Anthem - dojmy z VIP dema

28. leden 2019 17:30 / Redakce Hrej.cz / Preview / Diskuze (4)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20924620
psanec napsal 30. 1. 2019 v 11.26

Gameover: Ahoj, ja s tebou ohledne te mysky uplne souhlasit nemohu. A umyslene pisu "uplne" protoze v lecsem mas pravdu. Ale k pohybu pod vodou a litani stacilo tahnout citlivost na cca 10% a ostatni nastaveni pro pohyb pod vodou stahnout na 0. V tu chvili se jiz dalo prirozene plavat jako by plaval realny clovek pod vodou. Taky se neotocis okamzite na miste a ted si vem, ze jsi ve zbroji, ktera ma nejakou hmotnost.
Takze za me to po te uprave, jiz bylo ok a nemel jsem poblem s pohybem jak pod vodou tak letanim.
Dokonce sem dokazal letat na pohodu i v jeskynich, kde byli uzke prostory.

Co mi naopak na letani vadilo, byla ta vzdalenost pohledu od postavy, kde by bylo mnohem lepsi, kdyby byl dal, abys mel vetsi rozhled a tim padem mohl lepe odhadnout kolik protstoru mas treba nad hlavou postavy.

Urcite u me nebude rozhodowat RAW vystuup mysky. Ale to co popisuje JMBounce, tedy END obsah.

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 30. 1. 2019 v 06.23

Hrál jsem obě Destiny a obě jsem přestal hrát po dokončení příběhu a vyzkoušení endgame obsahu který se soustředil spíše na PVP které zásadně nehraji. Takže u mě v Anthem rozhodne endgame obsah. Pokud půjde o PVE aktivity, klidně i repetetivní, tak mě to bude bavit. Hlavně gunplay je zábavný a příjemně se celá hra ovládá. Určitě jsem neměl takové problémy jako Gameover: , ale pod vodou je pohyb opravdu naprd. Pokud se lítá v otevřeném prostranství tak není problém, nad hladinou ani pod hladinou, ale jak se prostor kolem omezí tak člověk má problém aby nedal hlavičku do zdi. Suma sumárum jsem od hry moc nečekal, ale přesto se těšil a ve finále odcházím příjemně překvapen. Bojím se akorát menší mapy a nedostatku PVE obsahu. Co se týče customizace, gunplay, grafiky (nechápu s čím má Pavel problém) tak je vše OK. A velké plus je, že postava za kterou hraji mluví, což je něco zázrak když si vzpomenu na GTA online a RDR online kde ta němota vypadá fakt směšně. Nehledě na to, že tímto nešvarem často trpí i singlové hry. V tomhle pro mě příjemné překvapení.

Editováno: 30. 01. 2019 v 06.26

Nahlásit nevhodný obsah

20875703
Gameover napsal 29. 1. 2019 v 19.31

VIP demo jsem hrál a největší zklamání pro mě jako PC hráče bylo létání s M+KB. Anthem působil jako pěkně nedodělaný konzolový port, kde pohyb myši simuluje pohyb páčky na ovladači. Pokud chcete s myší udělat nějakou ostrou zatáčku, tak vám to negative mouse acceleration, která tam je naimplementováná, vůbec nedovolí a čím rychleji hýbete s myší, tím menší vzdálenost kamera urazí. Dá se to přirovnat k tomu, jako když byste hýbali s myší, která je ponořená v medu.

Pro člověka, který si vybere hraní s M+KB, aby mohl být ve hře co nejpřesnější, je toto jak rána pod pás. Hru jsem si vůbec neužíval, protože létání působilo jako něco, přes co musím projít, než něco, co si má člověk vychutnávat a co je představováno taky jako největší lákadlo hry. Rady typu, "hraj na ovladači" absolutně neberu.

Ben Irving na toto téma odpověděl, že je myš v novém buildu mnohem lepší, než jak to bylo v demu a že pro míření je akcelerace myší vypnutá. Tzn. že míření bude podporovat normálně 1:1 input myši. Paradoxně jsem s mířením neměl vůbec takový problém jako s létáním. Nicméně jeho reakce na létání neobsahovala žádnou zmínku o akceleraci myši, a dal najevo, že si na to v podstatě budou muset hráči zvyknout.

Pohyb pod vodou je téma samo o sobě, kde absence 1:1 mouse inputu je znatelná dvakrát tolik.

Celkově UI té hry stojí úplně za h..no. Kdo si mohl myslet, že pro switchování horizontálních tabů v jednotlivých menu je lepší použít klávesy "Z" a "U", namísto "Q" a "E" nebo třeba "A" a "D", na kterých má člověk přirozeně položenou levou ruku. Možná to mělo nějaký technický důvod, nevím, ale je to prostě poor design. Celé UI mi přijde na PC dělané jak pro konzole a i konzolisté s tím měli problémy. Chápu, že udržovat dvě rozdílně UI se z dlouhodobého hlediska vývojářům nevyplatí, nicméně UI potřebuje celkový rework. Další věc, která mě tam štvala je ten "hold to activate" bullshit, který podle mě do PC her absolutně nepatří, jen to člověka sere. Mnohem radši stisknu jedenkrát tlačítko a jsem done a případně pro důležitější úkony ten následný prompt potvrdím enterem, přijde mi to mnohem intuitivnější, než to držet.

Dovolím si tvrdit, že pro spoustu PC hráčů, kteří hrají na myši, je přítomnost raw mouse inputu tím, co rozhodne o koupi. A je úplně jedno, kolik tam v nastavení mají sliderů pro nastavení pohybu myši. Žádný z nich totiž tu negativní akceleraci neodstraní.

Nahlásit nevhodný obsah

20872480
TheSibep napsal 29. 1. 2019 v 10.03

Loading šel vyřešit, CTRL+ALT+ESC, rozšířené nastavení a shodit launcher + hru, jinak se znovu nezapnula. Co se týče plynulosti tak hraji 3440x1440, 8700K, 16GB, 2080Ti, na plný kotel jsem se pohyboval od 70 - 110 FPS. Tzn. 4K je stále hudba budoucnosti. A opravdu to nemá smysl. Abych se dobrovolně zbavil detailů nebo frame ratu na úkor rozlišení.

Nahlásit nevhodný obsah