Druckmann: Únik jsem sledoval prakticky živě
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Druckmann: Únik jsem sledoval prakticky živě

Druckmann: Únik jsem sledoval prakticky živě

David Plecháček

David Plecháček

26. 6. 2020 10:53 2
Reklama

The Last of Us Part 2 jedni milují, druzí mu nepohou přijít na jméno. Jde mimo jiné také o příběh, který herní společnost polarizuje a hráči se i v jeho vnímání dají rozdělit též na dva identické tábory. Příběh ale v TLOU2 představuje stěžejní část zážitku, a tak není divu, že když došlo k jeho úniku, šlo pro Neila Druckmanna, šéfa Naughty Dog, o nejhorší den v jeho životě.

„Byl to ten nejhorší okamžik. Sledoval jsem to prakticky v přímém přenosu. Viděl jsem, když se video objevilo na YouTube. Všichni jsme vyšilovali a naléhali jsme na ně, aby to stáhli. Jenže samozřejmě je nějaká prodleva, než se tak stane, takže stažení videa trvalo přibližně hodinu. V tu chvíli už mělo tisíce zhlédnutí. V tu chvíli jen člověk seděl a srdce se mu propadalo hluboko do jeho nitra,“ popisuje s odstupem člověk, který je z velké části jeho autorem.

Druckmann těmito slovy popisoval inkriminované okamžiky v podcastu Kinda Funny. Klasický podcast se ale pro tuto speciální příležitost nazval spoilercast, takže se Druckmann vyjádřil i k určitým momentům příběhu. Jeho komentář vám ale z logických důvodů nenabídneme, zmiňovaný díl Kinda Funny si však můžete poslechnout zde.

Zmar se však dá popsat, aniž bychom se dotýkali konkrétních scén. Autor scénáře a kreativní ředitel vývoje TLOU hovoří i o tom, že pokud se vám něco podobného stane, logicky značnete nenávidět i sílu sociálních sítí, na kterých jste a které sledujete. „Za několik hodin byly úniky úplně všude. Po chvíli se na vás začne valit nenávist ostatních, dostáváte za některá rozhodnutí výhružky smrti, a celá ta situace se stává šílenou, tak, že bych si ji nikdy nedokázal ani představit.“

Stalo se tak to nejhorší, co se mohlo stát, což si člověk uvědomí až s odstupem. Únik Druckmann považuje za nejhorší způsob, jak se o příběhu mohou hráči dozvědět. Bez kontextu, bez ničeho se dozví stěžejní části příběhu. „Něco takové bylo naší největší obavou. Snažili jsme se, jak to jen šlo, abychom příběh hry dokázali uchránit.“ To se naneštěstí nepovedlo.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama