BioShock 2 Článek BioShock 2 – z deníku vývojáře

BioShock 2 – z deníku vývojáře

vaclavbednarhrej@seznam.cz

vaclavbednarhrej@seznam.cz

23. 4. 2009 22:00 13
Reklama

Je mojí světlou nadějí, že jednou bude mít tento deník své místo vedle Napoleonových válečných deníků a Pamětí Julia Caesara.

7. února - narozeniny tetičky Maggie.

16. 2. 2008

Právě se mi zdál šílenej sen. Chodil jsem po chodbách Rapture v těle Big Daddyho, Little Sisters mi říkaly Pan Bubbles a natahovaly ke mně ty svý malý ručičky. Ale nebyly to už ty strašidelný bestie, spíš zoufalý a strašně moc vyděšený holčičky. Jenže já se viděl jak vytahuju nůž a rozřezávám je, nešlo to zastavit. Strašně jsem potřeboval ten zatracenej Adam. A ony na mě celou dobu jenom tak nechápavě koukaly. Ta hra mi leze na mozek, zkusím ještě usnout.

17. 2. 2008

To nebyl sen, to snad bylo vnuknutí! Říkal jsem to klukům a hned se toho chytli. Hráč bude už od začátku Big Daddy, to mechanický monstrum stejně bylo už v jedničce nejlepší prvek. A bude to rovnou ten první ze všech, takovej experimentální prototyp. Potřebujem nějakou volnost, že jo. Říkal jsem klukům z prográmka, ať podle toho upraví perspektivu. Lidi se prostě musej CÍTIT jako vobrovskej nařvanej robot. A když se podívaj dolů, uviděj to svý šílený tělo.

25. 2. 2008

Dneska jsme rozvrhli začátek hry. Úplně jsem sršel nápadama, a to jsem ani nebyl moc zkouřenej. Město bude hráče brát jako jednoho ze svejch poslušnejch bodyguardů, ale on už má svoji vůli. Osamostatnil se. Tím ale taky přišel o přísun Adamu a bez svý drogy dlouho nevydrží. Potřebuje si opatřit Little Sister jako ostatní Big Daddys, takže tyhle ghoulí dětičky odteď budou spojenci. Ona potřebuje svýho ochránce, on svůj Adam. Bude si muset hned nějakou ukrást, což znamená zabít jinýho Big Daddyho a vzít si tu jeho.

9. 3. 2008

Pořád makáme na spolupráci s Little Sister. Jakmile hráč jednu získá, bude mu jezdit v kleci na ramenou, jsou to parťáci. Ona pomáhá získat Adam z mrtvých těl, on ji chrání před útokama. Obírání mrtvol pojmem asi jako minihru, holčička bude vesele pitvat a hráč bude odrážet útoky ze všech stran. Jenže mrtvoly nebudou stačit, takže Adam pro rozvíjení schopností se musí získávat hlavně z Little Sisters. Buď jim pomoct utéct z města, nebo je zabít a vytěžit. Docela morální dilema, obzvlášť když tentokrát budou hráčovi důvěřovat, i když oddělá jejich Big Daddyho. Nejdřív se teda rozbrečí, jenže pak se jim očička zase rozsvítí a budou žvatlat něco jako „Pane B, pane B! Vám už je lépe!“ Taky budou jinak vypadat, přesně jako v tom mým snu. Uvidíme je pohledem Big Daddyho, skoro jako normální holčičky. Bude tam spousta emocí.

16. 3. 2008

Máme další vychytávku. Obrovskej mechanickej vrták místo pravý ruky, základní zbraň na blízko. Ultimátní kvér, přeci jen už se nehraje za nějakýho vyměklýho člověka. Bude se to sice časem přehřívat, ale stejně se s tím dají vyčistit celý místnosti běžnejch splicerů. Vůbec jsme si říkali, že už kašleme na nějaký improvizovaný zbraně. Ať tu sílu využijeme. Náš Big Daddy bude mít přístup ke všem zbraním, schopnostem a taktikám, jako mají ti ostatní, a ještě bandu výbavičky navíc. Používání plasmidů musíme ještě domyslet, tenhle prvek nemůže jít jen tak pryč.

26. 3. 2008

Dneska jsem byl na poradě za totálního č…ka. Ty blbci z prográmka udělali do prezentačky místo vrtáku obrovskej vibrátor a já o tom nevěděl. Jako byla by to celkem sranda, jenže tam zrovna bylo nějaký velký zvíře z produkce. Prej jestli to jako myslím vážně a jestli nechci radši rozesmívat děti u Disneyho, když jsem takovej zábavnej chlapík. K posrání.

