21. říjen 2016 11:50 / Pavel Makal / Recenze / Diskuze (89)

20874536
Minstriel napsal 6. 11. 2016 v 18.33

DeSmond: Já na něj raději nekoukám a nesnažím se hledat nějakou logiku v jeho tvorbě.
Jak říkám některé kritiky má dobré, nicméně si hodně protiřečí.

9864338
DeSmond napsal 6. 11. 2016 v 11.03

Minstriel: Nejak se v tom ztracim. Z crowdfundingovy kampane si nic nenechal, ocividne ale od lidi nejake prachy dostal (snazil jsem se to nejak vyzjistit z jeho videi, ale marne, vsechno je to zbytecne dlouhy a s nulovou infromacni hodnotou a cely den jsem ti travit fakt nechtel). Kde je tedy vzal? Kazdopadne tak jako tak je to desnej pristup :D

20877390
Strejda Phil napsal 5. 11. 2016 v 12.06

Minstriel: Zrovna tohle je dost směšně a je to důvodem,proč se na něj pořádně nekoukám.Podívám se na nějaký report či recenzí,jestli se to i přísnému kritikovi líbí.Jinak mě jeho tvorba vůbec nezajímá.

20894091
Zarenix napsal 5. 11. 2016 v 10.52

Minstriel: Jestli vybral 55k tak teď jsem se díval a na czc platil 49k a nějaké drobné.

20874536
Minstriel napsal 4. 11. 2016 v 18.04

DeSmond: Ne nenechal a ještě připlácel ze svého něco. Ukazoval celý nákup v CZC. Ale i tak no, vyžebraný pc zadarmo.

9864338
DeSmond napsal 4. 11. 2016 v 10.04

Minstriel: I takovy mnozstvo vybranych pebnez me trosku desi :D Tak doufam ze si ty prachy nenechal (ikdyz jestli slo o crowdfunding, tak hadam ze nikoliv).

20874536
Minstriel napsal 2. 11. 2016 v 20.00

DeSmond: Byl nešťastný..... vybral tuším pouhých 55.000,-Kč.

9864338
DeSmond napsal 2. 11. 2016 v 11.42

Zarenix: No dekuji pekne teda :D Mel jsem pravdu, vizualne me irituje naprosto stejne :D

Toho knira by si fakt mohl strihnout. Takhle nemuze preci ani poradne jist. Sam to znam z vlastni zkusenosti :)

Jinak si teda dovolim kritiku na BF1. Ty medaile DICE totalne pohnojil. To, ze daji kazdy tyden jen pet medaily, pricemz navic muzete ve vybranou chvili plnit jen jednu z nich, navic jeste zcela otravnym zpusobem a totiz ze musite pokazde splnit jeden z danych podukolu, aby se vam zacel pocitat progress dalsiho podukolu, mi neprijde uplne nejlepsi reseni, ale chapal jsem ho. Minimalne to hrace vic nutilo se soustredit na ruzne styly hry.

To, ze je tenhle system ale totalne zabugovanej me fakt nebetycne stve. Za prve ten progress dost buguje, ne vzdy se vsechno pricita jak ma. Vrcholem pro me ovsem bylo, ze mi vcera hra zacla ukazovat medaile z minuleho tydne. A v tomhle rozhodne nejsem sam, co jsem tak koukal na internet. Tzn, ze kdyz zapnu hru, vidim nove medaile, zajasam, zacnu jednu trackovat, ale kdyz si pred hrou zacnu kontrolovat ostatni medaile, s prekvapenim zjistim, ze zas koukam na ty z minuleho tydne. Tim padem nemam jakoukoliv moznost, tento tyden cokoliv splnit.

