Cyberpunk 2077 - dojmy z E3

12. červen 2019 11:45 / Pavel Makal / Preview / Diskuze (15)

Související hry

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 13. 6. 2019 v 15.48

Ocelotr2.1: Škoda, já myslel, že jde o překlep :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 13. 6. 2019 v 14.44

Nesmrtelnost ve hře, po které zřejmě všichni půjdou, nebude ničím jiným než plným zdigitálněním "svého já" tak jako se to zřejmě povedlo právě SilverHandovi. Koketoval s tím Ghost in the shell a spousta "Cyberpunk" anime, anebo Emil Zolla, vědec Hydry z Marvelovského MCU.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 13. 6. 2019 v 14.13

Mitsurugi: Není to bohužel můj nápad. Je to ze hry SUPER TIME FORCE, a krom DOLPHINA LUNGRENA je tam JEAN RAMBOIS, Melaine Gibson, Shieldy Blockerson (hádejte co používá) , Aimy McKillin (sniper) či Jeff Lepard. Připomíná BRO FORCE, ale vznikla dřív.

Jinak super hra, kde se dá po smrti vracet čas a pokaždý ale s vámi bojují i vaše předchozí já, který umřeli a dá se zabránit jejich smrti. Nakonci levelu vás může bejt třeba 40. 1 vteřina na zvládnutí bosse ? No problem.

TRAILER: http://www.youtube.com/watch?v=OSho2Ae1…

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 12. 6. 2019 v 19.24

Mitsurugi: Dolphin Lundgren mě taky pobavil. Měl jsem výbuch smíchu. Už teď je mi jasný, že tohle si budu pamatovat do konce života :D Člověk po takový době koukne na hrej a hned taková perla :)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 12. 6. 2019 v 16.53

Ocelotr2.1: Dolphin Lundgren :D
Věděl jsem, že je to vysokoškolák, ale že je taky delfín, to je pro mě novinka :D

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 12. 6. 2019 v 16.42

h4nsasjks: To se dá řešit různě. Buď neúspěch nebude znamenat nic nepříjemného a dá se to zkusit znovu bez loadu. Nebo neúspěch sice bude bolet, ale dá výhodu do dalšího pokusu. Nebo se dá omezit savování jako v Kingdom Come nebo Dark Souls. Nebo mít v každém savu předgenerovanou sadu náhodných čísel a když loadneš, tak nejdřív musíš udělat něco jiného, než se pokusíš o to samé znovu, jinak logicky znovu failneš (Jagged Alliance 2). Bohužel to v Cyberpunku nevypadá ani na jednu z možností.

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 12. 6. 2019 v 16.15

David Plecháček: Problém těchto miniher je v tom, že člověk má možnost si hru uložit a načíst... Pokud je šance v minihře uspět, pak ji hráč opakuje dokud neuspěje... Pokud šance není, pak se vrátí a vyhne se ji... Je to stejné jako s procentuální šancí v rozhovorech ve Falloutu... Proto je to otrava...

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 12. 6. 2019 v 15.00

Ocelotr2.1: Mně se líbilo hackování v prvním System Shocku. Bylo několik variant puzzlů, měly různou obtížnost, daly se obejít použitím vzácného předmětu, nebyly na každém kroku a měly jakous takou souvislost s tím, co jsi dělal (propojování drátků v integrovaném obvodu otevře dveře, předrátování rozvodu přetíží silové pole). Ve dvojce už to stálo za prd, protože to záleželo jen na náhodě a hacking levelu.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 12. 6. 2019 v 14.43

David Plecháček: Hrál jsem, a DX: HR několikrát a marně na ní teďka vzpomínám. Tim nechci říct, že byla špatná, jen že stárnu :)

JÓ, ta s hackováním těch pointů, počítačů, serverů, rušením trafficu, nasazováním virů a antivirů, TAK TA byla vážně dobrá ! JO, opravdu dobrá.
Pravda pravda, sice jsem ji oje*ával pomocí SAVE/LOAD a dělal tak dlouho dokud se nepovedla, ale byla perfektní. Jen byla závislá na určitém levelu postavy a hra vás k ní nepustila bez příslušného hack levelu.

David Plecháček: +1

Editováno: 12. 06. 2019 v 14.47

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 12. 6. 2019 v 14.23

Ocelotr2.1: Ne každá minihra je na škodu, ne každá hackovací minihra je na škodu. Když už se v textu hovoří o inspiraci v podobě Deus Ex, tak Human Revolution mělo geniální hříčku, která nepřestala bavit ani na konci.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 12. 6. 2019 v 14.02

Miami Vice: Jen aby ty minihry nezačli nasírat, viz. BIOSHOCK. Dokonalá hra, o tom žádná ale, hackování minihrou začne nasírat vždy, jakmile ho člověk dělá po 150tý.

A já se ptám ? Proč je hackování ve hrách vždy řešeno minihrou ?
To ani CD PROJECT to nezvládne líp ?
Spíše bych uvítal něco ve stylu "tý hry cca. z roku 2017-2018 kde jste hacker a vše je vektorově koskatý". Anebo minihru kde skládáte jakoby reálný výrazy z hacku v obdobě DOSu. Takovej DOS like / TETRIS hybryd.
Vizáž "DOS C:/ a jedete slova známá z DOSu / black white barvy a sázíte je na příkazovej řádek, ale když to umíte dobře, aby to vypadalo jak když to člověk reálně hází do klávesnice.

Editováno: 12. 06. 2019 v 14.08

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 12. 6. 2019 v 13.57

To je dobře, že je to hackování NPCíček formou minihry a ne jen tak za nic pouhým stiskem tlačítka.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 12. 6. 2019 v 13.48

Johnny SilverHand.
Kvituju odkaz na Johnny Mnemonic (http://www.csfd.cz/film/14483-johnny-mn…) kde KEANU REEVES zdvojnásobí paměť ve svém mozku tak aby místo 160 GB mohl přenést 320 GB. To má dneska lepší flashka, zlatý 90. tky, tenkrát to byl "Ó maj fakin gád, tohle počítače nebudou nikdy mít. " .Je pronásledován Yakuzou s biči ve stylu light saberu (a od té doby každý ví že bič je lepší než šavle) a šíleným kazatelem v podání DOLPHINA LUNGDGRENA.

Editováno: 12. 06. 2019 v 13.48

Nahlásit nevhodný obsah

20883442
Amos napsal 12. 6. 2019 v 13.20

Monovláknitej bič, vy struny.
Edit: Dobře, ten neuměl háčkovat, ale fandové Shadowrunu chápou.

Editováno: 12. 06. 2019 v 13.27

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 12. 6. 2019 v 12.49

"milovníci fashion si užijí množství povedených módních kousků"

Fashionpunk 2077 confirmed!!! :D

No, duben nemůže přijít dost rychle.

Editováno: 12. 06. 2019 v 12.49

Nahlásit nevhodný obsah

Cyberpunk 2077

  • Výrobce: CD Projekt RED Studio
  • Vydavatel: CD Projekt
  • Žánr: Akční RPG
  • Datum vydání: 16. 04. 2020