Genshin Impact utrží 131 mil. korun denně
Mobilní hry jsou důl na peníze. Dokazuje to nejnovější průzkum společnosti Sensor Tower, která zveřejnila nejvýdělečnější hry za poslední dva měsíce – přesněji od 28. září až do 28. listopadu. Největším skokanem se stala čínská novinka Genshin Impact, která za toto období vygenerovala 393 milionů dolarů (8,6 mld. korun).
Průměrně se tak vývojářské příjmy z této hry pohybovaly okolo 6 milionů dolarů (131,4 mil. korun) denně . Jediným pokořitelem a pravidelným vítězem těchto žebříčku je Honor of Kings od Tencentu, které za toto období utržilo 467 milionů dolarů (10,2 mld. korun).
Je pochopitelné, že největším trhem pro mobilní hry je Čína, tyto statistiky navíc nepokrývají příjmy z 3rd party obchodů, které jsou v Číně dost využívány. Po Číně nejvíce utrácelo Japonsko nebo USA. Na třetím místě se objevilo PUBG Mobile, o dalších 200 milionů dolarů níže se nachází Pokémon GO.