inzerce

Ghost Recon Wildlands - dojmy z bety

6. únor 2017 14:15 / Redakce Hrej.cz / Preview / Diskuze (56)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20864720
JMBounce napsal 28. 2. 2017 v 13.15

Strejda Phil: Na nejtěžší obtížnost máš se zbrklým přístupem smůlu. Jedna, dvě rány a jsi dole.

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 25. 2. 2017 v 23.03

Jsoucno: V MGS jsi měl tunu(i zábavných)cest, jak outpost zlikvidovat buď stealth přístupem, nebo totálním zničením a zbrklým přístupem.
Tady?Tady se vyplatí akorát ten zbrklý přístup.Stealth je zde na klasické průměrné Ubisoft úrovni.Šup tam drona nebo sovu, zabít to stupidní AI, animace, konec.
A ještě se snaží to všechno brát vážně.

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 25. 2. 2017 v 23.00

Z open bety mám naprosto stejné dojmy.

Nahlásit nevhodný obsah

8530612
Superman25 napsal 20. 2. 2017 v 14.26

Marllone: Souhlasim. Nerikam ze maj kluci spatny LetsPlay ja na ne nekoukam takze nemuzu posoudit.

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 10. 2. 2017 v 07.14

Jsoucno: Trošku podobný mi to přijde. I MGS měl repetetivní infiltrace objektů (které mě nepřestali bavit,takže neberu jako mínus). Tzn. zkouknout situaci, označit nepřátelé a naplánovat si postup. Akorát v MGS když byl vyhlášen poplach tak to byl průser. Tady si z toho uděláš v případě poplachu střílečku, ale na těžkou obtížnost to ani tak není taková sranda. Pokud to shrnu tak když budeš mít dobrou partu a budete mít všichni zájem si vypnout ulehčující systémy a budete chtít postupovat tiše tak to v uvozovkách splňuje tvojí definici. Ale je pravda, že AI v MGS je úplně někde jinde.

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 9. 2. 2017 v 18.19

...asi nemám čekat nic takového jako Metal Gear Solid V: PP akorát ve čtyřech lidech, což?

Nahlásit nevhodný obsah

20865015
Kubaxx napsal 9. 2. 2017 v 04.08

Přesne tak jak to napsal Pavel tak to cítím i já. Lets play byl v pořádku. Nebyla to přece ukázka ,jak hru správne hrát. Hodte se do klidu lidi.

Nahlásit nevhodný obsah

20881144
Cadaveria napsal 8. 2. 2017 v 21.51

Marllone: Tak jestli jsi koukal na vysílání od začátku tak sis asi nemohl nevšimnout toho, že Jirka říkal, že tu hru spouští poprvé!! To nejspíše znamená, že neví co ho čeká, že si musí zvyknout na ovládací prvky a tudíž nebude předvádět jak mu to jde jako kdyby to hrál týden proboha...
Další píšeš, že se na vysílání nepřipravil. Nevím jak přesně ten den to kluci měli s prací ale uvědom si, že mají na starosti nejen vysílání ale spoustu další práce na webu...
Kluci vynechali Nioh kvůli tomu aby nám ukázali Wildlands, protože byl časově omezený a o víkendu netočí.. jen za to jim dávám +, už jen kvůli tomu, že jsem se do bety nedostal ale ukázali to i ostatním..
Jestli tě vysílání od začátku neoslnilo tak je přeci spoustu dalších jak českých tak zahraničních streamerů, které to vysílaly a zvlášť zahraniční bych ti mohl doporučit.
Nikdo tě nenutí se na to koukat a jak píšeš už jsi to o nějaké dvě hodiny napřed hrál, takže mi přijde, že zbytečně hledáš chyby.. Kluci nejsou roboti, mají dvě ruce a mají i jinou práci, která je přednější..


Já děkuji redakci Hrej za stream abych alespoň viděl jak ta hra bude vypadat apod.. Stejně bych ji koupil tak či tak ,)

Nahlásit nevhodný obsah

20910331
Dominicaris napsal 8. 2. 2017 v 21.22

Zdravím.

