Autoři Godfall popisují soubojový systém
Sony na včerejší prezentaci samozřejmě nezapomněla na Godfall. Rubačka od studia Counterplay tentokrát dostala značný prostor, aby předvedla klíčové aspekty hry. Devítiminutová ukázka byla zachycena na devkitu konzole PlayStation 5.
Záběry komentoval game director Keith Lee. Dle jeho slov se vývojáři snaží najít ten správný balanc mezi efektem vybavení a šikovností daného hráče. Hra je ostatně prezentována jako looter-slasher, část zážitku tedy stojí na získávání nových předmětů. Neznamená to ale, že by záleželo pouze na jejich statistikách. Bojový systém by měl odměňovat agresivní přístup. Dle autorů bude běžně nastávat situace, kdy se hráč musí vypořádat s několika nepřáteli naráz. Lee tedy radí, aby hrdina neustále zůstával v pohybu a snažil se zkracovat vzdálenost, čímž bude na bojišti přirozeně dominovat.
Video představilo také boj s různými typy zbraní. Celkem je jich pět - dlouhý meč, těžké kladivo, polearm, obouruční meč a dvě kratší čepele do každé ruky. Zbraň v podstatě definuje herní styl, hrdina se automaticky přizpůsobuje tomu, co mu hráč svěří do rukou. Samostatnou kapitolou je pak štít, jenž lze využít k obraně i k útoku.
Pokud vás zajímá, jak budou vypadat souboje s bossy, počkejte si na závěrečnou část videa. Godfall vychází letos o Vánocích na PS5 a PC.