inzerce

Batman: The Telltale Series - Episode 5: City of Light

Recenzovaná verze: PlayStation 4
16. prosinec 2016 12:29 / Jiří Bigas / Recenze / Diskuze (6)

9864338
DeSmond napsal 18. 12. 2016 v 14.27

Smaug.: To ja neco podobneho videl relativne nedavno, necekane taky u Telltalovky. Wolf Among Us na Vitu byl casto az nehratelny. Slideshow jak prase. Obvzlaste problemove to bylo pri QTE nebo casove omezenych rozhovorech. Vetsinou to bylo tak zasekane, ze se mi QTE ukazalo az tehdy, kdyz uz jsem na nej nemohl reagovat. Prislo mi to naprosto absurdni a citil jsem se podveden, jelikoz jsem dostal za sve penize takovyto nehratelny paskvil. A to ani nemluvim a jinych "kvalitach" te hry. Tim jsem Telltale nadosmrti odepsal jen jako zabare, co tezej pres kopirak ze slavy jinych znacek. A zatim se mi jen potvrzuje, ze jsem udelal spravne :)

Tenhle trend je proste fakt politovani hodny. V podstate to ani neni hra. A oznaceni "interaktivni film" se taky jaksi zdraham pouzit, protoze ty produkcni hodnoty mi prijdou na strasne slabe urovni (a z interaktivity taky nejsem nikterak odvareny).

SpeedyRedy: To, ze to jede i na mobilech, jen dokazuje mou domenku s tim, ze tohle je cely jen prachsprosta zdimarna, navic jeste neskutecne odflakla. Kazdopadne velky pruser je to hlavne v tom, ze mobily limituji tu hru na ostatni platformy. Vsichni se musi podrizovat tomu nejslabsimu clanku. Proto tu pak mame takovy paradoxy, ze je hra v podstate na hranici hratelnosti (protoze je z technickeho hlediska pomrvena), pritom to na ni ani neni videt, protoze vypada jak prdel (ok, hodne prehnane, ale pokrok, ktery za leta Telltale udelal je minimalni. Tak by clovek cekal, ze to za ty leta byly schopny alespon poradne zprovoznit). Zamerit se na jednu platformu by bylo fajn pro nas pro hrace, nikoliv pro TT. Tem jde o to s minimem nakladu vydat dalsi hru, ktera se poveze na vlne oblibenosti a bude se prodavat jak housky na krame. Kvalitu vem cert :)

A btw, na SW se chystam, ale furt nevim co cekat. Ty dojmy uz by nemohli byt rozporuplnejsi :D

20874931
SpeedyRedy napsal 17. 12. 2016 v 23.14

Tak výše uvedené video je jasný důkaz. Osobně to nechápu, prodavá se to za peníze, a je to v takto mizerném stavu. Hraju na PC a mohu potvrdit, že tohle hru doprovází po celou dobu. Myslím, že když se k tomu přičte robotická animace postav, známka je zasloužená. Vzpomeňme na Jurassic Park The Game, jako by se za ty roky grafika nikam neposunula. Na druhou stranu, jede to i na mobilech. A to si myslím, není správné rozhodnutí, měli se soustředit na jednu platformu a pořádně to odladit ale co my víme o jejich podmínkách, smlouvě a dohodách, což ale neomlouvá výsledný prodkut.
Pokud mohu něco doporučit, tak to zajít do kina na nové Hvězdné války, za mě naprostá pecka, episoda 3,5 nezklamala. Jako spin-off dílo si dovoluji říci, že předčila hlavní episody. Napětí, drama, přehledný příběh, vše dávkováno tak aby nenudilo, dechberoucí konec a žádné mazlení s hlavními hrdiny. Prostě skutečné hvězdné války se vším všudy, tj. Darth Vaderem, Hvězdou smrti, špičkovými triky a epickou hudbou. Ou, to jsem zase odběhl od tématu.

20877004
triple napsal 17. 12. 2016 v 08.07

Takže kolem a kolem a prumerem...