Opravdu nechápu kritiku, která se tady na kluky sype ze všech stran. Já osobně si vždy vychutnám každé video, které se zde objeví a po zhlédnutí se nemohu dočkat dalšího. Pavel, Jirka, David jsou báječní a to, že jednou za čas natočí nějaké to "odlehčenější" video beru spíše jako pozitivum než jako něco špatného co bych musel kritizovat.

"Pokud by se ukázalo, že ne, taková videa bychom už nedělali."

Jirko, to néé! Všiml jsem si, že ty si ty věci bereš k srdci až moc. Věř, že je mnoho lidí co miluje vaší tvorbu, ale akorát nejsou třeba zaregistrovaní aby mohli přidat komentář. I já jsem mezi tuto sortu lidí patřil, ale přišlo mně, že je na čase zde trochu "vyvážit" ty negativní komentáře. Dle mého názoru jste super a rozhodně pokračujte!

Dominik


P.S. Snad nevadí mé tykání.

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 8. 2. 2017 v 21.15

Pavel Makal: To, že se dozvím nějaké bonusové věci o hře, o studiu či vývojářích je jeden z důvodů proč mě baví sledovat let's play na hrej. Souhlas že chodíte připraveni :-) Částečně chápu kritiku některých diskutujících, ale tentokrát není opravněná. Svůj účel video spnilo. I já jsem se občas chytal za hlavu co to Jirka vyváděl :-D Ale prostě jsem to bral s nadhledem. Navíc jsme chlapi a prostě nezvládáme víc věcí najednou :-D Jirku obdivuju, že to zvládl takhle dobře vzhledem k situaci ve které byl.

Editováno: 8. 02. 2017 v 21.15

Nahlásit nevhodný obsah

20853478
Pavel Makal napsal 8. 2. 2017 v 20.50

Ahoj všem. Díky za chválu i konstruktivní, byť možná ne tak docela spravedlivou kritiku. Znáte mě, nejsem žádný diplomat, takže to napíšu tak, jak to cítím. Ano, souhlasím s tím, že ne vždy se nám vše povede tak, jak bychom si přáli. Ano, jsou natáčení, po jejichž skončení si říkáme, že "tohle nebo tamto mohlo být lepší". Naprosto kategoricky ale musím odmítnout tvrzení, že se na videa nepřipravujeme a děláme je jen tak z voleje. Při běžném vysílání prakticky VŽDY hraje hru člověk, který ji zároveň recenzoval a má s ní tedy ty největší zkušenosti. Nadto se snažíme, aby mu sekundoval ten z nás, který má se žánrem nebo konkrétní hrou vlastní zkušenosti. V případě retra se s Jirkou vždy před vysíláním ponoříme do zkoumání Wikipedie i různých fanouškovských webů, protože vám chceme přinést nejen samotné holé hraní, ale i zajímavé informace, které byste třeba jinde nezachytili. Ano, najdou se výjimky. A aniž bych chtěl apelovat na vaši soudnost, věřím, že v objemu obsahu, který vám přinášíme, jsou skutečně vzácné. Co se týče Wildlands, přijde mi kritika skutečně nespravedlivá. Filosofie, s jakou jsme k tomuto vysílání přistoupili, je prostá. Velká spousta z vás se do uzavřené bety dostala, neméně početná skupina ale to štěstí neměla. Chtěli jsme tedy využít příležitosti a ukázat vám hru v jediném termínu, který připadal v úvahu. Ano, nebyli jsme v tu chvíli ten nejsehranější tým, ale důvody už vám Jirka několikrát poskytl. Nemusíte se bát, o tradiční vysílání nepřijdete, až vyjde recenze plné hry, člověk za monitorem bude daleko zkušenější. Měli jsme ale zato, že formát, při němž se spolu s vámi se zcela novou hrou seznamujeme, by vás mohl bavit. Ostatně, zájem o tento styl jste prokázali při našem hraní No Man's Sky nebo třetí Mafie. Nemám pocit, že bychom styl vysílání Wildlands měli obhajovat nebo se za něj omlouvat. A myslím, že by byla škoda, kdyby náš video obsah čas od času neobohatilo podobné vysílání, které se nese v trochu uvolněnější atmosféře a můžeme přitom s vámi sdílet své bezprostřední dojmy.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 8. 2. 2017 v 18.43

