Zpětná kompatibilita u XSS bez vylepšení XOX

12. září 2020 12:10 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (0)

Microsoft oficiálně potvrzuje, že Xbox Series S nenabídne v rámci režimu zpětné kompatibility vylepšení, která jsou nyní dostupná na současném Xbox One X. Oznámení přichází v reakci na čtvrteční video Digital Foundry, ve kterém zástupci tohoto uznávaného média o výše uvedené možnosti, tehdy stále neoficiálně, informovali.

Současná vylepšení, která Xbox One X u vybraných titulů podporuje, například zahrnují rozlišení až 4K, vylepšené filtrování textur, vyšší snímkovací frekvenci nebo přidanou podporu HDR do titulů, které tuto technologii nepodporovaly. John Linneman za Digital Foundry uvedl jako primární důvod ke své dřívější domněnce nižší především nižší RAM, která u Xbox Series S činí 10 GB, zatímco u Xbox One X 12 GB.

Jelikož oficiální zpráva o absenci vylepšení vyvolala zmatek, přispěchal Microsoft v odpovědi na otázky Video Games Chronicles s dodatečnou informací, že ačkoli tvrzení o nevyužití funkcí Xbox One X stále platí, Xbox Series S prý namísto nich využije vlastních vylepšení podobného ražení, která budou šita na míru jeho architektuře. Tyto rozšířené funkce mají obdobně jako u Xbox One X zahrnovat vyšší a stabilnější framerate, vylepšené filtrování textur, rychlejší načítací časy a Auto HDR. Vzhledem k cíleným 1440p/60 FPS, tak zůstane Xbox Series S nejspíše zcela ochuzen pouze o možnost zahrát si starší tituly ve 4K.

Zdroj: VideoGamesChronicle

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!