Sea of Thieves vysvětluje sezóny
Na začátku prosince se studio Rare nechalo slyšet, že chce razantně změnit systém aktualizací i eventů v Sea of Thieves. Novým způsobem mají být sezóny, přičemž včera večer jsme se dočkali plného vysvětlení i data vydání vůbec první sezóny Sea of Thieves – ta dorazí 28. ledna, tedy už zítra.
Systém sezón vám určitě zní povědomě, a to zejména díky populárním F2P battle royale titulům, ze kterých si Rare bere inspiraci. Každá sezóna má trvat přibližně tři měsíce – během této doby budou hráči sbírat Renown a postupovat v žebříčku 100 úrovní, kde za každou úroveň získají odměnu. Tento „battle pass“ zdarma je pak doplněn placeným Plunder Pass, kde za cenu 10 dolarů získají hráči skiny a další prémiové odměny.
Aktualizace jako takové budou údajně dorážet každý měsíc, mají ale být zaměřené na QoL, opravy bugů nebo obsah do Pirate Emporium. Aby byli hráči zabaveni, dojde také na rozšíření eventů. Není ale úplně jasné, jestli bude Rare stále hru měnit jak po hratelnostní, tak obsahové stránce.