Tohle potrebuje fakt rychlou napravu (a mozna by to chtelo celkove ten system upravit. Minimalne system odmen. Za to, jaka je s nimi prace mi ta odmena par tisisc XP, ktere dostanete v zasade behem jedne hry, prijde neeadekvatni. Mozna by bylo fajn, kdybychom za ne dostavali battlepacky ci scraps na jejich nakup)

Editováno: 2. 11. 2016 v 11.51

20894091
Zarenix napsal 2. 11. 2016 v 10.35

DeSmond: http://www.ozbrojeneslozky.cz/cache/ima… užij si to :D

9864338
DeSmond napsal 2. 11. 2016 v 10.06

Minstriel: Neboj, to bych si netroufl zadat, obvzlast potom jakou ujmu na me zanechalo tech par minut z jeho kanalu, co jsem videl :D

Pockat, nerikej, ze na ten komp fakt vybral? To je fakt bizar. O to usmevnejsi mi prijde to jeho breceni nad tim, jak si musi investovat sam do vlastniho kanalu :D

Ja jeho skutecnou podobu nastesti nevidel a asi ani nechci. Bojim se, ze me bude vizualne iritovat stejne, jako me irtuje ten jeho ustni projev a to uz bych nemusel zvladnout :D

20874536
Minstriel napsal 1. 11. 2016 v 16.00

DeSmond: v jednom videu to tvrdil přímo on sám, ale najít ho v tom hnoji po mě nechtěj prosím :D.
Odhadl jsi ho správně a mohl jsem se potrhat smíchy, když řekl že mu stačí vybrat od diváků 100.000,-Kč na herní PC :D.
To už jsem úplně chytnu záchvat smíchu. Jde o nejdražší věc v jeho smradlavém pokojíčku :D.
Alespoň by si mohl oholit vousy, ty mu lezou až do pusy a vypadá jak chlupově handicapované zvíře z Endoru (Star Wars)

Editováno: 1. 11. 2016 v 16.02

9864338
DeSmond napsal 31. 10. 2016 v 11.05

Minstriel: Dekuji za info, vypada to, ze jsem ho odhadl spravne :)

Vybirat na pocitac na crowdfundingu, to uz je fakt moc tvl :D

A kdo se sakra chvasta vystudovanim elektronicke skoly? S tim clovekem asi fakt neni neco v poradku :)

20874536
Minstriel napsal 30. 10. 2016 v 16.58

DeSmond: Tarc a jeho tvorba se podkopává sama. Ze začátku mi to přišlo fajn, ale pak když kritizuje jednu velkou hru za x nedodělaných věcí a u druhé mu to samé nevadí, tak je to hloupá kritika.
Pokud on sám kritiku neunese a to i když je konstruktivní a začne tě dětinsky urážet a označovat za komunistického idiota (pochybuji že ví co to znamená), tak ten člověk je úplně mimo, stejně jako jeho chvástání o tom jak vystudoval elektrotechnickou školu a neumí si ani postavit pc a ješte od dětí na svůj pc vybírá peníze skrze crownfounding protože mu kanál na to nevydělá a do práce se taky moc nehrne.
S něčím s ním souhlasím, nicméně jako na lidskou osobu, tak ubrečenou a negativní se nedá koukat delší dobu :D.

9864338
DeSmond napsal 29. 10. 2016 v 10.23

CoreCZ: Ja timhle zabijim cas v praci :D A jak to pak krasne utece, obvzlaste pri diskuzi ze Strejdou :)

Zarenix: To myslim mluvi uplne za vse :)

20894091
Zarenix napsal 29. 10. 2016 v 01.59

Strejda Phil: K tvému názoru se vyjadřovat nebudu, každý má jiný. No ale abych upřesnil, to co jsem psal. Mazi = Nikolai "Mazarini" Lazarev, je původem rus, který žije v česku, nevím jestli má české občanství. Proslavil se jako nejlepší hráč v čr ve hře CoD4 a videem Mazadox. V dnešní době hodně streamuje, natáčí re-play + další různé videa/reklamy. Podle jeho slov dostal nabídku od Tartarus Cast na spolupráci, kterou odmítl. Pak u Mafie 3 napsal, že s recenzí nesouhlasí a nesouhlasí ani s kritikou BF1 a dostal odpověď, že nějaký rusáček nemá právo recenzovat Mafii3 (udělal video, kde recenzuje Mafii 3). Další jeho vyjádření mu smazal. Nejspíš to prej bylo kvůli odmítnutí o spolupráci. A tohle Tartarus Cast dělá 100% lidem, kteří napíšou normální názor, že třeba nesouhlasí, popř. je začne urážet a další nadávky.