Corvus von Corax: Tak nám aspoň napiš jak by to video vypadalo, kdyby bylo od Tebe.
Ty jsi nějakej prodigy gamer, co hned od první minuty hraní jede jak stroj, stihne vše ukázat a navíc se na to i krásně kouká?

Nahlásit nevhodný obsah

3815058
Marllone napsal 8. 2. 2017 v 18.07

Samozřejmě nikdo neříká, že každá hra musí mít dokonalej lecplej s člověkem, co má ve hře sto hodin za sebou. Na to jsou lecplejeři, co se soustředí na jednu hru. Ale rá bych se podíval, jak někdo hraje hru, ve který aspoň trochu ví co a jak a vlastně mi ji předvádí. Na videa z her, kde se hodinu má člověk koukat na začátek, kde se teprve ten hráč pomalu učí a neví jak ji hrát, fakt nemá moc cenu koukat, to si to můžu radši zadrtit sám. Kvalita nad kvantitou. Ale to je třeba jen můj názor, jednoho diváka, kterého lze postrádat.

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 8. 2. 2017 v 17.38

Miami Vice: Absolutně se neshodneme... Sorry. Každý to vidíme naprosto odlišně.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 8. 2. 2017 v 16.10

Corvus von Corax: Zkus se na to podívat takhle - redakce hrej jsou lidi pro který jsou hry denním chlebem a když pak dělaj Lets Play, kde ukazujou hru, kterou hrajou poprvé v životě, tak není vůbec snadný předvádět nějakou cool gameplay, kde to vše půjde hladce a bude to vypadat jako nějaká sestříhaná montage. GR: W je sice jen další open world akce, ale i tak si na to ovládání musíš aspoň den, dva zvykat, abys byl schopnej plynule a naplno využívat všechny dostupný schopnosti, zbraně, gadgety a vozidla, který máš k dispozici.

Všichni členové redakce mají logicky mnohem širší záběr her, který hrajou najednou anebo aspoň v rychlým sledu za sebou než většina z nás a ono to pak není nijak snadný přijít před LIVE kameru, zapnout úplně novej titul a dominovat od první minuty a mít z toho akčňák jak z Hollywoodu. Anebo třeba naopak dokonalej stealth průchod bez jedinýho alarmu. I jedno jediný rozdílný tlačítko v ovládání Tě snadno rozhodí, natož pak když jdeš ze hraní survival horroru přes mlátičku na open world akci.

Důležitý je vždy ukázat ty základní prvky, ale tu hloubku si pak už každej hráč musí najít sám.

To video bylo v pořádku, zvlášť když si člověk uvědomí, že na Jirku mluvili další 3 lidi a ještě k tomu komentoval to hraní.

Co konkrétně bys během tý hoďky předvedl Ty sám!? Hodina je v mžiku pryč, tak prostě nejde stihnout ukázat vše co ta hra má, natož bejt ve všech aspektech elitní a zároveň i odpovídat na dotazy z chatu.

Já sám sleduju videa z hrej asi jen 3 měsíce, ale nikdy jsem si po tý jedný hodině neřekl: Ztráta času, hovno ukázali a ještě jim to vůbec ani nejde.

