Demon's Souls nabízí 12 minut z hraní
Remake zakladatele Souls-like žánru a současně jeden z nejočekávanějších titulů letošní podzimní sezóny dává nahlédnout, čeho všeho se za pár dní dočkáme. Gavin Moore, kreativní ředitel SIE Worldwide Studios, nás tak během cca 12 minut provede ikonickými lokacemi i souboji.
V rámci průchodu dojde k ukázce přepracovaného systému vytváření postavy, ústřední hub lokace Gates of Boletaria a taktéž prezentace vícero úrovní, jako je Tower of Latria, Shrine of Storms nebo Valley of Defilement. Neméně působivá je u ukázka dvojice přítomných bossů, do níž patří dříve viděný Flamelurker, stejně jako prvně odhalený Dirty Colossus. Vzhledem k tuhosti obou oponentů věříme, že právě při jejich bossfightech obzvláště oceníte novinku ve formě více než 180 videí v režimu nápovědy.
Průběhem celého videa dochází samozřejmě i k prezentaci výrazně přepracovaného vizuálu. A nutno podotknout, že právě razantní navýšení detailů, přepracované animace, stínování a nasvětlení scény dodává hře šarm a atmosféru, kterou si zaslouží. V této souvislosti rovněž nelze opomenout ani vylepšený hudební doprovod nebo skutečnost, že hra nabídne dvojici výkonnostních režimů – Performance (dynamické 4K/60FPS) a Cinematic (nativní 4K/30FPS).
Remake Demon's Souls od studia Bluepoint Games u nás vychází 19. listopadu.