Skull & Bones se údajně dočkalo rebootu

14. červenec 2020 11:17 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (2)

Je to už pár let, co se na E3 v rámci konference Ubisoftu objevil projekt Skull & Bones. Ten měl navázat na velmi úspěšný a fanoušky oblíbený systém brázdění moří z Assassin’s Creed, který se měl osamostatnit, rozšířit a z konceptu a pouze části hry udělat celou hru včetně upravitelných lodí, soubojů PvP a velkým oceánem pro prozkoumávání.

Jenže se hrou jsou od oznámení interní problémy. Plány byly velké – dokonce se pracovalo na televizním seriálu. Vydání bylo původně naplánováno na konec roku 2018, ale po několika odkladech a posledním určení vydání ve fiskálním roce 2021 jsme se nedočkali zmínky ani na Ubisoft Forward.

S vysvětlením nyní přichází web VGC, který na základě svých zdrojů z vývoje tvrdí, že Skull & Bones se nepodařilo vydobýt si svou pozici v portfoliu Ubisoft her. Koncept se neustále měnil, až se Ubisoft Singapore rozhodl celý projekt restartovat a upustit od modelu prémiových her, jako je to v případě ostatních open-world titulů studia.

VGC, respektive zdroj, tedy tvrdí, že se Skull & Bones přesunule k live-service modelu. Svět má mít úkoly postavy i příběh, které se budou drasticky měnit a vyvíjet postupem času, a to podle komunity. Opět se má jednat o inspiraci konkurenčním Fortnite.

Zdroj: VGC

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20879501
Tadeáš Pepř napsal 14. 7. 2020 v 15.54

LordBrain: Díky za upozornění, opraveno :)

Nahlásit nevhodný obsah

20880227
LordBrain napsal 14. 7. 2020 v 15.02

máte na začátku článku chybku bylo to oznámeno na konferenci Ubisoftu :-)

Nahlásit nevhodný obsah