Vývojáři komentují podobu Prince z Persie
Když se během čtvrtečního Ubisoft Forward ukázal výsledek snažení více než 170 pracovníků Ubisoft Mumbai a Prune po téměř 2 letech práce, nejednoho hráče napadlo, že aktuální podoba Prince z Persie není navzdory enginu, který byl užit i u AC: Origins, zase natolik vzdálená originálu z roku 2003. V reakci na vyvstalé pochyby se autoři rozhodli grafiku hry okomentovat.
Jako první důvod možného rozčarování, který vývojáři při rozhovorech s Gadgets 360 i The Maco Reactor uvedli, byla především jejich snaha zůstat maximálně věrni podobě originálu. Hra si měla prý i navzdory přesunu do modernějšího kabátku uchovat unikátní umělecký styl inspirovaný Příběhem tisíci a jedné noci, stejně jako fantasy elementy, které byly nedílnou součástí původní hry. Autoři v tomto kontextu následně dodali, že přepracovaný systém nasvětlení, který byl v ukázce prezentován, byl zvolen právě pro podporu obou zmíněných prvků.
Dalším zapeklitým problémem, se kterým se musely obě studia za dobu vývoje vypořádat, bylo ztvárnění a zpracování mechanismu vracení času. „Není nutné zdůrazňovat, že technické zpracování změny toku času v herním prostředí je extrémně složitá záležitost. Anvil engine nebyl k těmto účelům vůbec uzpůsoben, díky čemuž byla technická realizace těchto mechanismů značně problematická," prohlásil v rozhovoru s The Maco Reactor Game Director Pierre Sylvain-Gires.
Sylvain-Gires dále dodává, že ačkoli je Anvil engine technicky vysoce pokročilý, jeho původním účelem bylo zpracování rozsáhlých otevřených světů a nikoliv kratších a lineárních úrovní, ze kterými operuje Princ z Persie. I zde tedy Sylvain-Gires kladl silný důraz na náročnost, s jakou se musely oba týmy při vystavování hry potýkat. V závěru svého povídání pak Sylvain-Gires skrze nový screenshot ze hry též naznačil, že nedávno představená ukázka pravděpodobně pocházela ze starší verze hry.
Prince of Persia: The Sands of Time Remake vyjde na PlayStation 4, Xbox One a PC 21. ledna.