Marvel's Avengers na sebe stále nevydělalo

26. listopad 2020 14:19 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (1)

Marvel’s Avengers se moc nepodařilo. Silné jméno, slavná série a superhrdinové nabízející pokus o vytvoření multiplayerové hry sice zní skvěle, videohry jsou ale stále o tom, jak se hrají a nikoliv o tom, jak vypadají. Studio Crystal Dynamics se bohužel nepodařilo hráče potěšit a jak se oficiálně dozvídáme, je to vidět i na prodejích.

Dle oficiální tiskové zprávy, kterou vydalo vydavatelství Square Enix, se totiž prodalo pouze 60 procent očekávaných prodejů. To je pro vývojáře a celou společnost obrovská rána, jelikož Marvel’s Avengers kvůli tomuto neúspěchu zatím nevydělalo ani na svůj vývoj. Jde tak o díru v rozpočtu ve výši 60 milionů dolarů.

Dle analytiků tak byla cena vývoje mezi 170 a 190 miliony dolarů a prodaly se pouhé 3 miliony kopií. Ani přes tento neúspěch ale Square Enix nechce Marvel’s Avengers zavrhnout. Ředitel Josuke Matsuda totiž věří, že se neúspěch podaří přetavit ve výdělečný projekt díky dodatečnému obsahu, který do hry zamíří.

 

Zdroj: GamePressure

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874931
SpeedyRedy napsal 26. 11. 2020 v 15.21

Ale tak možná je těší, že Sandra Saad vyhrála cenu the Best Performer Golden Joystick Award, za hlas který propujčila postavě Kamala Khan.
Myslím, že speciální cenu měli dát hlavně osobě jménem Vince Napoli, který stojí jako Lead combat designer za skvělými bojovými pohyby hrdinů, což je důvod, že jsem stále ve hře a patrně si dodělám i platinu.
Obsah do hry je slíben, chtějí hru držet při životě alespoň dodatečnými příběhovými kapitolkami. Osobně si myslím, že by to chtělo hlavně přepracovat loot, tedy získávání exotických surovin jako je polychorn, který je dostupný pouze v denním omezeném množství za stále stejné úkoly a to ve velmi malém množství. To asi hráče co u hry zůstali nejdéle nejvíce nudí, a také nestabilita hry zejména v hnízdech, které mají 14 pater. Když se s vámi nerozjede výtah v posledních několika patrech a checkpoint nepomůže, je to neskutečná frustrace.
Táké by měli vývojáři zvážit skiny postav z filmů, Avengers nejsou populární kvůli komiksům, ze kterých hra čerpá ale právě díky filmům. S lidmi co se znám, tak všichni si užívají filmy, mají sbírky BR disků, steelbooky, jsou přímo experti na děj ale komiks v životě nečeteli a tahle hra je zklamala. Tak asi tak k mainstreamu na kterém by mohl být postaven úspěch, kdyby ta hra byla více zábavná samozřejmě, což rozhodně není.

Editováno: 26. 11. 2020 v 15.25

Nahlásit nevhodný obsah