Mijazaki se vyjádřil ke hře Elden Ring

25. září 2020 11:13 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (1)

Možná si ještě vzpomenete na Elden Ring. Nová IP od FromSoftware pobláznila fanoušky na loňské E3, od té doby se po ní ale téměř slehla zem. Vystačit jsme si museli s drobnými detaily a s vágními popisy od insiderů. Ani poslední informace nejsou kdovíjak vypovídající.

Na třiadvacátém ročníku festivalu Japan Media Arts zazněl vzkaz od prezidenta Hidetaky Mijazakiho. V krátkém příspěvku popsal, jak vlastně nová značka vznikla. Mijazaki nejprve určil tematické elementy, aby mohlo dojít k rozpracování základních motivů a celého světa. Pak už to šlo jako po másle. Slavný designér tvrdí, že jde o jednu z nejpropracovanějších her, jakou kdy studio FromSoftware udělalo.

Došlo také k potvrzení, že Elden Ring nabídne otevřenější úrovně, o čemž se v minulosti spekulovalo na základě informací od insiderů. „Hra má v sobě prvky otevřeného světa, tedy široce rozevřené úrovně, kde můžete volně jezdit na koni dělat další věci.“ Vnímání světa a jeho mytologie je dle jeho slov velmi důležité.

Tomu by ostatně mohli pomoci profíci z filmové branže. Mijazaki se zmínil, že na hře pracují lidé, kteří se podíleli na seriálu Game of Thrones, což na Elden Ring bezpochyby vrhá velmi zajímavé světlo.

Začátkem roku se mluvilo o možnosti, že se hra objeví na jedné z chystaných herních událostí. Snad kvůli komplikacím ohledně koronavirové pandemie nakonec k prezentaci nedošlo. Další velkou akcí jsou The Game Awards pod taktovkou Geoffa Keighleyho. Není úplně vyloučeno, že se ukáže právě tam.

Zdroj: Gaming Bolt

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 25. 9. 2020 v 12.29

Doufám, že se FROM SOFTWARE vyvaruje zkostnatělých open-world principů, jako jsou quest marky, či questů typu zabij xy z xz nepřátel. Prostě ne FAR CRY (hnůj), ne SKYRIM (clunky goat simulator). To je zcela špatně. Spíš bych to viděl na BREATH OF THE DARK SOULS, něco takovýho, kde hráče v postupu omezuje svět, ne skilly či umělé hranice jako ASSASIN CREED: BROTHERHOOD, nebo SAN ANDREAS, kde nemůžete vstoupit na území dokud neuděláte tu a tu generickou číčovinu. Prostě nic nám hráčům neulehčujte, ale zůsteňte FÉR v očích digitální smrti.

Pokud začne principy hry kopírovat UBISOFT, tak se FROM SOFTWARE trefilo.

Editováno: 25. 09. 2020 v 12.30

Nahlásit nevhodný obsah