20877968
CoreCZ napsal 28. 10. 2016 v 22.44

Někdy se až divím kde berete tu energii psát takový romány a hlavně to pak číst xD

9864338
DeSmond napsal 28. 10. 2016 v 20.47

Strejda Phil: Netvrdim, ze na tom cechasckovstvi neco neni (ikdyz teda na to slovo jsem absolutne alergickej), spousta lidi chova k Mafii 3 naprosto iracionalni zast, at uz je to kvuli absenci dabingu, cerne postave nebo faktu, ze uz na hre nedelaj cesi. Zarazi me ovsem, ze se autor techto vyroku chova naprosto stejne. Promin, ale jestli na konstruktivni kritku odveti jen "plac jeste vic ty cechackovska placko", tak je to pro me s porminutim tuplovanej hnup, kterej si kaka do vlastni papuli. Ta arogance s jakou se ten clovek vyjadruje je pro me fakt neunosna. Ten clovek ma holt patent na pravdu a kazdy den pravidelny prijem salamounova hovna ;)

Ted jsem si pustil video, kde si stezuje, jak jde sledovanost jeho kanalu do kopru a chybu se snazi hledat vsude jen ne v sobe a do toho spoustu nevybiravej kecu a pripominky o tom, jak on to dela nejlip. Jeho slovy - placka. Zarazi me, ze ten clovek si mysli, ze kdyz bude na svem obsahu tvrde makat, ma pravo na uspech. Ano, v takovem svete opravdu zijeme :D Video s BF1 jsem dokazal sledovat pul hodiny. Nedozvedel jsem se vubec nic, jen same breceni nad tim, jak je vse historicky spatne. O hre jako takove jsem se dozvedel kulove :) Ten clovek me navic irituje i svym projevem. Vadi mi jeho hlas (coz je jen muj problem), ale absolutne alergickej jsem na to prokladani textu anglickymi vyrazy. Z tohohle jsem mel vzdycky srandu u dvanctiletych radoby dospelych slecen, u kterych se ten slovni prujem dal pochopit :) A to ani nekomuntuju nektere novotvory. Slovo ilogicky v cestine opravdu neexistuje :)

K samotne Mafii 3 - ja to nechci nikterak hodnotit, jelikoz jsem to nehral. Muj nazor je tak utvoren pouze tim co jsem videl na YT a co jsem cetl v recenzich. Ta hra me celkem zajimala, nikoliv jako Mafie. Za rok za par korun rad koupim a zahraju, ovsem prestoze nektere prvky zneli zajimave, stalo se presne to, co jsem cekal, hra je pomerne stereotypni. Ani by mi tak nevadilo, ze mam milion stejne nudnejch SQ, ale jestli i samotne hlavni pribehove mise trpi stejnym generickym dojmem, asi to neni upne ok. Ze je tam cernoch mi je fuk, ze tam v podstate jdete proti mafii naopak vytam z povdekem. Bohuzel, pro me je atraktivni mafie kolem roku 1920, na sedmesaty leta me moc neuuzije. Ze to ovsem trpi nejakymi zasadnimi nedostatky je bez debat. Veci, ktere byly uz v M1 a M2 chybi. Vrcholem tehle odflaknutosti pro me byli asi ty zrcadla. Jako opravdu? V roce 2016?

Proc je nazyvan rasistou? No asi se ani nedivim, protoze to je samej negr sem, kebab tam, samy blby srandicky na tema barevnejch. Sam se nemuzu ubranit pocitu, ze tenhle clovek ma s barevnyma problem a to nejen kvuli tomu, ze jsou v BF1 tam, kde by nemeli byt (zcela validni argument).

