Fenyx Rising vznikl z chyby v AC: Odyssey

23. listopad 2020 12:24 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (4)

Je dobře známo, že autorům Immortals Fenyx Rising posloužil jako zdroj inspirace titul The Legend of Zelda: Breath of the Wild, základní stavební kámen si však vypůjčili z Assassin’s Creed Odyssey. Vývojáři nyní prozradili, že nápad na novou značku přišel jako rakce na chybu, která se v Odyssey objevila.

S vtipnou historkou přišel game director Scott Phillips. V rozhovoru pro Game Informer prozradil, že k chybě došlo během jedné z plaveb. Lidští společníci byli totiž nahrazeni bájnými monstry. „Chyba se objevila ve chvíli, kdy jste korzovali se svou lodí. Místo lidské posádky jste měli k dispozici skupinu kyklopů,“ popsal Phillips. Kuriózní chyba vnukla vývojářům nápad na hru, v níž by něco takového eventuelně mohlo fungovat, kde by byla více akcentována mytologie. A tak se zrodila značka Immortals Fenyx Rising. K ní ale autoři došli až časem, dlouho operovali s pracovním názvem Gods and Monsters.

Sluší se dodat, že se fantaskním prvkům nevyhýbá ani série Assassin’s Creed. Konkrétně v Odyssey je k dispozici DLC Fate of Atlantis, Valhalla pak nabízí cestu do Asgardu přímo v základní hře. Autoři nicméně dodávají, že i tak musejí zohledňovat jisté mantinely. Ty však s Fenyxem úplně zbořili.

Immortals Fenyx Rising vyjde 3. prosince na platformách PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series, Xbox One, Nintendo Switch a na PC. Ubisoft již odhalil plány ohledně dalšího obsahu, který se ve hře objeví po vydání. V rámci season passu nabídne hned tři rozšíření, připraveny jsou také bezplatné novinky.

Zdroj: Game Informer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20925422
Nikdykde napsal 24. 11. 2020 v 09.54

Naopak, tahle hra dost možná dává největší smysl a její autoři patří mezi ty nejlepší a nejtalentovanější, co Ubi vůbec má.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 23. 11. 2020 v 17.36

Je to až s podivem, jak je tahle hra zbytečná.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 23. 11. 2020 v 13.45

Ocelotr NN: tak nějak se obávám, že kyklopové patří původně a neoddělitelně k řecku a Zelta BOTW si je právě odtamtud vypůjčila .. čili hra s prostředí starýho řecka bez kyklopů asi ani nedává smysl..
Kdybys komentoval ten gameplay, tak ti dám za pravdu, ale s kyklopama sis vybral snad nejblbější věc, co tě mohla napadnou :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 23. 11. 2020 v 12.50

FENYX RISING vznikl z BREATH OF THE WILD. Dokonce i ti kyklopové byli v BREATH OF THE WILD, jako jedni z největších a "nejtěžších" nepřátel. Oni se nezmůžou ani na to vymyslet si originální nepřátele. Uprostřed krajiny ční sopka (viz. obrázek hore háj) jděte do prdele.

Tak jako nemám rád kopírky SOULS, neuznávám kopírky ZELDY bez ohledu na to jak si je bezejmenní vývojáři z Ubishitu jejich přivlastnění ospravedlnili.
Čína, Ubisoft, všechno stejná verbež, jsem opravdu zvědavý jak za pět let budeme vzpomínat s láskou na FENYX RISING nebo ČÍNA IMPACT stejně jako na BREATH OF THE WILD.

Editováno: 23. 11. 2020 v 12.58

Nahlásit nevhodný obsah