Prodalo se 3,5 milionu kopií A Way Out
Josef Fares patří mezi ty nejvíce kontroverzní osobnosti herní scény. Jeho charisma nicméně dokázalo přesvědčit EA, že by mělo investovat do jeho nápadů, což se v případě A Way Out vyplatilo. V rozhovoru pro IGN prozradil, kolik hráčů dokázal kooperativní útěk z vězení oslovit.
Nejprve zdůraznil, že ho na začátku všichni podceňovali. „Když něčemu věřím, nic mě nedokáže zastavit. Je jasné, že [A Way Out] nikdo nevěřil – dokonce ani EA nebylo přesvědčené, že se bude prodávat, ale i přesto mi uvěřilo. Mě to bylo jedno,“ prohlásil a dodal, že hra prodala skoro 3,5 milionu kopií.
Podle Farese jde o výborný výsledek. „Pro malý tým o 30, 35 lidech jsou tato čísla šílená, chápete? A 3,5 milionu prodaných kopií znamená, že si hru zahrálo skoro 7 milionů lidí,“ připomněl. Hra totiž stojí na spolupráci dvou hráčů, přičemž pouze jeden z nich do ní musí investovat.
Fares se logicky drží osvědčeného receptu. Také It Takes Two přinese kooperaci dvou hráčů, stejná pravidla budou platit i pro možnost pozvat do akce kamaráda, aniž by musel tasit platební kartu. Vývojáři ze studia Hazelight jsou navíc mnohem zkušenější. Když se pracovalo na A Way Out, bylo zde mnoho stážistů, od té doby se ale tým výrazně posunul, což by mělo být na další hře znát. Animace, zvuk, design – to vše se dle Farese výrazně zlepšilo.
O kvalitách It Takes Two se přesvědčíme už 26. března, kdy hra vychází na platformách Xbox One, PlayStation4, Xbox Series, PlayStation 5 a na PC skrze Steam nebo Origin.