K SP uz jsem se vyjadroval nekolikrat. Ano, je to stadartne prumerna BF kampan. A opet pripomenu, ze je proste v tehle hre jen do poctu :) Kazdopadne za sebe musim rict, ze stealth mi vubec nevadil (ikdyz ano, bylo ho tam necekane dost), ovladani letadla je na SP prijemne zjednodusene a ano, ten italsky terminator je opravdu nechtene vtipny :) (ale to vic veci v SP)

Dal uz jsme jen u te autenticnosti a to muzes jet seznam do aleluja. Sve jsem k tomu rekl, chapu, ze to nekomu muze vadit, me je to zcela u zadale a nikterak mi to nenici zazitek (ale naprosto chapu, ze jde o pravdivy objektivny argument)

Co se tyce alergicnosti na fanboye - to je prave ten problem, ktery tam vidim. Nesoushlasis s mym nazorem? Tak jsi jen tupej fanboy. To je opravdu nutne takto hazet vsechny do jednoho pytle, navic takovymto zpusobem? Viz reakce typu "jo ty hrajes kvuli grafice? Tak to si dobrej kid". Ja treba hraju hry primarne kvuli hratelnosti, ale ten audiovizual je pro me taky dulezity. Nebudu hrat krasnou nudnou hru jen proto, abych se kochal. Ale kdyz me zajima i audiovizual, tak jsem jako debil? To jako vazne? To je jako nazor dospeleho cloveka? Pro me tohle je napriklad dulezite z toho duvodu, ze me to dokaze vathnout do hry. Ale ocividne to absolutne degraduje jakykkoliv muj nazor na bezpredmetny zblebt.

No ja teda nevim, ale kdybych si udelal nejaky YT kanal, tak bych se tam snazil na lidi reagovat jako normalne slusny clovek, at uz by hrotili jakkoliv. Nerikam, ze by mi obcas neujeli nervy, ale rozhodne bych se nevyjadroval porad takovymhle arogantnim zamindrakovanym stylem ;)

Ano ta hra neni dokonola, chyb je tam habadej. Me vadi, kdyz ji nekdo zavrhne jen kvuli ty historicke nepresnosti. Ano, ma prumerny single (za me zcela pochopitelne). Ale trid je malo? A v prechozich hrach ty ctyri nevadily? (a to ani nepocitam kavalerii, tankisty a piloty). Ranking je stejne zdlouhavy, jako byl v BF vzdycky. To uz bych si spis stezoval na pridelovani battlepacku ;) Ano, tridy maj omezeny zbranovy arzenal. Chces diverzitu, ale tohle ti vadi? :) Na skiny v BF4 si taky nikdo nestezoval, ale ted je to najednou jak v CSku :) Uprimne, je z toho videt ryzovacka, na druhou stranu, nektery ty skiny jsou fakt nadherny. To ze by tam delali z nejake strany konfliktu tu spatnou, jsem si v MP fakt nevsiml :) Nevim kdes kupoval, ale 120 E? Vazne? Ano pocitejme tam i dlccka, v takovem pripade je pak kazda prinejmensim druha AAA hra obdobne draha ;)

Jinak to tedy jeste zopakuju, aby to bylo opravdu jasne (protoze pred tim asi nebylo). Nenadavam na toho cloveka kvuli jeho obsahu, ale kvuli tomu, jak se chova v tech diskuzich. Tohle jednani mi fakt neprijde profesionalni. At si to dela, jestli ho o bavi, ale chce to taky nejakou sebereflexy. Fakt neni nejlepsi herni kritik na svete, ikdyz si to mysli a dava to ocividne rad najevo ;)