12. 4. 2008

Nemůžu najít zápisník, na záchodě mě napadlo pár věcí:

- Potvory co dřív útočily bez váhání by měly mít respekt. Obyčejní spliceři se na Big Daddyho nečapou, dokud jich není pořádná parta, tak by se podle toho měli chovat.

- Jo a dobrá by byla možnost healovat jiný jednotky. Bejt prostě trochu pán monster a nechat práci odvést svoje případný společníky.

- Taky by se dalo mezi částma města přesouvat i zvenku, přímo po mořským dně. Takový uvolnění, ať hráči naberou dech. Hehe, nabrat dech pod vodou… že mám na hajzlíku vždycky takový nápady.

1. 5. 2008

Dneska jsem potkal na chodbě Betty z píárka, zrovna se za ní táhla parta novinářů. Nemohli jsme ani pokecat, i když ne že by se se mnou zrovna nějak bavila. Zato jeden z těch škrábalů dolejzal, ale poslal jsem ho do hajzlu. Sakra ale je to kus ženský, fakt že jo.

2. 5. 2008

Konečně jsme pohnuli s těma plasmidama, samozřejmě budou. Náš Big Daddy je prototyp, tak to prostě bude umět a basta. Není to zrovna nápaditý řešení, ale nemůžeme napsat o každý blbosti knížku. Vymyslíme nějaký nový druhy a budou se taky dát upgradovat. Klasickej plamen se postupně změní třeba na metač fireballů a podobně. Taky umožníme kombinaci se zbraněma. To byl zas můj nápad, musím podotknout. Půjde složit třeba Cyclone Trap s ohněm, čímž vznikne brutální zápalná past. Vůbec chceme umožnit různý taktiky hraní, všechny plnohodnotný. Diverzita, říkal Derek, a jako obvykle to slovo opakoval snad desetkrát. Jo jo, diverzita vole, jasný...

10. 5. 2008

Včera ke mně přišla Betty jenom v župánku a odešla až ráno. Hehe, jasně že ne, dělám si prdel. Normálně jsem čuměl na bednu a pak jsem šel spát. Měl jsem toho plný brejle.

21. 5. 2008

Multiplayer bude! Ale byl to teda boj. Musel jsem mávat průzkumama a grafama, jako kdybych chtěl vzlítnout. A těch keců. Budeme muset tohle, nemáme dost času na támhleto. Jak ufňukaný spratkové. Ale posvětili mi to nahoře, takže můžou jen remcat. Však jsem jim předved svůj nejsamolibější výraz. Pak že mi dramatickej kroužek k ničemu nebude. Zase vedle, mami. Nasrat na piáno.

26. 5. 2008

Big Sister je skoro hotová a je to pořádná bojovnice. Říkali jsme si, že tam prostě musí bejt něco fakt brutálního. Hráč si nesmí zase moc věřit, i když bude našlápnutej. Taky nám parádně zapadá do příběhu. Právě ona to tam za posledních deset let dala zase dohromady. Unáší holčičky z pobřeží a dělá z nich Little Sisters, aby udržela systém v chodu, přitom sama kdysi byla jednou z nich. Bude celá v pancíři, ďábelsky mrštná a silná. Chystáme taky speciální skilly, třeba telekinetický schopnosti. Prvky prostředí jí obklopí jako štít a zároveň začnou zraňovat hráče. Bude to sakramentsky tuhej protivník.

18. 6. 2008

Na pátek jsme se s klukama domluvili na pivko. Třeba to tentokrát vyjde.

19. 6. 2008

Doděláváme Big Sister. Jakmile hráč začne oddělovat Little Sisters od jejich Big Daddys, tahle mrcha si toho všimne. Možná ne hned a možná to hned nezačne řešit, ale jak ho jednou má v hledáčku, je to jen otázka času. Každej souboj s ní bude zoufalej a šanci na vítězství si asi necháme až na konec. Prostě jen boj o holý přežití. Budou tam ale i nějaký varování, jak blízko je hranice, kdy dojde k nevyhnutelnýmu kopanci do zadnice.

20. 6. 2008

Dneska nám pouštěli animačku boje s Big Sister. Kovový skřípění je slyšet už zdálky a za chvíli přejde v ohlušující řev. Little Sister ve svý kleci smutně žvatlá. „Pane B, pane B… Velká Sestra nechce, abyste si se mnou hrál.“ Pak najednou obří rudý oko ve tmě a jeden neskutečně rychlej skok přes celou místnost. Hluboko zabodne svojí obří jehlu na získávání Adamu a zase skok pryč. Je smrtící.

21. 6. 2008

Tak hospoda bohužel vyšla. Už nikdy nechlastám. NIKDY.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama