Shrnutí informací o multiplayeru CoD: Modern Warfare
i Zdroj: Hrej.cz
Článek Shrnutí informací o multiplayeru CoD: Modern Warfare

Shrnutí informací o multiplayeru CoD: Modern Warfare

Patrik JeIínek

Patrik JeIínek

2. 8. 2019 18:18 4
Reklama

O plánované betě nového Modern Warfare jsme vás již dnes stihli informovat, ale to nebylo jediné, co bylo odhaleno. Mimo ni jsme se totiž mohli podívat i na dosud neodhalené záběry z rozličných multiplayerových režimů, včetně zcela nového doprovodného traileru.

Jestliže jste tak včerejší stream promeškali, můžete se podívat na celý záznam níže. Avšak v případě, že zrovna nemáte po ruce čtyři a půl hodiny volného času, tak pro vás jednotlivé informace shrneme v následujícím textu. Úvod celého přenosu byl věnován především bližšímu představení již dříve odhaleného upravování zbraní zvané Gunsmith.

ŘÍKAL NĚKDO ZBRANĚ?

To nabízí opravdu široké možnosti, a svoji oblíbenou zbraň tak budete moci přestavět doslova k nepoznání. Hlaveň, underbarrel, optika nebo pažba a další attachmenty představují tak prvky,  jenž budou diametrálně měnit vlastnosti vámi zvolené zbraně. Mezi tyto vlastnosti se řadí přesnost, poškození, dostřel, rychlost střelby, ovladatelnost a v neposlední řadě i míra pohyblivosti, s jakou se budete moci přesouvat po bojišti. Infinity Ward navíc uveřejnil, že pro každou zbraň by mělo být k dispozici 30-60 takových vylepšení, přičemž každé bude mít svá vlastní pro i proti. Pryč jsou tak časy, kdy  jsme byli omezeni pevným počtem bodů, a museli pečlivě vybírat do čeho je investujeme. Nyní si každý bude moci vytvořit svého unikátního vojáka, který bude do puntíku vyhovovat jeho vlastním potřebám. Stále jsme však opomenuli mechaniku, která se s COD neodmyslitelně pojí. Je čas naťuknout perky.

Jako nadstavba osvědčeného systému přichází i specializovaná skupina perků zvaná Gun Perks.

Ty od nepaměti tvořily jeden z mechanismů, který zcela zásadně ovlivňoval, jak jste si počínali na bojišti. Ať už je řeč o rychlejším nabíjení, možnosti pomstít se za své zabití upuštěným granátem nebo prodloužení doby sprintu. Variant byla zkrátka přehršel. A většina z nich zůstává samozřejmě přítomna i nadále, avšak jako nadstavba tohoto osvědčeného systému přichází i specializovaná skupina perků zvaná Gun Perks. Tyto perky, na rozdíl od výše diskutovaných attachmentů, nemají žádné nevýhody, a pouze tak umocňují vaší bojovou efektivitu. Pro představu, jedná se o podobné kousky jako možnost dvojnásobného zisku XP z headshotů, změnu režimu palby z automatu na dávku, nebo dokonce schopnost zastavit po omezenou dobu regeneraci zdraví zasaženého protivníka. Zde vyvstává samozřejmě otázka, jak se jednotlivé Gun Perky povede vzájemně vybalancovat, jelikož některé nabízí opravdu citelné výhody. Snad Infinity Ward jejich implementaci do hratelnosti patřičně ošetří.