Tak to ukonci ;) Delas jak kdyz te tady nutim odpovidat :D

Editováno: 28. 10. 2016 v 20.53

20877390
Strejda Phil napsal 28. 10. 2016 v 19.20

DeSmond: Však TARC má o těch uplakaných čecháčcích taky trochu pravdu.Podívej se na všechny diskuze o téhle hře po celém internetu.Najdeš děti,co se narodily až po Maffi 1,jak brečí nad tím,že tam není cz dabing,jak je ta hra pitomá a bez argumentu ji pošpiňují.Mafie 3 je to samé,co předchozí díly.Štve lidi,že je to repetetivní,štve,ale zapomněli Mafiáckou cestu z bodu E do bodu B,které uměle natahovaly kampaň,tudíž v podstatě jsme si užili více řízení než gameplaye.Samotná Mafia 1+Mafia 2 mají dohromady méně obsahu než Mafia 3 a jsou úplně stejně repetetivní.Charaktery jsou zajímavé,příběh skvělý,atmoséfra parádní,to zůstalo a nechápu,proč lidi nadávají na přítomnost stejných věcí,co měly i předchozí díly a jaké jsou to legendy.Hrajeme za černocha?Tady je to opodstatněné.Nechápu,proč je ten člověk,co TARC řídí nazýván rasistou,když akorát upozorňuje na problematiku černochů ve WW1,ale přitom brání černého protagonistu v Mafii 3(který do hry a doby skvěle sedne)a Finna ve SW7,který podal skvělý herecký výkon a sám je gamer.
Já jak jsem říkal,tak ta hra je z hlediska módů jako operations,war pigeon,klasický conquest dobrá,ale v singlu je to stejné jako třeba BF3, je to průměr.Je to v dost částech nelogické,AI je asi nejtupější,co jsem tento rok ve hře viděl,stealth mise nemají opodstatnění a jsou příliš casual i na BF a těch stealth misí je tam dost,ovládání letounů není nic moc,letadla ničí AA trucky,Ital,co sám ve zbroji,která byla v praxi dost špatná,(když vojáka střelili do helmy,ta se rozezvonila a vojákovi se udělalo příšerně špatně)vystřílí celou pevnost R-U,které je mimochodem úplně stejné jako Německo(uniformy,zbraně).Docela vtipná je i přítomnost MP18 s bajonetem v roce 1915,tři roky před uvedením.
Nevím,kdo je to Mazi,akorát si rád pustím jedno dvě kritické video,report o PC portu,abych věděl,jak na tom hra je pohledem neplaceného kritika.
Ten člověk je prostě alergickej na fanboye,stupidní uvažování,vyjebávání s hráči,na lidi jako Anita Sarkeesian,(feministka)Konami,Hello Games,atd.
Co je špatně na tom,že je člověk cholerik?
Jak by bylo tobě,kdybys měl jiný názor než ostatní a díky tomu by se proti tobě valily hordy fanoušků,dětí a hloupých lidí,co neumí racionálně uvažovat,používat hlavu a nechají sebou zametat?Řešil bys ty desítky lidí,co tě celý den štvou a zasypávají nenávistí za pouhou kritiku,jinak?
Nemyslím si,že jediný zápor té hry je špatná historická stránka,to měl film 300 Bitva u Thermopyl taky.Ta hra má prostě další průměrný BF singl,kde v podstatě neomezeně střílíš jako v pravé FPSce.AI je velmi špatná,mapy v singlu nejsou diverzní,tříd je málo,opakovačky mají jenom scouti a medikové,Counter strike like skiny na zbraně,dělání Osmanů a R-U těmi špatnými,celá hra stojí 120 Euro,v singlu chybí až na kampaň s tankem atmosféra,ranking je dost zdlouhavý a v takovéto hře zbytečný a hráče omezující,někdo nemá na hru moc času,roztodivné hitboxy.
Naopak je to zábavné,módy jsou zajímavé,gunplay je dobrý,každý národ mluví svojí řečí,každá classa je zábavná a na poli má využití,UI je dobré,audiovizuál perfektní,optimalizace dost dobrá(ne až tak dobrá jako u Gears of War 4 a Doomu,ale dost dobrá).
Však i TARC kdesi psal,že od hry očekává nadprůměr až na historickou stránku. :)
Nepříjde mi košer,zbytečně nadávat a opovrhovat člověkem,který jen dělá,to co ho baví,je kritikem a tím se snaží hráče varovat před tím,co je na hrách špatně,ale i dobře.
Ohledně těch Rusáků se mu ani nedivím,ruské děti ve hrách jsou zlo a celkově ruská herní komunita.Já sám Rusko nemám rád,mého dědu a pradědu věznili Rusové.
Rád už bych to ukončil,nebaví mě to. :D

9864338
DeSmond napsal 28. 10. 2016 v 16.34

Strejda Phil: Strejdo, me tohle fakt rikat nemusis. Ostatne myslim, ze jsme spolu nedavno vedli diskuzi na tohle tema a zes to byl prave ty, kdo byl v opozici a nebyl v potaz brat odlisny nazor (pokud jsem si to s nekym spletl tak se omlouvam).

Ja sam se vzdy pokousim co nejvic zduraznovat, ze jde jen o muj nazor, ktery nutne nemusi korespondovat s nazory jinymi a i vtomhle duchu se zde snazim tu diskuzi vest. A zde to povetisnou funguje. Chapu, ze to, co me muze stvat, muze nekomu prijit jako nepodstany fakt, ktery mu hru nikterak nekazi a naopak. Me uprimne tak ostatni nazory zajimaji, protoze jsem v tu chvili konfrontovan s jinym pohledem, na ktery muzu reagovat rozumnym protiargumentem a nebo se zamyslet nad svym vlastnim pristupem k dane problematice.

Problem s Tartarusem se u me tak vubec netyka toho, co ten clovek tvrdi (ostatne jsem ty jeho videa nikdy nevidel cely, spis jsem je tak proklikal), ale prave jakym zpusobem to prezentuje a jak je otevreny k jinemu nazoru. K tomuhle kanalu jsem se totiz dostal pres recenzi na Mafii 3. Aniz bych to jeho video videl, nastvala me diskuze pod tim videem, kde autor reaguje na naprosto logicke vytky smerem k te hre stylem "dalsi uplkanej cechacek, vic uz brecet nemuze?" a "samy prazdny argumentace" a mimojine i snahou shodit tvrzeni daneho diskutera klasickym "gramatika jak od negramoty" (to ze to navic vtipne bylo naprosto nahodne prolozeno anglickymi slovy, asi aby to bylo patricne husty, pominu). Jak jsem zjistil, muj komentar k tomuhle arogantimu chovani tam nakonec zustal, jen samozrejme bez odezvy (hadam ze na inteligentni reakci se autor nezmohl). V nem jsem si prave stezoval na to, jak je chovani autora nepatricne, jak pouziva dvoji metr, ze i pri nejvetsi mozne snaze k objektivete se proste subjektivnim dojmum clovek nikdy nevyvaruje atd. A ze svym chovanim se pasuje take na uroven cechacka. Tohle proste neni normalni chvovni. Kdyz si do tohle pridam keci typu "vsechny herni medii to delaj spatne a jsou uplaceny a jenom ja to delam spravne", myslim si proste v tu chvili, ze autor je namachrovanej blb, ktery neni otevreny jakemukoliv odlisnemu nazoru natoz pak samotne diskuzi.

Kdyz pak vezmu v potaz to, ze jsem z jeho tvorby zahledl jen Mafii 3, kde se ji snazil zuby nehty branit a strkal vsechny kritiky tehle hry do jednoho pytle a zaroven BF1, kde si naopak nebere servitky, nemuzu se ubranit dojmu, ze je tam jen nejaka snaha sokovat a jit proti proudu.

Ano, to ze ta hra je neauteticka je nepopiratelny fakt. Ale jak jsem psal, spatnou hru to z toho nedela. Ano, muze ti to zasadne vadit, obvzlast jses-li velky vanda do valecne historie, ale dle mne to proste nikterak nesnizuje kvality te hry. I proto uz zacinam byt trosku alergicky na tvrzeni "EA to vyhrala diky hypu". Je to AAA hra, jenz je logicky podporena velkou marketingovou masazi. Presto je to nejen krasne vypadajici hra s atraktivnim zasazenim ,ale vyelmi zabavna hra a sakra podareny Battlefield (coz ti potvrdi i ti nejdulezitejsi - fandove BF). A myslim ze tady ty kvality stoji vic za uspechem, nez samotny hype. Rozhodne dle me treba podstatne vic nez v takovem konkurecnim CoDu. Tady tak nejak alespon vidim vsechnu tu praci, ktera za tim je schovana, coz se mi u CoD moc nedari. Ale opet je to jen muj nazor do pranice :)

Zarenix: Dik za koment, to presne jen potvrzuje co si o nem myslim ja, jak co se tyce kritiky BF, tak samotne jeho chovani v diskuzi. Je proste fakt blbost tu hru odsuzovat jen kvuli tomu, ze je historicky nepresna :)

Editováno: 28. 10. 2016 v 16.51

20894091
Zarenix napsal 28. 10. 2016 v 16.03

Strejda Phil: Chápu, že je to WW1 fanboy, ale ty jejich videa nejsou kritika BF1 jako celku, ale jen toho, že hra není autentická co se týče oblečení zbraní, vozidel. Ten člověk, který ty videa dělal je podle mě dementní. Tvrdí o sobě, že chce zrecenzovat hru, ale za skoro 10 hodin gameplaye BF1 jsem neslyšel něco normálního, jen pořád že ten a ten voják v reálu měli jiné uniformy, ta zbraň je špatně a další pitomosti + rasismus na černochy. No chtěl bych vidět jak někomu černému řekne "negr" v reálu, když to slovo tak rád používá :D Jinak, to že je dementní nesoudím podle videí, ale podle reakcí na komentáře. Když někdo napíše něco o tom, že BF1 je dobrá hra, reakce od něj je "Ty jsi kid,fanboy, dement" a další nadávky, ale nedokáže reagovat na komentáře, kde je kritika, která není nějak útočná, ale pouze vyjádření názoru člověk s nadprůměrným IQ, takové komentáře instantně maže. Co jsem taky slyšel na streamu Maziho, tak Mazi napsal do komentů, že nesouhlasí s hodnocením Mafie 3 a TartCast odepsal něco ve smyslu, že je to debilní rusáček.

20877390
Strejda Phil napsal 28. 10. 2016 v 14.34

DeSmond: Tady se dostáváme do začarovaného kola.
Je to kanál čistě kritický a kritika nejde provést afektovaně a fanboysky.Kritika musí být přímá,jak negativní,tak pozitivní.
Ohledně názoru:Většina lidí si myslí,že jejich názor je ten jediný správný a když pak příjdou někam,kde jejich názor není vítán,tak si myslí,že ti jiní jsou špatně.Omyl,ani můj ani tvůj názor nikoho nezajímá.Názory jsou vskutku debilní věc.Lidé si myslí,že jejich názory jsou nedotknutelné,jakkoliv jsou děravé a stupidní.
Vem v potaz,že ten člověk(Tartarus Cast)miluje historii,která je v BF1 slušně broken.Je to klasický hollywood,záběr na západ slunce,politická korektnost,(to,že Němci měli pár tisíc černochů v Africe,neznamená,že je měli v Evropě)dobro vždycky vítězí(což je kostrbaté,Osmani ani vojácí R-U nebyli ve WW1 zlí,jenom vojáci).
Názor musí být hlavně podán rozumně a v případě diskuze s takovými lidmi by měl být objektivní.
Tarc stejně jako ty akorát vyjádřil svůj kritický postoj ke hře a to,že je tobě jeho postoj nepohodlný a že je to kritik,neznamená,že je to žumpa.
Když už chceš,aby byl tvůj názor respektován,respektuj ostatní.Pořád ale mysli na to,že tvůj názor je ve skutečnosti irelevantní jako ten můj...
Klasický syndrom lidí i z minulého režimu je,že kritika=nadávání.Tak to není.Kritika nemá s nadáváním nic společné,páč je to věc rozumu.
A to,že je to kanál negativní?Sangvinik,melancholik,flegmatik,cholerik.Který z těchto 4 typů je asi Tarc?Kritika často bývá hlavně negativní,když není podplacená(IGN,Gamespot,Polygon,Re-Play).
EA má slušnou propagandu,na hráče zabrala.Takhle dobrou ji naposledy měly totalitní režimy.Oblbnout-nahypovat lidi tématem a audiovizuálem.

