Next-gen verze Avengers se odkládá

17. říjen 2020 10:30 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (4)

Po nepřívětivém osudu, který z hlediska poklesu hráčů provází superhrdinský projekt studia Crystal Dynamics, přichází další, o nic méně příznivá zpráva. Ohlášená next-gen verze, jež měla podle plánu dorazit v blízkosti vydání nových konzolí se totiž v souladu s aktuálními informacemi odsouvá až na příští rok.

Podle oficiálního vyjádření na stránkách hry je důvodem odkladu převážně snaha studia, a potažmo i vydavatele, zajistit dostatek času pro vytvoření pravého next-gen zážitku, jenž naplno odhalí veškerý potenciál hry. Veskrze stručné sdělení nad rámec označení příštího roku jako předpokládaného data vydání nikterak nespecifikovalo, kdy přesně se této vylepšené verze pro Xbox Series X|S a PlayStation 5 dočkáme.

Je však na místě připomenout, že Marvel’s Avengers, podobně jako další tituly, bude na nových konzolích nabízet plnou podporu režimu zpětné kompatibility. V této souvislosti bylo samotnými autory avizováno, že její využití propůjčí hře lepší a stabilnější framerate, rychlejší načítací časy a taktéž žádanou podporu cross-gen multiplayeru s majiteli stávajících konzolí Xbox One a PlayStation 4.

Mimo oznámeného odkladu next-gen verzí se téma tiskové zprávy rovněž stočilo i na plánovaná DLC, a to konkrétně na přidání, respektive odložení Kate Bishopové. Ženská verze Hawkeye, jež měla do hry zavítat do konce října, se totiž na bojiště podle slov studia podívá s "mírným zpožděním". Odklad očekávané postavy, který byl taktéž ospravedlněn snahou zajistit dostatečnou kvalitu produktu, opět neprovází žádné konkrétní datum vydání. Vzhledem k užitému jazyku lze však předpokládat, že postava dorazí během listopadu, případně prosince.

Veskrze pochmurnou zprávu, jež pravděpodobně fanoušky hry příliš nepotěší, nakonec tým uzavírá krátkým komentářem k současnému stavu hry. Vydání Marvel’s Avengers se neobešlo bez svých problémů. Uvědomujeme si, že řada z těchto chyb představovala pro mnohé překážku, která jim zabránila v plném užití si hry. Tento stav není v souladu s tvůrčími hodnotami společnosti Crystal Dynamics, a vzhledem k této skutečnosti se tedy upřímně omlouváme."

Zdroj: Avengers-Square Enix

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874931
SpeedyRedy napsal 19. 10. 2020 v 10.41

Ocelotr NN: jo, Avengers jsou jako Ferrari které v testu maximální rychlosti dostane na zadek od Trabanta. Prostě loot nesmysl, na kterém chce každý vydělat.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 19. 10. 2020 v 07.34

LEVEL SCALING nepřátel je zcela špatně. Nikdy jsem si nevšiml, že by něco takového bylo v DEVIL MAY CRY nebo DARK SOULS. Tam prostě nepřátelé nemají level, mají stále stejné schopnosti a přesto vás mohou zabít. To je to, co dělá z celého soubojového systému AVENGERS frašku.

Nahlásit nevhodný obsah

20838584
RomanK47 napsal 17. 10. 2020 v 21.16

Ještě by to mohli potichu zrušit a tvářit se, že ten s*anec nikdy neexistoval. Stejně jako Codies - kteří tak nějak zapomněli, že On Rush oznamovali i pro PC.

Nahlásit nevhodný obsah

20874931
SpeedyRedy napsal 17. 10. 2020 v 11.49

Možná to mělo vyjít jen na next-gen, hlavně s pořádným obsahem, tedy pořádnou řadou nepřátel, všemožných boss fightů, a také s možností dát si příběh znovu, protože právě ten je na té hře asi to úplně nejlepší. Zajímalo by mě koho baví stále dokola procházet nezajímavou krajinou, prostředím do laborek a skladišť AIMu, které jsou všechny jak přes kopírák. To prostředí je fakt strašně nezajímavé a nudné, herní náplň podobně a ty nové mise Tachyon Rift na časový limit mi připadají jako totální blbost. Nová základna pak naprosto zbytečná. Tohle je za mě na poměry Crystal Dynamics Tomb Raider her fakt fail :-(

Nahlásit nevhodný obsah