VÝBUCHY, KAM SE PODÍVÁŠ

Když už je řeč o hratelnosti, ta se již tradičně nese v duchu hollywoodských akčňáků, a fanoušci série by se tak měli cítit jako ryby ve vodě. Těsné prostory, vysoká rychlost a střelba na všechny strany v doufání, že kulky najdou svůj cíl. Modern Warfare zkrátka zůstává v jádru klasickým COD, jaké známe. Co už někteří možná natolik neocení je skutečnost, že návrat zaznamenají i nechvalně známé killstreaky, které, jak se zdá, budou ještě smrtonosnější než kdy dříve. Skrze navyšující se počet zabitých nepřátel tak budete moci dosáhnout na takové kousky jako je obrněný juggernaut oblek, nasazení obrněného vozidla či zpražení celé mapy bílým fosforem. Další výraznou novinkou je pak režim Ground War. Ten má dle dřívějších slov art directora Joela Emslieho podporovat možnost utkat se až s dalšími 99 hráči najednou. Pokud by to byla pravda, představovalo by to pro sérii revoluční krok kupředu, a dostala by se zase o krůček blíže k vyrovnání sil s konkurenčním Battlefieldem. Zatím se však tento režim předvedl pouze ve své zmenšené podobě 20v20 a je tedy otázkou, zda vývojáři tento počet dále navýší.

Nyní se přesouváme k překvapivé novince, která se týká využití dveří. Ano, slyšeli jste správně, dveří. Ty tak kromě klasického otevírání a zavírání můžete vykopnout, odbouchnout, nebo dokonce zlehka pootevřít, zatímco budete mít stále připravený prst na spoušti. Do multiplayeru se tak po dlouhé době dostává jeden z prvků, který jsme mohli vidět v kampaních COD již po dlouhou dobu. Uvidíme, jak se osvědčí ve hře více hráčů.

ŽE NIC NEVIDÍŠ? TO VYŘEŠÍME!

Už z prvotních záběrů bylo zřetelné, že v Modern Warfare bude kladen silný důraz na využití noktovizorů coby nástrojů, bez kterých se ve tmě zkrátka neobejdete. To se koneckonců potvrdilo i na mapě Azhir Cave, kde se jednotliví hráči ponořili do naprosté tmy, a byli tak plně odkázáni na toto nápomocné zařízení. To však, jak byste asi očekávali, s sebou přináší celou řadu úskalí.

Noktorvizor není zrovna malá hračička, a poněvadž vám sedí přímo na očích, můžete taktéž zapomenout i na klasické míření skrze koliminátory.

Za prvé, musíte se vyvarovat přímého kontaktu s ostrým zdrojem světla. Pokud tak neučiníte, čeká vás oslepující pohled na zcela bílou obrazovku, zatímco budete zcela odkázání na milost a nemilost svým protivníkům. Navíc noktorvizor není zrovna malá hračička, a poněvadž vám sedí přímo na očích, můžete taktéž zapomenout i na klasické míření skrze koliminátory. Při stisku pravého tlačítka myši se tak nyní přesunete pouze do jisté formy improvizovaného zamíření, které je sice přesnější než střelba od boku, ale současně horší jak klasická mířidla.

Shrnutí informací o multiplayeru CoD: Modern Warfare
i Zdroj: Hrej.cz

Jak již ale bylo řečeno, zbraně půjde libovolně upravit a v případě, že se rozhodnete své vylepšené koliminátory oželet, můžete se k tradičnímu způsobu míření vrátit. Poslední důležitou informací je pak to, že v mapách speciálně určených pro využití noktovizorů bude každý hráč vybaven i na zbraň připevněným laserem, který se automaticky aktivuje při využití míření. Jedná se však o dvousečnou zbraň, jelikož zatímco míříte, je laser viditelný nejen pro vás, ale pro všechny ostatní hráče, a tedy i protihráče. Hra tak nabývá zcela nového rozměru, kdy budete muset zvažovat své budoucí kroky a ještě více dbát na své okolí.

A jestli si říkáte, že se zkrátka spolehnete na minimapu a budete vysmátí, tak vás musíme zklamat. Minimapa byla totiž zcela odstraněna, a na místo ní se budete nově muset spolehnout pouze na svůj vlastní sluch. O tuto změnu se stará inovativní systém reprodukce herního zvuku, se kterým se Modern Warfare vytasí, až 25. října vyjde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama