inzerce

Middle-earth: Shadow of War - dojmy z Londýna

22. květen 2017 15:00 / David Plecháček / Preview / Diskuze (19)

Související hry

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875576
Smaug. napsal 24. 5. 2017 v 13.23

David Plecháček: Zhruba tak. Ale původně byli těmi nejvznešenějšími, kteří se dožívali vysokého věku na Númenoru jen členové královské linie, tedy potomci půlelfa Elrose, který se na rozdíl od svého bratra Elronda (ano toho Elronda) rozhodl stát smrtelným člověkem a žít s obyčejnými lidmi. Jak moc se Elrosovi potomci na Númeoru rozšířili, nevím, ale asi to ani v okamžiku zániku nebyla většina populace. Předpokládám tedy, že ani všichni hraničáři nebyli z jeho rodu.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 24. 5. 2017 v 10.19

Ocelotr2.0: To se nijak nevylučuje. Hraničáři (Dunádani) je víceméně rasa, nejsou to lidé jako takoví. Jedním z původních království byl Numénor. Numénorejci byli nejvznešenější a také se dožívali nejdelšího věku. Po čase se ale stali zlými a Númenor byl se všemi lidmi zničen. Přežila jen hrstka. Říkali si věrní a odpluli na svých lodích na západ, do Středozemě. Od té doby si říkali Dunádani. Založili spolu se zdejšími obyčejnými lidmi několik království, především na severu, a dvě na jihu - Gondor a Arnor.

Severní země ale Sauron pomocí lsti s prsteny zničil. Někteří prchli na jih, někteří se ale zřekli takového života a odešli, aby bránili zemi svých otců na severu - aby v ní panoval mír. Ti si říkají Hraničáři. Nejsou to tedy ochránci hranic původních království (v době Shadow of Mordor/War už jen Gondoru), ale naopak v podstatě ochránci Středozemě jako takové. Proto se courají i u Kraje, ale proto se mohli pohybovat i u hranic Gondoru, prakticky i v Mordoru.

Editováno: 24. 05. 2017 v 10.24

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 24. 5. 2017 v 08.50

Mitsurugi: Tak jaktože nestřeží a většinou se couraj od Mordoru po Kraj ? :)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 24. 5. 2017 v 08.43

Ocelotr2.0: Pohraniční stráž?

Zase bych úplně nechtěl aby to byl další pokus o HC soubojový systém. Relaxační power fantasy je taky třeba, zvlášť, když je to takhle dobře animované.

Editováno: 24. 05. 2017 v 08.48

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 24. 5. 2017 v 08.42

Co je vlastně náplní práce hraničáře ? Celník to asi neni, jelikož se poflakujou všude možně a evidentně žádný hranice nestřeží.
Podle Aragorna bych řekl bezdomovec, ale přesně to nevim.

Mitsurugi: +1 Na vinu to kladu tomu, že soubojový systém nedělali japonci.

Editováno: 24. 05. 2017 v 08.46

Nahlásit nevhodný obsah

20894901
Beranir napsal 23. 5. 2017 v 12.37

Mitsurugi: to je pravda jakmile ses dostal na určitou uroven tak aby byl nemesis systém využitej musel sis s ním záměrně hrát, což třeba já dělal, schválně se nechávat zabít pěstovat ty orky pohrát si s tím. Rozhodně bych ale přivítal větší nutnost jeho využití a větší dopad což je přesně to co slibuje shadow of war takže opět mírný optimismus.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 23. 5. 2017 v 12.13

Beranir: Taky tomu hodně škodila obtížnost, po pár hodinách bylo prakticky nemožné aby nějaký ork Taliona zabil, nebo zahnal na útěk, takže celý Nemesis systém byl tak trochu nevyužitý.

Nahlásit nevhodný obsah

20894901
Beranir napsal 23. 5. 2017 v 10.18

Mitsurugi: tak stále to byl jen první díl a nemesis byl vlastně takovej experiment vývojářů, já myslím že pokud je pravda co všechno říkaj o dvojce tak teprve tam se ukáže pravá síla nemesis systému, ale jo můžou nám všem kecat, já ale zůstávám mírně optimistickej

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 23. 5. 2017 v 08.47

Miami Vice: No, v praxi to zase tak úžasné nebylo, zvlášť když ti došlo, jak ten systém vlastně funguje.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 23. 5. 2017 v 06.45

Beranir: Tak určitě je to něco, co by měl každej pochválit, protože tohle se snad nikde nevidí anebo jen nějaký záblesky a tady v M: SoW to vypadá na naprosto parádní záležitost, když si během hraní takhle buduješ vztah s okolním světem. Fakt cool, že zrovna hra podle knižní předlohy se spostou lore má takhle promakanej systém reakcí NPC a to, jak ty NPC tu hlavní postavu a i ostatní vnímaj.