Naopak si myslim, že to hrej má na hodně vysoký úrovni. Hraju od poloviny 80. let, sotva jsem dokázal vylézt do maringotky s automatama a mám za sebou "miliony" her, ale Lets Play videa mě nikdy nijak nebraly a ani žádný zahraniční a až teď tady na hrej jsem si je začal užívat, protože jsou prostě kvalitní, kluci věděj o čem mluví a dělaj to, protože je to baví a ne proto, že musej. A to, že se občas něco nepovede anebo, že je během toho videa nějakej slabší a nudnější moment je vlastně dobře, protože takový ty hry prostě jsou a kdybych chtěl vidět nějaký Best of, tak si pustim nějakou tu montage, která bude po celou dobu ukazovat jen to nejlepší a ne věci jako je běh zpět k savu anebo loading atd.

Zrovna včera jsem psal kámošovi jak jsem tenkrát v Dark Souls zabil na úplně první pokus Smougha s Ornsteinem jen s Bandit Knifem bez jakýchkoliv tipů anebo "How to easy kill" videí, ale posaď mě před kameru a budu Ti umírat i v bojích jeden na jednoho i proti úplně základním jednotkám ;-)

A nedávno jsem vypnul Battlefield, dal tam GTA: Online a při střelbě sniperkou zamířil před běžící cíl, vystřelil a samozřejmě minul, protože Los Santos neni Sinajská Poušť a maj tam holt jinou fyziku :D

Editováno: 8. 02. 2017 v 16.13

Nahlásit nevhodný obsah

3815058
Marllone napsal 8. 2. 2017 v 12.20

Corvus von Corax: Také bych chtěl jakoby opatrně naznačil, že se mi ten letsplay (a nejen ten) nelíbil. Chápu, že to není prča točit, když člověk mluví na kolegu vedle sebe a zároveň na diváky. Taky jsem udělal pár testovacích ChlastPlayů s kamarádem a bylo to dost náročný soustředit se.
Nemusí jít jen o namakanej gaming mad skillz, ale aspoň o nějakou přípravu. Wildlands jsem hrál před vaším videem chvilinku, hodinku dvě, ale když jsem viděl pak ten čurbes, tak jsem to radši hned vypnul. Videa typu: "Poprvé hraju tuhle hru, celej stream se to budu učit" fakt nejsou zábavný. Bylo by záhodno aspoň chvilku před vysíláním se na to minimálně podívat, zkusit si to, aby člověk věděl. A lecplejem aspoň aby provázel člověk, co tu hru hrál, a zná aspoň nějaké principy, když už ne všechny. To teď nemyslim jen u Wildlands, kterej byl nárazovej, ale viděl jsem už u vás několik "porod lecplejů"

Nahlásit nevhodný obsah

20822354
Jiří Bigas napsal 8. 2. 2017 v 12.16

Corvus von Corax: Na to ti mohu jen říct, že na všechna svá standardní videa chodím stoprocentně připravený. Pokud to tak nevypadá, je to škoda.

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 8. 2. 2017 v 11.59

Jiří Bigas: Jirko, já se nebudu za svůj příspěvek omlouvat... Bohužel většina lets play videí je, co se týče hráčského skillu, bohužel tragická. Viz například naprosté zneuctění Deus Ex Jardou Möwaldem a další videa... Málokdy hru (a především pak legendární tituly s kultovním statutem), odehrajete tak, aby jste hru reprezentovali v tom nejlepším světle. To není žádný neopodstatněný hate, prostě asi nejde tu dokonalost/principy/podstatu zprostředkovat... bohužel. Stejný případ Pavla Dobrovskýho, který podobně neurvalým stylem zlikvidoval legendární System Shock. Nemluvě o Planescape: Torment atd. A není to ani zdaleka jen můj názor. Probíráme to s kolegy v práci poměrně často. Neber to prosím jako osobní urážku nebo tak něco. Na každé video, každý článek se velice těším. Někdy je to prostě horší, někdy lepší. Většinou mě těší videa s Pavlem Makalem, který má na daný titul přípravu + Tomus...

Problém u Wildlands je, že lidi už z principu přicházejí k UBI hrám s nadávkou na rtech a právě proto (podle mě) byla škoda neukázat jim gró hratelnosti. Což je co nejlepší spolupráce s týmem, opatrný postup, rpg strom, tunění zbraní apod.

Editováno: 8. 02. 2017 v 12.11

Nahlásit nevhodný obsah

3815058
Marllone napsal 8. 2. 2017 v 11.41

Mě to bavilo. Division jsem zkoušel pár minut a fuj. Ve Watch Dogs 2 jsem nedohrál ani první misi a fuj. Syndicate mě po chvilce taky zprudil a fuj. Ubisoft fuj. Ale pustil jsem betu Wildlands a hned jsem se zamiloval. Krajinky, detaily, kradmej stealth postup. S kamarádama jsme v betě hrozně řádili. Hledali jsme něco typu MGSV v coopu, něco na blbnutí jako GTAV a Wildlands nám jdou neskutečně po chuti.
Prdneme si to na Elite obtížnost, ať to není taková procházka. V betě byla lokace obtížnosti 1/5, takže absence čelindže se nebojim. Přílišné repetetivnosti taky ne, výše zmíněnej Phantom Pain taky nebyl zázrak ve variabilitě, ale pořád dokola mě bavilo dobíjet základny. Co jsem nakoukl do různých lokací z bety, tak už jsem natěšenej na různé doly, města, ruiny, plantáže, vily, golfová hřiště a stoky. Příběh mi taky přijde fajnovej, finální vpád do mučírny z bety byl hodně atmosférickej. Řízení mi nepřišlo nijak špatný, chce to zvyk. Každá hra má jinej model řízení vozidel a letadel, a každej bude nadávat jak je to tam a tam špatný a tam a tam dobrý, než aby se naučil nějakej novej systém. Vychytat bugy, prohloubit pár mechanik a za mě dobrý. Holt to chce dobrý lidi na coop a nehrát to jak střílečku.

Editováno: 8. 02. 2017 v 11.53

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 8. 2. 2017 v 10.43

Minstriel: Jako jo, ale jak by to pak vypadalo :-D V plný verzi si s tím pohraju a něco snížím, pravděpodobně ty stíny, ale určitě ne úplně vypnout :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20822354
Jiří Bigas napsal 8. 2. 2017 v 09.17

Corvus von Corax: Hru jsem hrál poprvé v životě, opakovaně jsem na to upozorňoval. Takhle samozřejmě normálně Wildlands nehraju. Stejně jako takhle normálně nevypadají naše videa. Možná by tě překvapilo, jak obtížné je vnímat a soustředit se na titul, který prvně zapneš, do toho komunikovat s diváky, Pavlem vedle sebe, Davidem za mnou a Vojtou na uchu. Myslel jsem, že to většina diváků dovede pochopit. Pokud by se ukázalo, že ne, taková videa bychom už nedělali.

Editováno: 8. 02. 2017 v 09.40

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 8. 2. 2017 v 09.05

JMBounce: vypni stíny a své FPS ve hře najdeš :-P :D

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 8. 2. 2017 v 08.17

PS: Kdyby někdo chtěl dát ve dvou lidech co-op, tak dejte vědět. Ale ve více jak 2 lidech nehraju :) Jsem vlk samotář a hraju prakticky vše, co se dá takticky a stealthově... Žádný a la Jirka "Rambo" Bigas styl (viz tragický lets play, ve kterém hru absolutně nijak nepředstavili, ani RPG strom, nulová taktika, nic). Škoda.

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 8. 2. 2017 v 08.11

Tomass182: Já dostanu hru k narozkám, ale pokud ne, tak bych se s koupí drobet rozmýšlel. Mě osobně vadí dvě věci (hodně): neexistující krycí systém (u taktické/vojenské hry naprosto nepochopitelné) a lehká obtížnost (až moc casual, hrál jsem na ghost). Vozidla jsou tragická, ale u open world her jsem si na to již tak nějak zvyknul. AI (hraju pouze v singlu) spolubojovníků není špatná až tragická jak se někteří vyjadřují. Taková normální... Navíc velet jednotce je neskutečně návykové a zábavné. Doufám, že ostatní regiony (džungle, solné pláně, doly, prérie, hory atd.) rozsáhlé Bolívie nabídnou i jiné mise než pouze: přijeď/označ/eliminuj.