20874536
Minstriel napsal 28. 10. 2016 v 11.38

DeSmond: Bylo :D

ps: a navíc to jeho brečíkování, jak je všechno op (protože je pomalý) :D.

Editováno: 28. 10. 2016 v 14.31

9864338
DeSmond napsal 28. 10. 2016 v 11.25

Souhlas hosi, tenhle kanal, to je zumpa. Prijde mi, ze jen radi chodi proti proudu, jakakoliv logicka argumentace se ovsem se zlou pokaze :D Me tam posledne dokonce smazali komentar, protoze jsem si dovolil se ozvat :) Banda sasku :D

Minstriel: Pokud byla narazka na vic jazyku myslena tak jak si myslim (totiz ze autori radi nahodne prokladaji cesky text anglickymi vyrazy), tak me to fakt pobavilo :D

20874536
Minstriel napsal 28. 10. 2016 v 10.39

CoreCZ: Jo jo, to je tak negativní kanál že to až bolí a pokud napíšeš slušně svůj názor, tak schytáš x nadávek v různých jazycích :D

20877968
CoreCZ napsal 28. 10. 2016 v 10.18

vikyy98: Tak teď si mě pobavil xD u Tartarus Cast se objektivního zhodnocení hry nedočkáš :D Tak furt jenom na něco nadávají když se jim byť jen něco nelíbí xD

20864651
vikyy98 napsal 26. 10. 2016 v 22.52

Pokud se nechcete nechat zaslepit 1 světovou ani hezké grafiky, tak se koukněte na Tartarus Cast. To vám ukáže Battlefield 1 v pravém světle :)

9864338
DeSmond napsal 26. 10. 2016 v 11.22

Jsoucno: Nejsem si jist, zda rozumim otazce spravne, takze pokud odpovidam na neco jineho, tak se omlouvam :D Kazdopadne system uzdravovani z bety zmenili. Uz neni treba po smrti volat medika R1 (RB). Tzn, ze medik po smrti spoluhrace muze ozivovat stejne jako v BF4. Nad mrtvym spoluhracem je videt symbol lebky a casovac, jak dlouho ho lze revivnout.

Akorat tedy jaksi zmizela moznost revive odmitnout, jako to bylo v BF4. Plus teda samozrejme po smrti zustava moznost skipnout rovnou na deployment, kazdopadne to nikterak neurychli respawn a stejne musite cekat. Dulezite ovsem je, ze lze nyni konecne jako medik revivovat a byt revivnut. Nevim jestli to byl v bete bug nebo si jen medika nikdo nevolal, ale za celou dobu co jsem ji hral (cc 17h) jsem nevidel jediny emblem lebky (takze jsem prestal pouzivat syringe) a za celou dobu me revivnul jeden clovek, coz me dost stvalo. Problem ovsem zmizel a ted funguje vse jak ma, takze za me ok. Snad jen tu moznost odmitnuti revivu by mohli pridat :)

Jinak medik je v BF1 naprosto super, momentalne nehraju za nic jinyho a ty DMRka jsou naprosto paradni. Zatim mi asi nejvic sednul M1916 v Optical uprave (ikdyz skvela je i rigottka). Zasobnik s 26 naboji je proste k nezaplaceni. Chystam se brzo vyzkouset i Mondragon v uprave Storm, to je pry strasny zabijak, jen je skoda ze ma zasobnik na 10 naboju a navic se nabiji po jednotlivych naboji, takze to trosku trva :)

20878639
Jsoucno napsal 26. 10. 2016 v 10.17

Kluci, upravili respawn z bety, kdy se da sam z ova ozivit na spawnu, nebo uz medik muze znova medikovat? V bete mi prislo, ze prave diky tomu, ze se kazdy po smrti ozivil na respawnu sam jednim klikem, mi tahle klasa prisla nejvice zbytecna.

9864338
DeSmond napsal 25. 10. 2016 v 20.53

Strejda Phil: Tak to rad slysim :) Vsak vpohode, to bylo ode me stejne jen takove zbytecne rypnuti :D