Black Myth: Wukong poodhaluje své plány

14. září 2020 11:40 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (2)

Když se během minulého měsíce odnikud zjevil trailer do té doby neznámého hry čínského nezávislého studia Game Science, nemalá část herní komunitu hru pro její vzhled a působivé mechanismy označila za důstojného vyzyvatele moderních AAA titulů. Aby zažehnutý oheň zájmu mezi hráči opět rychle neuhasl, přichází vývojáři s novými informacemi, které titul více přiblíží.

Ve svém rozhovoru se zástupci IGN prohlásili, že jejich akční RPG na motivy Opičího krále a Cesty na západ má ve své finální podobě nabídnout něco přes 15 hodin čisté herní doby a více než 100 unikátních typů nepřátel. Na hře prý momentálně pracuje okolo 30 pracovníků, přičemž, jak bylo již dříve řečeno, pro Game Science jde o první ryze herní projekt, který využije technologie Unreal Enginu 4. V této souvislosti ale přítomní vývojáře kvapně dodávají, že od počátku vývoje měli již dostatek času technologii a jí nabízený sortiment možností blíže poznat.

Vrátíme-li se k nedávno odhalené ukázce čítající bezmála 13 minut z hraní, zde pak vývojáři v reakci na otázky IGN potvrdili, že se navzdory skepticismu některých hráčů nejednalo o předrenderovaný CGI filmeček, nýbrž o reálné záběry z hratelné demoverze. Tento fakt později doložili i tím, že přítomnému zástupci IGN umožnili pasáž osobně projít.

Co se již zmíněné velikosti studia týče, zde se pak dále dozvídáme, že v raných začátcích sestával tým pouze ze 7 členů, přičemž zbytek se připojil spolu se vzrůstajícím rozsahem projektu. Studio v tomto ohledu rovněž očekává, že uvedené číslo není konečné a že do budoucna počet aktivních členů i nadále poroste. S ohledem na iniciální fázi vývoje a rozsah titulu jako takového tvůrci též poznamenávají, že v minulosti zvažovali i možné využití outsourcingu, avšak po pozdějším zvážění a hovorech se zástupci dalších společností tuto možnost zavrhli.

Black Myth: Wukong je momentálně ve vývoji pro PC a konzole nové generace. Datum vydání nebylo prozatím oznámeno.

Zdroj: IGN

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 15. 9. 2020 v 11.13

Ocelotr NN: Šestileté (ani dvanáctileté) děti peníze do mobilních her nesypou - nemají kreditky. Největší příjmy jsou z hráčů 20-40 let. Mají kupní sílu, mají mobily na hraní a času právě tak na tři čtyři rundy ve své oblíbené ztrátě času. Malé děti naopak hrajou hry, které jsou zadarmo, dají se rozumně hrát i bez peněz a stačí jim slabší hardware. Malé děti kašlou na AAA next-gen grafiku - chtějí aby to bylo legrační, a aby to hráli i kamarádi ve třídě. Takže je zmiňovat u novinky o novém čínském vapourware je zbytečné.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 14. 9. 2020 v 12.45

Číňani a CD-PROJECT zatim předvedli jedinej NEXT-GEN showcase, co mě zvednul ze židle. Tohle bych si opravdu rád zahrál. Triple A vydavatelé by se měli stydět, jelikož jejich představa NEXT-GEN tkví hlavně v GAMES AS SERVICE a ždímání AS MUCH MONEY AS POSSIBLE.

Nejhorší je že GAMES AS SERVICE se časem stanou standartem.
A vyním z toho RODIČE !!! Jestliže dnes jsou 6-ti leté děti zvyklé na mikrotransakce a hrajou převážně hry na mobilech, jsou zvyklé na dvě herní měny a hrajou ty zas***ný h**** na mobilech, tak jejich rodiče můžou za to, že je dostatečně nefackujou kdykoliv na něco takovýho šáhnou. Což z nich vychová GAME AS SERVICE KONZUMENTY a pak pápááááá single player AAA hry,. Nikdo z "kupní síly" už nebude vědět, že něco takovýho jako
kompletní single player hry bez nutnosti cokoliv platit existovalo. Soumrak AAA singlů už běží.

Nahlásit nevhodný obsah