Šéf SIE se těší na generaci definující hry

20. listopad 2020 09:55 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (2)

Jim Ryan začátkem týdne vysvětloval, že ohlížení na konzoli PlayStation 4 vývoj exkluzivit rozhodně nebude brzdit. Ředitel Sony Interactive Entertainment počítá s tím, že se v nejbližších letech bude připravovat obsah také pro hráče, kteří vkročení do nové generace zatím neplánují. Nyní prozradil, kdy bychom se mohli dočkat titulů, které skutečně vytěží potenciál PS5.

Ryan v rozhovoru pro server TASS nabídl ohlédnutí do minulosti, čímž časový úsek částečně definoval. Historie podle něj ukazuje, že trvá dva až tři roky, než si vývojáři uvědomí možnosti nového hardwaru. „Vývojáři běžně potřebují nějaký čas, než se skutečně seznámí [s novým hardwarem]. Bude se pravděpodobně psát rok 2022, až spatříte opravdu úžasné věci, stejně jako tomu bylo v roce 2015/2016 v případě předchozí generace, kdy byly vydávány generaci definující hry.“

Tomu ostatně odpovídají plány společnosti ohledně podpory hráčů na PS4. Na ně budou vývojáři brát ohled v horizontu dvou až tří let. A není se čemu divit. Opustit 115 milionů hráčů zkrátka nedává smysl. Dá se očekávat, že se v nejbližších letech část z nich přesune k PS5, tento krok ale významná část hráčů neudělá.

Konzole PlayStation 5 je od včerejšího dne dostupná také u nás. Sony oslavila uvedení na trh videomappingem na známé budovy po celém světě. Události se zúčastnila také pražská pobočka.

Zdroj: Wccftech

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875576
Smaug. napsal 20. 11. 2020 v 20.55

Ocelotr NN: Já bych řekl, že po tom není dostatečná poptávka. Táhne rozlišení, grafické featury jako raytracing a customizace (oblečky, účesy etc.) Kdo by se programoval s AI, když ji skoro nikdo nechce? Navíc schopné programátory odsají společnosti mimo herní sféru.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 20. 11. 2020 v 13.19

Já se těším až zažiju ve hře moment, kdy se počítačem řízená postava zachová tak, jak jsem ještě neviděl. Nemyslím, že se točí v rohu nebo zasekává o kamínek na cestě. Prostě, kdy u NPC nebo nepřítele uvidím chování, které jde za standartní PATHFINDING nebo KILL THE PLAYER. Naposledy to bylo v ALIEN: ISOLATION, předtím v BIOSHOCK 1 a předtím až v HALF-LIFE1 - červený barety. Někde mezitím se vždy pohyboval METALGEAR SOLID se svým předvídatelně nepředvídatelným chováním vojáků. Dokáže prostě vykouzlit WTF momenty i po desítkách hodin hraní.

Tak kde jsou ty open world hry, kde na vás nepřátelé dokážou vymyslet past, mohou vás nenávidět a osnovat pomstu po několik hratelnostních hodin, co jste je neviděli, spolupracovat s jinými NPC postavami i mimo dění na obrazovce. Prostě pohněte s umělou inteligencí, nebaví mě tlouct bandy debilů, bez ohledu na to jak realisticky jejich smrt vypadá. Takhle je na špici pořád METAL GEAR a jeho systém nepřátel ZÁKLADNA (hlas ve vysílačce) / VELITEL SKUPINY / SKUPINA VOJÁKŮ / VOJÁK (to vše v noční a denní směně). Jako že maj nepřátelé nadřízené, které poslouchají, že spolupracují, snaží se vás obejít .... kdo to dělá. Nikdo. Ve většině her je každý ENEMY ve své vlastní bublině, kde má za úkol zabít hráče, operuje na dvou metrech čtverečních a dokáže se schovat za červenej barel za nímž v pravidelných intervalech vykukuje.

Takže pohněte s tou UI.

Editováno: 20. 11. 2020 v 13.31

Nahlásit nevhodný obsah