Stejně jako v případě ostatních her od UBI: krásně zpracovaný svět, drobet horší mise = chce to dávkovat po menších herních seancích. Není to vybroušený diamant, ale nějakým způsobem mě láká se do Bolívie vracet. Chci hrát dál a na každou osvobozenou vesnici a nalezenou součást zbraně se těším. V tom je Ubi dobrý. Atmosféra v jejich hrách je vynikající a člověka to nutí se "tam" vracet...

Nicméně je to přesně ten typ hry, kterou budou hráči pochopitelně nenávidět a hrstka si GH: Wildlands bez předsudků užije (stejně jako Watch_Dogs a The Division). Nicméně nevěřím, že by vyfasovala více jak 6/7 - 10 bodů a Angry Joe ji strhá bez lítosti :)

Editováno: 8. 02. 2017 v 08.15

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 8. 2. 2017 v 08.05

Zez: Chtěl jsem si tvůj příspěvek přečíst (a ne jen pouze bohapustý hate, protože UBI, že jo), ale vzdal jsem to po prvním odstavci, který obsahuje asi 10 chyb :) Nevím z čeho jsi psal, asi z mobilu, ale máš v textu zcela evidentně jiná slova než jsi původně chtěl.

Nahlásit nevhodný obsah

20910283
Tomass182 napsal 7. 2. 2017 v 21.58

My to zkousely s kamaradem v COOPu ve dvou lidech a nebylo to zase tak spatne. Co se tyce rizeni, tak snad v kazdem open world je to rizeni slabsi. Jinak osobne jsem nezkousel hrat pouze s umelou intelgenci, tak tohle nemohu soudit. Osobne jsem predobjednal, jeste pred betou a rusit nebudu, ikdyz hra svoje chyby jiste ma, ale myslim ze to bude dobra podivana.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 7. 2. 2017 v 21.12

teqini: Okay, cool. Tak to jsem rád, že to takhle jde povypínat, aby ta hra byla důstojnej challenge a ne nějaká další no skill needed záležitost.

Nahlásit nevhodný obsah

20868556
teqini napsal 7. 2. 2017 v 20.32

Miami Vice: viz muj prispevek nize :) Vse se da povypinat a pak je to jina hra... nic pro casual rambo hrace....

Nahlásit nevhodný obsah

20884577
Zez napsal 7. 2. 2017 v 20.08

Než se přidám ke kritice, tak dovolte abych vám přiblížil obrázek o mém herním skillz aby jste mohli moji kritiku brát s nadváhou.

Nešetřilim jak Jarda a nejezdím jak Zdeněk.
Jelikož jsem ,,PCčkář" a betu jsem hrál na PS4 opravdu jsem nečekal, že nebudu mít problém s měřením. Pokud jde o výše zmíněný model, tak nebudu tolik kritický jelikož u The Crew neprojedu jediné kolo bez chyby pokud nejedu 20 km/h. V neposlední řadě bych chtěl zmínit, že nemám jediného kamaráda který by vlastnil PS4 a tak jsem byl ,,nucen" hrát sám. Buď mám smůlu na herní kamarády a nebo jsem asocial na sociální síti.

6 in 1
Při čtení prvních řádku výše uvedeného článku jsem opravdu nečekal, že si přečtu 6x to samé jen v jiném podání. Upřímně jsem čekal že Pavel to načne a každý z kluků se ponoří do jednotlivých detailů. I když rád si přečtu Jirkův epos, tak Davida a Honzu jsem už neměl chuť číst. Ovšem poslední řádky Honzovo dojmu hraní jako vlka samotáře mě mile překvapili jelikož jsem hrál Ghost Recon wildlands také sám.

