THQ Nordic popisuje expanzi remasteru KoA

20. září 2020 14:30 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (5)

Vydavatelství THQ Nordic rozvedlo obsah ohlášeného příběhového rozšíření pro Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning. Detaily o nové expanzi představit skrze interview pro PlayStation Blog vedoucí marketingového oddělní Philipp Brock.

Na dotaz, kde na příběhové ose základní hry rozšíření Fatesworn stojí, Brock odvětil, že dosud neodvyprávěný děj chystaného dodatku přímo navazuje na příběhovou linii základní hry. Za účelem dotvoření celistvého obrazu následně přidal, že Fatesworn vyšle hráče do dříve neosídleného regionu, v němž bude spolu s nově příchozími obyvateli konfrontován s novým typem nebezpečí. O jaký typ hrozby přesně půjde, to Brock dále nerozvedl.

V návaznosti na možné nabytí dojmu, že výše popsaná premisa není v kontextu fantasy žánru přespříliš originální, později Brock dodává, že vše nemusí být takové, jaké se na první pohled zdá. Své povídání následně uzavírá neurčitou a zdánlivě nicneříkající zmínkou o příběhovém napojení Fatesworn na ústřední linku a motivy původní hry. Co přesně tímto prohlášením Brock mínil, se majitelé Fate Edition dočkají v následujícím roce, kdy rozšíření vychází.

Remaster 8 let starého Kingdoms of Amalur se od doby svého vydání těší spíše smíšeným, místy až silně negativním reakcím. Hlavním terčem kritiky hráčů i profesionálních kritiků je primárně nedostatek inovace na poli hratelnosti a technické nedodělky zapříčiňující problematický chod hry. Skálopevně tedy doufáme, že příchod Fatesworn dojem herního publika alespoň z části vylepší.

Zdroj: PlayStationBlog

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20899253
Tpr Santa78 napsal 21. 9. 2020 v 15.40

Patrik Jelínek: Díky za info. Já bych řekl, že proti X360 verzi tam posun v grafice je - myšleno samozřejmě verze pro Xbox One. X360 verzi jsem hrál asi před měsícem.

Jestli to má fakt takové nedostatky, tak jsou to trubky. Mají kvalitní hru, můžou to prodat novým hráčům a oni to dos*rou... Tohle si KoAR fakt nezaslouží.

Editováno: 21. 09. 2020 v 15.49

Nahlásit nevhodný obsah

20899253
Tpr Santa78 napsal 21. 9. 2020 v 15.38

Zerosekai: Já neargumentuji nějak proti technickým nedostatkům. Pouze vyjadřuji svůj údiv, protože mi to šlape bez problémů. Existenci technických problémů nijak nerozporuji :)

Nahlásit nevhodný obsah

20918575
Patrik Jelínek napsal 21. 9. 2020 v 07.23

Tpr Santa78: Zdravím, zmíněné problémy primárně reflektovaly nepříliš stabilní PC verzi, u které se – v porovnání s originálem – frekventované doskakování textur, či ještě častěji jejich kompletní nedokreslení, dále pak bugy znemožňující dokončení některých příběhových linií a nakonec i výrazně nižší framerate napříč celou hrou (zde jde o srovnání oproti originálu).

K tomu lze zároveň dodat, že ačkoli jsem zmiňoval, že jde o problémy předně svázány s PC platformou, řada konzolových hráčů a recenzentů problémy s texturami a výše popsanými bugy taktéž zmiňuje. Abych však hře, a potažmo autorům remasteru, příliš nekřivdil, četnost stížností je zde nižší.

Upřímně musím říct, že zmiňovaná snímková frekvence činila v mém případě asi největší kámen úrazu, což bylo o to víc zarážející, uvážíme-li, že se hra po grafické stránce od klasického Reckoning prakticky neposunula, a jestli ano, tak pouze marginálně. Přítomnost identických bugů, jakými se mohla pochlubit i původní hra, je pak pouze pomyslnou třešinkou na dortu tohoto nepříliš zdařilého remasteru jinak více než znamenité hry.

Editováno: 21. 09. 2020 v 07.27

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 20. 9. 2020 v 23.34

Tpr Santa78: Doom je považován gameplayové za vrchol FPS žánru, Kindoms of Amalur v žádným případě není považován za vrchol rpg žánru, aby se tam nemohlo něco vylepšit o technickým stavu a argumentu mě se zatím nic nestalo ani nemluvím, protože jako no tak nestalo no, to že tobě se nic nestalo neznamená že dalším xx % hráčů se to stát nemohlo.

Nahlásit nevhodný obsah

20899253
Tpr Santa78 napsal 20. 9. 2020 v 20.35

Proč by měla být v remasteru nějaká inovace? Já jsem naopak rád, že ponechali systém a hratelnost jako v původní verzi. To by mě zajímalo co by kritici a hráči říkali, kdyby se něco změnilo v hratelnosti původních DOOMů...
Technické nedodělky? To měla docela překvapuje, mám zatím nahráno 24 hodin na Xbox One X a s žádným technickým problémem jsem se nesetkal.

Nahlásit nevhodný obsah