Nahlásit nevhodný obsah

20894901
Beranir napsal 23. 5. 2017 v 01.18

Miami Vice: jo v poho, jak říkám je to komplexní určitě sem ještě polovinu věcí zapoměl, hlavní je že to vytváří takovej živoucí systém mezi hráčem a všema orkama přátelskejma i nepřátelskejma a není to nic skriptovanýho, díky tomu to je taky jedna z mála fičur v dnešní době který skutečně zatěžujou systém, kdy naposledy si slyšel že díky tomu jak se lidi ve hře chovaj má hra vyšší nároky, díky tomu jak komplexní Nemesis systém je ho museli u SoM na ps3 osekat, kdyby ho tam implementovali tak jak na pc tak by se jim to na ps3 železu nerozjelo.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 22. 5. 2017 v 23.54

Beranir: Aha, tak to zní dost zajímavě. A díky za snahu o vysvětlení.

Nahlásit nevhodný obsah

20894901
Beranir napsal 22. 5. 2017 v 23.40

salvator2.0: zkus se podívat na pár videí z dlc pro jedničku bright lord a uvidíš že procházka to teda nebude, v jedničce sis nemohl obtížnost vybrat tady to už pujde takže to je taky faktor

Miami Vice: nemesis systém byl představen už v jedničce a tam šlo vlastně o to že si tě nepřátelé pamatovali, reagovali na tebe pokud si bojoval s orkem co tě zabil tak při příštím setkání se ti třeba posmíval nebo byl rozčílenej kolikrát tě ještě musí zabít, taky šlo o to že si mohl orka postupně budovat budto nepřátelskýho abys z něj udělal legendárního válečníka a jeho sejmutím získal lepší odměnu nebo spojeneckýho orka abys byl ty sám silnější. Nemesis systém je poměrně komplexní záležitost a ve dvojce to má bejt ještě složitější, tam maj orkové reagovat i sami mezi sebou a vytvářet vlastní přátelství a rivalitu jak s okolím tak s tebou, takže pokud máš orka kterýmu v boji zachráníš život pamatuje si to a příště bude za tebe bojovat urputněji. Je to prostě hodně komplexní na jednoduchý vysvětlení.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 22. 5. 2017 v 22.41

Davide prosim Tě, co je to přesně ten Nemesis systém? Já teď budu asi za pitomce, ale stejně mi to nedalo a musel jsem Ti tenhle dotaz položit.

Nahlásit nevhodný obsah

20874995
salvator2.0 napsal 22. 5. 2017 v 22.02

Beranir: Mordor jsem nehrál a teď už čekám, co se vyklube z pokračování. A nepotřebuje nutně Dark Souls (nebo jinou těžkou hru, DS není ani zdaleka jediná), jen chci aspoň nějakou výzvu a ne hru z obtížností průměrného dětského seriálu.

Nahlásit nevhodný obsah

20894901
Beranir napsal 22. 5. 2017 v 20.22

salvator2.0: to asi bylo proto že v nich mají vývojáři zaplý cheaty a jedou na nejjednoduší obtížnost. Bylo potvrzeno že si budeš moct obtížnost vybírat, hard mode byl taky potvrzen a pokud si hrál dlc bright lord, tak víš že i shadow of mordor umí bejt pěkně tuhej, samozřejmě dakr souls to nebude, na druhou stranu s tím kolik klonů DS tady je každej chce mít dneska souboják jak z DS tak já bych to teda fakt nechtěl.

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 22. 5. 2017 v 18.32

nepatří to k recenzi a omlouvám se za spam, ale patří to do herního světa : https://www.youtube.com/watch?v=grMhGJO4QBk Bůh žehnej Americe. Je z toho trošku cítit Infinite hlavně tím kostelem, ale uhhh to prostředí je lákavý a asi budeme bojovat proti fanatikům wow, wow, wow tohle vypadá dobře

Editováno: 22. 05. 2017 v 18.33

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 5. 2017 v 17.34

salvator2.0: Tak už v prvním dílu byla obtížnost sprosté slovo, takže bych nečekal moc změn. S casual oddechovky se jen tak Dark Souls nestane :D

Nahlásit nevhodný obsah

20874995
salvator2.0 napsal 22. 5. 2017 v 17.28

Bylo možné si na základě hrané části udělat obraz o obtížnosti. Ve videích totiž Talion působí neporazitelným dojmem.

Nahlásit nevhodný obsah

Middle-earth: Shadow of War

  • Výrobce: Monolith Productions
  • Vydavatel: Warner Bros Interactive Entertainment
  • Žánr: RPG
  • Datum vydání: 01. 10. 2017