Might And Magic: Heroes VI - dojmy z hraní

10. březen 2011 00:34 / Vojtěch Bednář / Preview / Diskuze (5)

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20841466
gemball napsal 26. 5. 2011 v 22.47

Kdybych tak nežral Heroes ságu tak bych se tak hodně moc na novej díl netěšil ale musím takže držím pěstě.

Nahlásit nevhodný obsah

20845564
Grievous napsal 18. 4. 2011 v 20.47

Všechno zatím vypadá skvěle, snad to tak i dopadne.

Nahlásit nevhodný obsah

11007919
McJabbo napsal 10. 3. 2011 v 11.53

Nesouhlasím s tím, že přechod do 3D byl velkým soustem a že páté Heroes nepřinesly nic nového. Ba i čtyřka - mnohými zatracovaná právě pro odlišné herný systémy - byla úplně jiná, než trojka. Takže slova úvodem "proč vydávat nový díl něčeho co je dokonalé" pro Heroes podle mě vůbec nesedí. Také jsem strávil nejvíce času u třetího dílu, ale plynule jej nahradila pětka, která je podle mě excelentní - ať už graficky nebo herními systémy. Ale uznávám, že mnozí to asi brali tak jak píše autor v článku.

Co se zjednodušení šestky týče - je pravda, že to může být dobrý tah, ale trochu se toho bojím. Všechno se dneska ve znamení "jednodušší a dynamičtější" a ne vždy je to ku prospěchu věci (viz nový Dragon Age). Já nevím - podle mě i to přetahování o doly prostě patřilo ke kouzlu Heroes. Hra ztrácí na taktičnosti - tedy pokud jste přemýšleli takticky. A to právě přesně vypovídá o tom, za co nás, hráče, vydavatelé mají - snižují nároky na inteligenci a svým způsobem tak přispívají k výchově budoucí generace hráčů. Nakonec to dopadne tak, že až si někdo za 20 let pustí HMM3 nebude ji vůbec schopen hrát, protože to bude tak neskutečně hardcore, že se nepohne z první mise. No, necháme se překvapit, ale po fiasku s DA z toho mám dost strach.

O dost lépe na mě působí popis soubojů.Taktické možnosti by mohly nahradit škrty v jiných oblastech hry. Využitelnost všech jednotek zní dobře. Rovněž mě potěšil návrat 2D vnitřků měst.

Nahlásit nevhodný obsah

20841627
Silesian napsal 10. 3. 2011 v 11.11

Osobně jsem zklamán (ne)možností zabírat doly. Tato věc mě často nutila vydržovat si více hrdinů, např. jen kvůli tomu, aby mě nějaký lvl1 nepřátelský hrdina s 3 kostlivcama nezabral polovinu dolů a tím neochromil moje hospodářství. Takhle bude stačit mít jednoho hrdinu s celou armádou při sobě + normální obranu měst. Tři suroviny se mi zdají taky celkem málo (jen tak mimochodem - písek byla tuším síra, lahvičky rtuť a diamanty krystaly). Naopak se mi líbí myšlenka "slovanizace" hry (na rozdíl od standardního nordicko-normanského způsobu), byla již zastoupena v pětce (která se mi mimochodem moc líbila, jak garficky, tak herně) králem Nikolajem (Mikulášem) a jeho nástupcem synovcem Alexejem (mno i když ten Sándor je spíše úlitba Maďarům). Jen doufám, že se hra nevydá dnešní obvyklou cestou zjednodušování obsahu a zakčňování hry (ty suroviny a doly tomu bohužel napovídají). Nerad bych se nakonec v sedmém dílu dočkal (pseudo)real-time bitev.

Nahlásit nevhodný obsah

12891377
Klucina napsal 10. 3. 2011 v 08.11

Mazlit se a mazlit se.Tahle kouzelná sága se neměla dostat na 3D plátna*.Uvidíme co nám řekne demo :D a pozdější sleva :DD

Nahlásit nevhodný obsah

Heroes of Might & Magic VI

  • Výrobce: Ubisoft
  • Vydavatel: Ubisoft
  • Žánr: Tahová strategie
  • Datum vydání: 14. 10. 2011