star-wars-1313
Star Wars: 1313 Článek Star Wars: 1313

Star Wars: 1313

Maggot

Maggot

4. 6. 2012 22:00 1
Reklama

Říká se, že když k oficiálnímu názvu vašeho produktu přidáte čtyřcifernou číslovku, bude se báječně prodávat. Ačkoliv nad tím vývojáři v LucasArts při výběru názvu pro nové Star Wars možná až takhle nepřemýšleli, jisté je, že nová značka, od nynějška také známá jako Star Wars 1313, bude solidně kopat do každého, kdo se vzepře její brutální a temné nátuře. Přivítejte dospělou akční adventuru z pohledu třetí osoby, která útočí na drsné podsvětí vzdálené galaxie.

Na tohle je i Vader krátkej

Star Wars: 1313
i Zdroj: Hrej.cz

A je tomu skutečně tak, Star Wars 1313 je již svou grafickou stylizací neobvykle temná, zejména pak v kontrastu se zbylou tvorbou v rámci série. Podtitul si hra získala obávanou oblastí zvanou Level 1313, která představuje tu nejtemnější část podsvětí planety Coruscant, na níž se bude děj primárně odehrávat. Vy, jakožto dokonale trénovaný lovec lebek, se budete v těchto nebezpečných prostorách cítit jako ryba ve vodě. Ačkoliv se najde místo pro použití speciálních schopností, ve hře budete v akci využívat povětšinou ne tak úplně běžné lidské vybavení a hlavně pak vaše vlastní schopnosti. Rozhodně očekávejte příval mnoha zajímavých RPG prvků, opírajících se o vývoj postav.

Díky zaměření a celkovému vzezření hra viditelně cílí na dospělejší publikum. Hlavní hrdina taktéž nevypadá jako absolutní sympaťák, který se chce objímat. Naopak, na Coruscant přiletěl, aby pokud možno nekompromisně rozpustil kriminální konspiraci, jejíž růst slibuje velké nebezpečí pro běžnou civilizaci. Po většinu času se tak budete krýt za překážkami ve snaze se vyhnout bastardům a obřím droidům, přičemž dojde i na čistě skákací a puzzle pasáže.

Vývojáři zatím ovšem nezveřejnili, jakým podílem budou tyto sekce rozděleny. Krom toho, že je hra charakterem nezvykle černá – na což odkazuje i zrezavělý R2D2 v jedné ze scén – navíc vypadá perfektně po stránce grafické a fyzikální estetiky. V běžném hráčském povědomí si poslední Star Wars hry nezískaly příliš dobré reputace, což by se za pomocí přímého vlivu LucasArts a dostupných technologií v podobě Skywalker Sound, Lucasfilm Animation, Industrial Light & Magic mělo změnit. Hra pak poběží na základech Unreal 3 enginu, který je podpořen nástroji, jež se běžně využívají k tvorbě těch nejepičtějších filmových scén.

Zpět do centra špíny

Samotná akce je pak opravdu rychlá, podobá se aktuálním špičkám na trhu akcí z pohledu třetí osoby, přičemž je i ono přeskakování z krytu do krytu rychlé a plynulé, stejně jako použití laserových zbraní a dalších udělátek charakteristických pro Star Wars franšízu. Průlet úrovněmi pak slibuje i řádnou porci epiky, v jedné z představených částí si můžete všimnout hroutící se chodby, zatímco vy odrážíte nápory žoldáků. Dá se říci, že úrovně budou protkané mnoha různými „ty krávo, viděls to!“ momenty, ať už jde o akci, dialogy nebo skákací pasáže, třeba když se do propasti řítíte na zdecimovaných troskách někdejší přepravní lodě a snažíte se vysvobodit z jejích hořících spárů.

Podobně jako Uncharted, i Star Wars 1313 bude z technologií těžit hned mnoha způsoby. V první řadě jde o to, že přechody mezi hratelnými scénami a hranými sekvencemi jsou naprosto plynulé, takřka bezbariérové. Dá se tedy říci, že LucasArts prostřednictvím GameTrailers představil další signifikantní krok v rámci přechodu na další generaci akčních adventur. Datum vydání bude teprve odhaleno, stejně jako seznam platforem, na kterých se hra oficiálně ukáže. Nebudeme skrývat nadšení, my jsme temná strana síly!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama