Medal of Honor - dojmy z betaverze

1. červenec 2010 00:00 / Jaromír Möwald / Preview / Diskuze (17)

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20839914
john.richard napsal 3. 7. 2010 v 12.46

Osbobně pro mě bylo dost velkým překvapením když jsem zjistil že novej Medal jede na Frostbite enginu. Hraju od vydání Battlefield BC2, kde dle mého opravdu funguje zničitelnost prostředí reálně. V MOH jsou jen určitá místa která lze "poškodit" která poznáte na první pohled. Zídka ve kterých jsou zvětralé cihly (poznáte je že mají úplně odlyšnou barvu od zbytku zdi) opravdu jdou poškodit, ale že byste zbořili bombardováním dělostřelectva budovu jako to je právě v BFBC2 tak to opravdu nefunguje. A raketometem díru ve zdi u baráku opravdu neuděláte... U nového MOH asi určitě nebude mulťák niak zázračný, ale určitě bude lepší než ta slátanina MW2. Co má být v MOH našláplé je singl. Je to celkem pochopitelné, protože DICE by byli sami proti sobě. V časovém rozmezí ani ne jednoho roku vydat dvě hry silné na MP ( BFBC2 a MOH ), dyť by přišli o ryto :D

Editováno: 3. 07. 2010 v 12.47

Nahlásit nevhodný obsah

20844095
_TeO_ napsal 2. 7. 2010 v 09.00

A může tedy prosím někdo z těch, kteří betu hráli, sdělit, jak je to s tím zničitelným prostředím? Je, nebo není? Být, či nebýt?

Nahlásit nevhodný obsah

1566635
kroupa.p napsal 1. 7. 2010 v 21.51

Tak jsem nainstaloval tu slavnou betu MoH a osobně pro mě je to totální sračka. Nepřehledné, nevyvážené a mapy taky nic moc. Myslím, že zůstanu věrný sérii CoD.

Nahlásit nevhodný obsah

3820194
prednosta napsal 1. 7. 2010 v 17.30

multi nic moc pro me teda

Nahlásit nevhodný obsah

20841326
ZvacA napsal 1. 7. 2010 v 15.39

Důraz kladen na týmovou spolupráci a každý člen bude mít své nepostradatelné místo? Hmm, snad v případě, že budu hrát se stejně takticky smýšlejícími hráči, jinak se to beztak zase zvrtne v obyčejnou šílenou rubačku plnou fraghunterů, při osobních soubojích nepochybně budeme narážet na plno klokanů a celé to bude jeden velký chaos, kdy veškerá týmovová spolupráce půjde do řiti, ať byly záměry autorů jakékoliv... ach jo....

Nahlásit nevhodný obsah

20844095
_TeO_ napsal 1. 7. 2010 v 15.20

Jaxx: Aha, no já jsem vycházel z toho, co uvedl pisatel níže, a sice že rakotemetem se nedá rozbít vůbec nic, tedy ani strom. Sám sebe se proto ptám, kde je pravda? Že by někde uprostřed?

Editováno: 1. 07. 2010 v 15.21

Nahlásit nevhodný obsah

8267133
Jaxx napsal 1. 7. 2010 v 14.58

_TeO_: Treba mne osobne se stalo, ze jsem absolvoval prestrelku, nepritel najednou porazil strom, vedle kteryho jsem stal, nevidel me skrz vetve a ja zabil dalsi dva, ktery tam pribihali. To mi prijde jako dost velky zasah do hratelnosti...

Nahlásit nevhodný obsah

20844095
_TeO_ napsal 1. 7. 2010 v 14.22

Jaxx: No a pokud jde o ty faktické chyby, které zmínil Dalish ve svém příspěvku? A vlastně ani nechápu ten předpoklad, že když jde o betaverzi, mají převládat emoce nad fakty. I betaverze má přeci svá fakta. Stejně je možný napsat článek plný emocí o plné verzi. Je spíš vidět, že autor testování věnoval málo času aneb věta, že destruktivní model výrazně zasahuje do hratelnosti, je tak univerzální, že ji nelze použít jen tehdy, když hra žádný nemá.

Editováno: 1. 07. 2010 v 14.28

Nahlásit nevhodný obsah

8267133
Jaxx napsal 1. 7. 2010 v 13.19

Dalish: 1. jedna se o "dojmy" z betaverze, tim padem je jasne, ze budou prevladat pocity. Navic je pochopitelne, ze ja budu mit jine pocity, nez vy. To je preci normalni.

2. V ramci testovani jsem se skutecne dohodl s dalsimi sedmi lidmi (ne primo ve hre, to uznavam), se kterymi jsme si rozdelili role v tymu.

3. Hra mi spadla pouze jednou, navic kdyz jsem hral sam. S pripojovanim dalsich lidi nebyl problem nikdy.

Preji pekny den.

Editováno: 1. 07. 2010 v 13.29

Nahlásit nevhodný obsah

13767209
leco77 napsal 1. 7. 2010 v 13.13

Nejlepsi clanek jaky jsem kdy v zivote cetl, Jarda zase predvedl svoje nadani v oboru...

Nahlásit nevhodný obsah

20828568
Ursus napsal 1. 7. 2010 v 11.05

Dalish: To už zní jako kontruktivní kritika. Proti tomu nic nenamítám.

Nahlásit nevhodný obsah

12891377
Klucina napsal 1. 7. 2010 v 10.52

OT:Líbí se :) http://www.youtube.com/watch?v=JP5mSDfC…

Nahlásit nevhodný obsah

20817348
Dalish napsal 1. 7. 2010 v 10.47

Ursus: zamereni na efekt a emoce vic nez na informace, nedej boze na spravny informace. Mozna to slovo nesedi presne ale o pul druhy v noci sem jaksi nemel naladu vymyslet lepsi (dost mozna jak autor clanek :D).

Nechcu se nikoho dotknout ale v tom clanku je proste kopa blbosti. Kdyz si vezmu jenom ty prvni dva nadepsany odstavce:
Nevim kde to autor vzal, ale nemuzes zvat lidi k sobe do party a pak se nekam spolecne pripojit (je tam jen moznost pripojit se uz primo do hry k jednomu kamosovi, velmi casto nefunkcni).
Nevim jak prisel na to ze Matchmaking deli hrace podle zkusenosti a ze je bezproblemovy.
Uz vubec nechapu jak muze napsat ze ,, zde se na plné pecky projevuje destruktivní model, který významně zasahuje i do hratelnosti''. Mozna sme oba hrali jinou hru, protoze raketometem se neda rozstrelit NIC, natoz pak zed u domu, jedina znicitelna vec sou snad obcas drevem zatluceny okynka.
Dal napsal ze v tom team deathmach modu je kladen duraz na tymove pojeti a jak se dohodl s ostatnima na spolecnym postupu (tohle bylo zvlast dobry :D ). Ve hre ani nefunguje chat, takze se opravdu nemas jak dohodnout, nehlede na to ze tam proste chaoticky pobiha 23 panacku kteri na tebe serou a chtej si proste zastrilet. Pokud tam mel autor 11 kolegu s kterejma se domlouval na teamspeaku a ktery nakym naprosto zahadnym zpusobem propasoval do jedne hry a na stejnou stranu a k tomu sehnal stejny protivnyky, tak se opravdu omlouvam, ale nejak si to nemyslim...

A to byly jenom dva odstavce... Taky sme se bohuzel nedozvedeli vubec nic o tom jak se to vlastne hraje (hraje se to bohuzel mizerne) protoze to ti koukani na videa a nekomu pres rameno nerekne.

Editováno: 1. 07. 2010 v 10.48

Nahlásit nevhodný obsah

20804185
montana. napsal 1. 7. 2010 v 10.04

Ursus: Ziskavani zkusenosti je to nejlepsi, co se v online strileckach za posledni par let objevilo. Akorat se to musi umet pouzivat a ne to tak silene preplacat jako treba v MW2.
V Bad Company 2 za nove urovne prakticky nikdy neziskavas "lepsi" nebo ucinejsi vybaveni. Proste jen jine. Hraci na vyssich urovnich maji "jen" mnohem vetsi moznost volby, jak a s cim hrat. Neni to zadny zvyhodnovani.

Jinak beta MoH na me pusobi jako par let stara budgetovka s hnusnou grafikou a nefungujicim modelem poskozeni (Frostbite? kde?). Navic system "dve kulky a ses mrtvej" (kterej v clanku myslim ani neni zminenej) se do takove arkadovky vubec nehodi a docela me vysiral...

Nahlásit nevhodný obsah

20828568
Ursus napsal 1. 7. 2010 v 08.12

Dalish: Možná by stálo za to říct, co je na něm bulvárního. Takhle mám větší pocit, že ty neznáš význam toho slova, než že autor napsal bulvární článek.

Nahlásit nevhodný obsah

20828568
Ursus napsal 1. 7. 2010 v 08.12

Podle mě zkušenostní body do multiplayeru nepatří a jeho ho kazí. Hráč má mít výhodu toho "skillu" reálného - umí to hrát, zná mapy, ale ne ještě equipu a nevím čeho všeho ještě. Taky mi přišlo, že chudák sniper si moc nezahraje - ty mapy mi přišly docela dost malé. Ale je fakt, že při tom bránění jsem se daleko nedostal, protože spawny se provádějí asi na poslední dobyté kótě, takže jsme útočníky měli neustále blízko sebe.

Nahlásit nevhodný obsah

20817348
Dalish napsal 1. 7. 2010 v 01.15

Naprosto amaterskej nicnerikajici bulvarne pojatej clanek, takovej nova/blesk styl. Trochu to budi dojem ze to cteny autor snad ani nehral a jenom vypsal par zvastu a postrehu z gameplay videi. cool

Nahlásit nevhodný obsah

Medal of Honor

  • Výrobce: EA LA
  • Vydavatel: Electronic Arts
  • Žánr: 1st person akce
  • Datum vydání: 15. 10. 2010