Might and Magic: Heroes VI – Dojmy z bety

8. srpen 2011 00:25 / Vojtěch Bednář / Preview / Diskuze (4)

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
14155361
clarc napsal 9. 8. 2011 v 22.02

po precteni odstavce "ve vysokem tempu" jsem znechucen. nerikali autori NAHODOU, ze se sesty dil priblizi tem nejlepsim ze serie, tudiz dvojka trojka? tohle je vysmech. zase dalsi zmrsena serie, ktera se orientuje na masy tupounu bez potreby taktizovat a premyslet. puvodni dily byly mnohem vic realistikce a kdyz pak vidim draky z sestky jak vystrizene z japonskych anime serialu, chce se mi blade...

Nahlásit nevhodný obsah

3637705
davidsm napsal 9. 8. 2011 v 03.06

A jinak: Pro příznivce Harry Pottera a jiných fantasy. Podpořte nás prosím v naší tvorbě tím že se stanete fanoušky naší hry. Sdílejte dál prosím: http://www.facebook.com/pages/Čarodějnická-škola-Oskořínek/142765029127644

Nahlásit nevhodný obsah

3637705
davidsm napsal 8. 8. 2011 v 22.51

Od téhle hry dost očekávám a myslím že zklamán nebudu. že autor článu vytýká například že doly má všechny automaticky ten, kdo vlastní nejbližší hrad, že můžete hrad přestavět na vlastní frakci, že můžete nakoupit všechny dostupné jednotky z jednoho hradu, to vše vidím velmi rád a už aby to bylo! Koho baví trmácet se s hrdinou k jedinýmu neobsazenýmu dolu v rohu mapy a obětovat tak drahocenné pohybové body? Nebo stejně tak jít pro jednotky někam do kouta? Pokud vás to bavilo, hrajte předchozí díly, ale já myslím že tohohle jsme si už užili dost a je na čase na takovéhle rozumné inovace. že každý přestaví hrad podle své frakce a má pak jedinýho nabušenýho hrdinu? To je jen omezenost hráče! Naopak bych zavedl (pokud tomů tak není) aby se mohl hrad například jednou za týden nebo za měsíc přestavět na libovolnou frakci! Nepřítel tak neví co má očekávat a vám to přináší větší potenciál a větší rozmanitost jednotek i schopností! Takových a jiných věcí je zde plnej barák a hrát pár hodin betu nemůže udělat žádný závěr ani zhodnocení hry. Starcrafty II i po roce přinášejí nové taktiky, finty a triky. Stejně tak to bude s touto hrou a to je na hrách, alespon u mě, jeden z nejzajímavějších věcí. Hledání kliček a nejlepších cest k vítězství. Jediné čeho se bojím je opět balance hry, který je ve zmiňovaných SC2 donutilo přestat hrát...

Nahlásit nevhodný obsah

20841627
Silesian napsal 8. 8. 2011 v 13.41

Celkem mě vyděsil odstavec "Ve vysokém tempu". Tohle jsou podle mne katastrofální změny v systému, a tak si po odehrání všech 5 dílů asi dám pauzu (BTW, IV se mi nezdá až tak špatná, obzvláště ve srovnání s vámi popsaným změnami u VI).

Nahlásit nevhodný obsah

Heroes of Might & Magic VI

  • Výrobce: Ubisoft
  • Vydavatel: Ubisoft
  • Žánr: Tahová strategie
  • Datum vydání: 14. 10. 2011