Ferrari spouští vlastní esport soutěž
Esport se rozrůstá čím dál tím více a míří do něj i značky z „běžného“ světa. Výjimkou nejsou ani sponzorství automobilových značek – esportový tým Cloud9 je sponzorován BMW, Team Liquid zase sponzoruje Honda, FaZe Clan Nissan a největší evropské League of Legends lize propůjčilo auta Kia Motors.
No a pak je tu například Ferrari. To nabízí trochu jiné vozy než už zmínění výrobci, a sponzorovat ligu by bylo asi opravdu drahé. Místo toho se ale zástupci společnosti rozhodli k jinému kroku, a to založit vlastní kompetitivní soutěž. A tak se nakonec děje.
The Ferrari Hublot Esports Series se zaměří na závodní hry a zároveň na hráče v Evropě, kde si chce výrobce aut vyzkoušet ohlas a případně expandovat do dalších trhů. Soutěž bude mít dvě kategorie – AM a Pro Series – a první kolo začne už v září. Závodit se bude v Assetto Corsa.
Vítěz nejspíše nedostane okamžitou cenu, místo toho ale pojede do Itálie, kde bude trénovat a poslouží jako záložní jezdec firemního esportového týmu. Ferrari věří, že může v tomto odvětví dále růst až k pořádání vlastního šampionátu. Chce ale jasně oddělit to, že by závodník ve hrách mohl být závodníkem i v reálném světě. „Na to jsou potřeba velmi specifické schopnosti. Je nutné tyto dvě kariéry rozdělovat.“