Square Enix nařizuje perm. práci z domova
Velká část IT firem, které tvoří software a není tak přímo nutné, aby jejich zaměstnanci seděli v kanceláři, pracuje od začátku pandemie alespoň částečně z domova. Některé firmy následně přišly na to, že tento způsob práce není vůbec špatný – efektivita nijak neklesla, naopak vedení ušetří spoustu peněz na pronájmu kanceláří. Možná i to stojí za rozhodnutím Square Enix, které nařídilo dlouhodobou práci z domova.
V nové tiskové zprávě hovoří studio Square Enix o tom, že práce z domova se stane hlavním a permanentním programem společnosti. „Společnost doufá, že vytvoří flexibilní a diversní pracovní prostředí, ale zároveň posílí produktivitu a pomůže zaměstnancům docílit vyvážení mezi prací a osobním životem.“
Kromě toho, že interní dotazníky ukázaly, že 80 procent zaměstnanců hodnotí práci z domova pozitivně, se navíc bude Square Enix nyní snažit zalepit díru po vydání Marvel’s Avengers – dle nové oficiální tiskové zprávy si totiž hra na sebe stále nevydělala a celkově se prodalo pouze 60 procent očekávaných kopií. V rozpočtu se tak vytvořila díra ve výši 60 milionů dolarů.