,- (v key4you) jsem spokojen. U mě palec nahoru.

15163656
VojNov napsal 15. 11. 2012 v 14.53

Ten poslední odstavec to vystihuje úplně přesně. Není to špatné, jen to tady bylo už čtyřikrát, každý rok jednou. Plná hra plus spousta dlc a pak znova a znova... Ale jak píšete, když to lidi skupujou jak ovce tak vývojáři prostě nemají důvod to měnit. Proč dávat nový engine a zkoušet až příliš nových věcí když to lidi kupujou rok co rok více? Já na jejich místě bych udělal to samé.

20835570
UnreAll napsal 15. 11. 2012 v 14.31

Tak osobne som si zahral prve dve misie, neviem sice ako to bude dalej, ale moc odlisne to zrejme uz nebude, z toho co som videl mi ta hra strasne pripomina house od the death s moznostou ovladania chodze, akoze vazne som ani netusil co sa v prvych dvoch misiach deje a zrazu boli splnene, ta hra sa uz takmer hra sama, je rozdiel medzi koridorom a touto hrou, aj Dishonored je koridor, ale toto je uz vazne moc, nechapem ako im to moze prechadzat po tolky krat,nema nic ani proti prilis arkadovym hram, ale Black Ops 2 aj v tomto smere zasiel dalej ako je zdrave, pocit zo strelby je strasne umely! chcel som si ju neskor kupit len kvoli MP, raz za cas sa vyblbnut na hodinku, ale neviem ci sa ta umelost neprejavi uz aj tam.
Hodnotie hry 7/10 je uz podla mna tiez moc, navyse este aj slubovali novy engine, ano vyzera to sice krajsie, osobne mi graficka stranka nevadi, je fajn, ale ja som skromny clovek, no viem si predstavit,ze by sla urcite urobit aj o dve triedy lepsia, zvlast pri takomto type hry, takze sa pripajam k verdiktu recenziu a konretne k vete...Jak dlouho jeste?

Call of Duty: Black Ops 2

• Výrobce: Treyarch
  • Vydavatel: Activision