Vývojáři komentují podobu Prince z Persie

13. září 2020 16:00 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (5)

Když se během čtvrtečního Ubisoft Forward ukázal výsledek snažení více než 170 pracovníků Ubisoft Mumbai a Prune po téměř 2 letech práce, nejednoho hráče napadlo, že aktuální podoba Prince z Persie není navzdory enginu, který byl užit i u AC: Origins, zase natolik vzdálená originálu z roku 2003. V reakci na vyvstalé pochyby se autoři rozhodli grafiku hry okomentovat.

Jako první důvod možného rozčarování, který vývojáři při rozhovorech s Gadgets 360 i The Maco Reactor uvedli, byla především jejich snaha zůstat maximálně věrni podobě originálu. Hra si měla prý i navzdory přesunu do modernějšího kabátku uchovat unikátní umělecký styl inspirovaný Příběhem tisíci a jedné noci, stejně jako fantasy elementy, které byly nedílnou součástí původní hry. Autoři v tomto kontextu následně dodali, že přepracovaný systém nasvětlení, který byl v ukázce prezentován, byl zvolen právě pro podporu obou zmíněných prvků.

Dalším zapeklitým problémem, se kterým se musely obě studia za dobu vývoje vypořádat, bylo ztvárnění a zpracování mechanismu vracení času. Není nutné zdůrazňovat, že technické zpracování změny toku času v herním prostředí je extrémně složitá záležitost. Anvil engine nebyl k těmto účelům vůbec uzpůsoben, díky čemuž byla technická realizace těchto mechanismů značně problematická," prohlásil v rozhovoru s The Maco Reactor Game Director Pierre Sylvain-Gires

Sylvain-Gires dále dodává, že ačkoli je Anvil engine technicky vysoce pokročilý, jeho původním účelem bylo zpracování rozsáhlých otevřených světů a nikoliv kratších a lineárních úrovní, ze kterými operuje Princ z Persie. I zde tedy Sylvain-Gires kladl silný důraz na náročnost, s jakou se musely oba týmy při vystavování hry potýkat. V závěru svého povídání pak Sylvain-Gires skrze nový screenshot ze hry též naznačil, že nedávno představená ukázka pravděpodobně pocházela ze starší verze hry.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake vyjde na PlayStation 4, Xbox One a PC 21. ledna.

Zdroj: The Maco Reactor, Gadgets 360

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20925507
esmo napsal 14. 9. 2020 v 08.28

Prostě kupa výmluv. Hra vypadá po grafické stránce jak něco z roku 2011 a to je u tak velkýho studia neomluvitelný. Ale co chtít od Indů...

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 14. 9. 2020 v 07.49

Na tuhle hru si raději uchovám vzpomínky. Přišla ve správný čas a byl to MASTERPIECE, to že vyjde remake ve mě nevyvolává žádné pocity, a nehodlám si uchované vzpomínky kazit.

Nahlásit nevhodný obsah

20925730
Trollollo napsal 13. 9. 2020 v 18.23

Vytvarny zpracovani puvodni hry pusobilo skoro az disneyovsky, a tak nebyl duvod vykreslovat kazdej chlup. Schvalne jsem si ted SOT zase zkusil zaparit, a dosel jsem k zaveru, ze by to stacilo vydat jen s oficialni podporou pro soucasny rozliseni obrazovek (protoze jinak se musi pouzit neofiko patch). Proste to, o co se v UBI s onim "remake" ted snazi, bud jde proti puvodnimu vytvarnymu zameru, anebo si neosefovali zadani, a indove to tedy uchopili s invenci sobe vlastni (asi jako ti prislusnici VB v jednom nejmenovanym filmu - "Nojo, 2 davky. Nebyl cas lamat si hlavu kdo je kdo - rozkaz ten znel jasne, muz s cernou brasnou nesmi projet za zadnou cenu.")

Byl bych mnohem radsi, kdyby prisli s uplne novou story, a klidne i jinym vizualem.

Nahlásit nevhodný obsah

14880585
Mr.sugar napsal 13. 9. 2020 v 18.06

Endys22: Je to podle mě prostě tím, že nový styl je dost odlišný od originálu. Fanoušek zákonitě tak nějak očekává to samé, jen v lepším technickém provedení a toto je šok. Já musim říct, že to není zas tak marné a koneckonců, není to jen o grafice. Uvidíme, jak to dopadne.

Nahlásit nevhodný obsah

20922717
Endys22 napsal 13. 9. 2020 v 16.50

Tak ono to asi normálnímu člověku došlo. Aspoň mě ano, že to takto vypadá za nějakým účelem. Já se na to stejně těším. Po letech si zahraji mou oblíbenou hru v novém kabátu a jsem rád, že s tím konečně vyšli na povrch. Je pravdou, že když jsem to viděl, říkal jsem si chvilku, zda si dělají srandu... ale když jsem se na to podíval hlouběji a pustil si to vícekrát, jsem stejně natěšený. Hlavně ať to má dobrou hratelnost a aby vše běželo jak má. To je nejdůležitější pro mně.

Nahlásit nevhodný obsah