Autoři remaku XIII se omlouvají za stav hry

15. listopad 2020 10:35 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (6)

Uplynulý týden přinesl řadu herních novinek, koneckonců hráči mohli poprvé otestovat možnosti nového Xboxu. Jak se však ukazuje, ne pro všechny bylo toto období rovnocenně úspěšné. Mezi tyto nešťastníky se pro nevydařený technický stav například řadí i autoři čerstvě vydaného remaku špionážní akce XIII.

Modernizovaná podoba titulu, jenž v roce 2003 překvapil hráče pohlednou cel-shadovou grafiku a důmyslnou implementací komiksových prvků, si v dobu psaní textu na Steamu odnáší uživatelské hodnocení 9 %. Hráči extrémně nízké hodnocení opodstatňují převážně tím, že hra obsahuje řadu vážných technických chyb, jako jsou chybějící animace, problematická kolize objektů, záseky umělé inteligence, mizející předměty a další. Vzhledem k negativnímu přijetí se vývojářský tým PlayMagic a vydavatel Microids rozhodli společně podat vysvětlení a veřejnou omluvu.

Ve svém oficiálním prohlášení obě studia uvádějí, že příčinou neoptimální technické stránky byl převážně přesun vývojového procesu do domácího prostředí. Dodatečně přiznávají, že nynější podoba hry nereprezentuje cíl, jenž si studio v minulosti vytyčilo. V této souvislosti dodávají, že první příchozí update bude zaměřen právě na opravu nejvíce urgentních chyb. Mezi těmi bychom měli nalézt řečenou detekci kolize, stabilitu frameratu, opravu zvuků nebo ovládání.

Zdroj: Eurogamer

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 17. 11. 2020 v 12.22

Kethel: +1

Nahlásit nevhodný obsah

20874257
Spratekk CZ napsal 16. 11. 2020 v 23.42

Na steamu je sleva na původní hru, ale ta bohužel jede šíleně a je nehratelná

Nahlásit nevhodný obsah

20841762
Kethel napsal 16. 11. 2020 v 11.56

RomanK47: Cel-shade ale není to, že se 3D model jen obtáhne tlustou černou čárou - správně se upravují i stíny, použité barvy a dost dalšího. Viz porovnání té záchranářky, kde původní model je opravu cel-shade, ale ten nový se za cel-shade bohužel označit nedá.

Editováno: 16. 11. 2020 v 11.57

Nahlásit nevhodný obsah

20838584
RomanK47 napsal 15. 11. 2020 v 14.08

schmauz: Koukám na videa a obrázky a pořád mi to přijde pěkně komiksová stylizace, větší část scény bych stále označil za cell-shade. Původní hru jsem hrál ale před dávnými lety a kvůli neuložení postupu tedy nedohrál. Pokud opraví problémy, mohlo by stát za pořízení.

Nahlásit nevhodný obsah

20859198
schmauz napsal 15. 11. 2020 v 13.28

Ten člověk, který je zodpovědný za změnu grafického stylu z původní nadčasové cell shade grafiky do něčeho takového, je neschopný blb. Nechápu, jak tohle mohlo někoho vůbec napadnout. XIII je komiksový cell shade, je to největší přednost této hry. A oni to vezmou a úplně to zničí. IQ 10.

Editováno: 15. 11. 2020 v 13.33

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 15. 11. 2020 v 11.35

"nynější podoba hry nereprezentuje cíl" .. ale vydáme to, co už s tím taky ..

Nahlásit nevhodný obsah