Detroit: Become Human - dojmy z hraní

23. duben 2018 16:00 / Pavel Makal / Preview / Diskuze (16)

Související hry

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20908987
Gerri napsal 1. 5. 2018 v 14.59

cca 10x hráno abych objevil každou variantu a viděl vše.

Nahlásit nevhodný obsah

20911517
Pavel1893 napsal 25. 4. 2018 v 16.52

Gerri: Já zatím jen 2x,ale chci to projít vícekrát.Je jasné,že i přes různé volby se příběh často protne do stejné scény,viz.příchod Connora na terasu,když vyjednával s Danielem,ale pak se zase rozvětví do více konců.Vypadá to pěkně i na klasicke PS4.Trošku mě zlobí ten pohyb,už nejsem zvyklej na to ovládání ala Heavy Rain,ale to se snad z delším hraním utřepe.

Nahlásit nevhodný obsah

20908987
Gerri napsal 25. 4. 2018 v 14.31

Demo sem zahrál 6x a ani tak sem se nedostal ke všem koncům, zvratům, možnostem... Tohle bude mít určitě alespoň jedno znovudohrání.

Nahlásit nevhodný obsah

20922226
mirek.hroch napsal 25. 4. 2018 v 12.02

Ale to vypadá setsakra dobře. To aby jeden měl fakt všechny 3 konzole. No, až PS4 Pro spadne, bude, s Yakuzou, proč si ji pořídit.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 24. 4. 2018 v 21.16

OneShot: Díky za info. To abych byl u hraní radši zatraceně pohotovej a nekoukal kdeco litá. V tom Heavy Rain to bylo často velmi o fous ty moje reakce a odpovědi.

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 24. 4. 2018 v 19.26

DeviR1: Nemusí být, hry mají oproti filmům několik nesporných výhod. Díky celé té interaktivnosti se můžeš víc sžít s postavami, hry se nemusí starat o stopáž, a pak je tu ta možnost ovlivnění příběhu. Očekávat od příběhové adventury, že bude mít desetitisíce různých konců, je šílené.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 24. 4. 2018 v 16.24

Miami Vice: Limit je určitě na všechny dialogy, pak též na všechny akce, které mají do budoucna vliv. Někdy je tak krátký, že člověk sotva stihne přečíst možnosti, natož aby nad nimi přemýšlel. V tomhle se hra hodně podobá Heavy Rain.
Na co limit není, jsou pasáže, ve kterých něco hledáš, zkoumáš či rekonstruuješ. Je ale třeba mít na vědomí, že i v herním světě mezitím plyne čas a může se ti stát, že ne všechno stihneš tak, jak sis naplánoval a hra tě donutí jít dál- zvlášť při prvním průchodu, kdy nevíš, co a kde a jak.
Demo jsem prošel na 100% a co mě trošku zklamalo, je, že z 6 konců zobrazených v grafu jsou fakticky jen 3 (ostatní jsou změny kosmetického rázu) a závěrečný záběr je úplně pokaždé stejný. Jestli budou mít některá rozhodnutí (kromě přeživších) vliv i do dalších scén, to netuším, ale nemyslím si to.
Co mě naopak překvapilo příjemně je fakt, že tohle je snad první hra od Davida Cage s alespoň trochu rozumným ovládáním, jak kamery, tak postavy. Grafika neurazí, ani nenadchne, ale to nikdy ani nebylo devízou her od Quantic Dreams, to spíš velkolepá výprava a nervydrásající vypjaté scény (napoprvé, podruhé a dál už je to člověku jaksi jedno), což z dema přímo čiší.

Nahlásit nevhodný obsah

20875788
DeviR1 napsal 24. 4. 2018 v 09.16

"Každá scéna má minimálně čtyři varianty vyvrcholení", takže to znamená, že každá z následujících čtyřech variant se dále rozvětvuje do dalších a tak dále, až zjistíme, že tvůrci vytvořili pár desítek tisíc možných větvení příběhu? A nebo je to jenom ojeb jako v Life is Strange a podobných "hrách", které se sice tváří, kolik že nemáte možností, ale ve finále všichni stejně skončí u tří až čtyř variant. Když chci filmový zážitek, tak se podívám na film, který bude vždycky ve všem lepší, než hra, která se snaží o totéž.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 23. 4. 2018 v 21.49

Pavel Makal: Děkuju za odpověď. On ten časovej limit u všech snad ani bejt nemusí. To už by bylo až moc.

Nahlásit nevhodný obsah

20853478
Pavel Makal napsal 23. 4. 2018 v 20.44

Miami Vice: Ahoj, ano, minimálně u některých rozhodnutí časový limit je (nedokážu teď z hlavy vydolovat, jestli u všech).

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 23. 4. 2018 v 19.57

Pro mě je Lance Henriksen navždy Chains Cooper - leader Nazi biker gangu z Mississippi ve filmu Studený jak Kámen. Stonecold je sice totální béčko a kdyby to nevyšlo už v roce 1991, tak bych přísahal, že je to parodie na sérii GTA. "Bůh odpouští, Bratrstvo ne"

Autonomní vozidla v Motownu!? No way!! Autonomní vozidla jsou ještě víc ponižující než automatická převodovka!! The last petrolhead says no!! Doufám, že se roku 2038 nedožiju...

Otázka Pavle - všiml jsi si při rozhodování co udělat nějakýho časovýho limitu? Jestli mi dobře slouží paměť, tak Heavy Rain vyvíjel na hráče tlak v tomhle ohledu. Já jsem člověk co neloaduje a o to víc je ta hra pro mě potom zážitek, když se musím rozhodovat "tady a teď".

Nahlásit nevhodný obsah

3285851
JakubH napsal 23. 4. 2018 v 18.58

Gerri: Sto lidí sto chutí.

Nahlásit nevhodný obsah

20908987
Gerri napsal 23. 4. 2018 v 17.53

Věřím, že tohle bude velkej zážitek. btw jak se někomu mohl nelíbit beyond two souls, je mi záhadou.

Nahlásit nevhodný obsah

20911517
Pavel1893 napsal 23. 4. 2018 v 17.25

Masarkavtrenyrkach: A ony ty úřady nějak dobře fungují i v realitě ? Zvlášť v USA,si bohužel myslím,že to není žádná vzácnost.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 23. 4. 2018 v 16.28

Preview vypadá zajímavě. Ale děsím se trochu té příběhové linie s týraným dítětem. Cítím z toho laciné citové vydírání alá Spielberg -- už odmala nesnáším filmy s týranými dětmi, zvířaty a podobná témata. Navíc pokud tam je motiv androidky, která dítě unese, aby ho chránila, tak mi asi při hraní bude pořád tanout na mysl myšlenka "a to tam v Detroitu nemají úřady na ochranu práv dítěte?"

Nahlásit nevhodný obsah

20879588
Orochi napsal 23. 4. 2018 v 16.24

Pre mňa tak isto očakávaný titul od Sony a u mňa jasná kúpa v Day one :D

Nahlásit nevhodný obsah

Detroit: Become Human

  • Výrobce: Quantic Dream
  • Vydavatel: Sony
  • Žánr: 3D adventura
  • Datum vydání: 25. 05. 2018