EA maže reklamu cílenou na děti
V pondělí jsme vás informovali o reklamě v dětském katalogu hráček Smyths, v němž se nacházela reklama na použití FIFA bodů pro otevírání balíčků. FIFA body jsou ale placenou měnou, hráči tak začali kritizovat EA za to, že takovou reklamu dovolilo vložit právě do časopisu cíleného na děti.
EA následně reagovalo na výzvu webu VGC, kterému vydalo vyjádření. Mluvčí tvrdí, že reklama na FIFA Points se v časopise pro děti neměla vůbec objevit a okamžitě se rozjela kontrola toho, kam marketingový tým dává reklamy. Studio dále chce zaručit, že budoucí marketing bude lépe vyjadřovat odpovědnost, kterou studio bere vůči mladším hráčům.
„V kanálech, na které koukají děti, bereme naší zodpovědnost velmi seriózně. Bohužel jsem si vědomi, že reklama na FIFA Points se objevila v prostředí, kde by neměla být. Spolupracujeme se Smyths na tom, aby se tato reklama neobjevila v dalších kopiích katalogu pro letošní rok.“