Nermark odchází z vedení Starbreeze

27. říjen 2020 12:56 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (3)

Studio Starbreeze se už dlouhou dobu potýká s velkými finančními problémy a dokonce muselo vyhlásit bankrot. Do tohoto chaosu nastoupil Mikael Nermark, který v herním průmyslu působí přes 20 let. Právě díky jeho schopnostem se podařilo pád společnosti určitým způsobem zastavit.

Rozhodně ale nešlo o lehká rozhodnutí. Starbreeze muselo rozprodat licenci na Systém Shock 3, 10 Crowns nebo indické studio Dhruva Interactive, které odkoupil Rockstar. Zároveň s tím se musela propustit čtvrtina zaměstnanců a proběhla celková restrukturalizace.

Nermark ale po dvou letech tvrdé práce odchází. Za odchodem je nespecifikovaný personální důvod. Na jeho místo nastoupí Tobias Sjögren, bývalý studiový ředitel DICE a EVP byznysové divize v Paradoxu. V budoucnu se Starbreeze nejspíše dále soustředí na vývoj třetího PayDay, které by mělo restartovat příjem studia.

Zdroj: GamesIndustry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
8530612
Superman25 napsal 28. 10. 2020 v 14.28

RomanK47:Já syndicate hrál když vyšlo a byla to strašná srajda a to nejsem nějak extra vybíravej a FPS mám rád. Mě se od nich naposled libil The Chronicles of Riddick.
Ocelotr NN: no jo to máš pravdu takhle zaspat na vavřínech.....

Nahlásit nevhodný obsah

20838584
RomanK47 napsal 27. 10. 2020 v 19.55

Ocelotr NN: Tak já Syndicate hrál teď o víkendu a byl jsem moc spokojený, druhý díl bych uvítal.
Jinak podle mě PayDay mohlo mít na trhu dobrou pozici, kdyby se drželi toho co první díl, aby heisty šly dohrát víceméně propracovaným stealth postupem - samozřejmě dílo náhody i tak často zapříčinilo rozpoutání válečné vřavy. Kamarád, co už bohužel nežije, v jedničce vždy našprtal heisty tak, že s ním hrát bylo prostě skvělý. Jenže u dvojku už to bylo jinak, spousta heistů prostě jen střílení a střílení - a to mě kdovíjak nebaví, takových her jsou spousty.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 27. 10. 2020 v 13.18

Nemůžete chtít firmu živit jednou multiplayerovou hrou (PAY DAY 2) a myslet si, že nikdy nepřijde čas, kdy těchhle her bude na každym kroku fůra, že už to nikdo nechce ani hrát.

STARBREEZE usnuli na vavřínech opojeni penězmi, co jim PAY DAY 2 dával dlouhá leta a pak přišli OVERWATCHE jiné HERO SHOOTERY, PUBG a jeho kopie, RAINBOW SIX a E-SPORT začal bejt king a tam se PAY DAY 2 nikdy nedostal. Hráči začli ubývat a než se zlenivělé studio STARBREEZE odhodlalo k novým projektům, zjistili že už na to nemaj cash a moral.

Něco jako VALVE, když určitej čas máte prachů tolik, že můžete šňupat Měsíční kameny a Ferrari volíte dle barvy oblečení, narušuje to vaši pracovní morálku.

Starbreeze byly jedni z nejlepších v 2000-2010, no už u SYNDICATE šlo vidět, že kostnatí a nedokážou přijít s novými nápady.

Editováno: 27. 10. 2020 v 13.21

Nahlásit nevhodný obsah