Jsem blbej já, nebo oni ?
Tím ONI myslím vaše umělé kamarády kteří vám mají krýt záda. Začnu hned u vyvolávací lišty kterou rozdávate příkazy. Automaticky vám nabídne možnost přesunout tým i když časem zjistíte, že nejčastěji dáváte znamení pěsti (znamení aby zůstali vaši kolegové na místě) jen z toho důvodu aby jste jim jednu nemuseli dát sami. Při zadání střelby je sice hezké, že počkají až vystrelite vy, ale to by se museli trefit tak aby nepustili poplach. Jednoho potažmo dva nepřátele zvládnou, ale je vás tam celkem 4-5. Nevím přesně protože při nástupu do auta vždy zůstal jeden stát venku. Nedej bože pokud se nacházíte na věži a váš tým pod ní. Přijede jednotka swat z perníkové chaloupky a jsou také pod věží. Vy nevystačíte nos protože vám přez mrizovanou podlahu ustřelí zádel. Jste v pasti a vaši jedinou nadějí je váš neschopný tým který jako by nebyl a vynoří se až když situaci vyřešíte sami.

Plánovaná akce
Pokud si myslíte, že něco s tímto týmem vymyslíte tak ne! Jednoduchá akce kdy jsem sundal snipera z pohraniční věže a jeho kolegu pod ní . Tato věž se nachází kousek od volně přístupné silnice po které jezdíte ,,domů" za silnici je vysoký plot, cesta a místy poborena zeď. Délka je od tamtud tam a překonat zmíněný plot zvládají pouze mexičani. Po zmíněné cestě samozřejmě chodí skupinka 4 nepřátelských vojáků. Má vidina akce byla jasná. Zmocnit se věže = splněno. Poslat jednotku skrýt ke zdi a až nepřátele přijdou, tak je společně popravime. Pokud tušíte že akce nevyšla máte pravdu. Žádám příkaz ke střelbě a vypálim po vedoucím směny - zásah. Tým byl za zdí a nic. Moc dobře jsem na ně neviděl proto nemohu říct jestli se sjeli, nebo jen usli. Každopádně jsem zbytek byl nucen vystrilel sám. Než jsem to stihl stihli zavolat posily. Mimo jiné i vrtulník.

Vrtulník
Pokud nasednete do vrtulníku, zjistíte že letět jen dopředu a nikoli nahoru je umění.
Nepřátelé samozřejmě ovládají vrtulník lépe a máte problém ho sestřelit aniž by vás zabil. Pokud ale máte štěstí a nacházíte se pod srázem kam na vás vrtulník z neznámého důvodu nemůže sestrelite ho se silnou sniperkou na jednu ránu.
Pokud chcete jet někam autem nejezděte v co-opu. Přijde mi že jízda v singlu je plynulejší a do prudkých zatáček používejte ručku. Jízdní model motorky bych přirovnal ke GTA. Nedělá ji problém jet rovně, skočit, následně narazit na kámen od kterého se odrazí a jedete dal. Pokud jedete z kopce, jeďte prostě rovně.

Pokud vám přišla hra s kamarády na prd, tak opravdu nedoporučuji hrát sólo společně s IQ C17H21NO4. Jsem zvědav na vysílání a recenzi plné verze. Pokud v gold edici nebude pytlík koksu, nemá smysl za ní dávat 2,5k.

Zez

Editováno: 7. 02. 2017 v 20.17

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 7. 2. 2017 v 19.48

Mighty: Future Solider měl totiž v singlu opravdovou kooperaci, důležitou spolupráci, bez které se tým neobejde.A co Wildlands?To je slátanina smíchaná z Far Cry, Skyrimu a tuny dalších takových her.....Jinak jsem nikdy neřekl, jestli se mi Future Solider líbí, nevím, z čeho vyvozuješ.

Nahlásit nevhodný obsah

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

  • Výrobce: Ubisoft Paris
  • Vydavatel: Ubisoft
  • Žánr: 1st person akce
  • Datum vydání: 07. 03. 2017