Druckmann: Únik jsem sledoval prakticky živě

26. červen 2020 12:53 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (2)

The Last of Us Part 2 jedni milují, druzí mu nepohou přijít na jméno. Jde mimo jiné také o příběh, který herní společnost polarizuje a hráči se i v jeho vnímání dají rozdělit též na dva identické tábory. Příběh ale v TLOU2 představuje stěžejní část zážitku, a tak není divu, že když došlo k jeho úniku, šlo pro Neila Druckmanna, šéfa Naughty Dog, o nejhorší den v jeho životě.

„Byl to ten nejhorší okamžik. Sledoval jsem to prakticky v přímém přenosu. Viděl jsem, když se video objevilo na YouTube. Všichni jsme vyšilovali a naléhali jsme na ně, aby to stáhli. Jenže samozřejmě je nějaká prodleva, než se tak stane, takže stažení videa trvalo přibližně hodinu. V tu chvíli už mělo tisíce zhlédnutí. V tu chvíli jen člověk seděl a srdce se mu propadalo hluboko do jeho nitra,“ popisuje s odstupem člověk, který je z velké části jeho autorem.

Druckmann těmito slovy popisoval inkriminované okamžiky v podcastu Kinda Funny. Klasický podcast se ale pro tuto speciální příležitost nazval spoilercast, takže se Druckmann vyjádřil i k určitým momentům příběhu. Jeho komentář vám ale z logických důvodů nenabídneme, zmiňovaný díl Kinda Funny si však můžete poslechnout zde.

Zmar se však dá popsat, aniž bychom se dotýkali konkrétních scén. Autor scénáře a kreativní ředitel vývoje TLOU hovoří i o tom, že pokud se vám něco podobného stane, logicky značnete nenávidět i sílu sociálních sítí, na kterých jste a které sledujete. „Za několik hodin byly úniky úplně všude. Po chvíli se na vás začne valit nenávist ostatních, dostáváte za některá rozhodnutí výhružky smrti, a celá ta situace se stává šílenou, tak, že bych si ji nikdy nedokázal ani představit.“

Stalo se tak to nejhorší, co se mohlo stát, což si člověk uvědomí až s odstupem. Únik Druckmann považuje za nejhorší způsob, jak se o příběhu mohou hráči dozvědět. Bez kontextu, bez ničeho se dozví stěžejní části příběhu. „Něco takové bylo naší největší obavou. Snažili jsme se, jak to jen šlo, abychom příběh hry dokázali uchránit.“ To se naneštěstí nepovedlo.

Zdroj: Kinda Funny

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20922102
wendl.michal napsal 26. 6. 2020 v 15.28

Vím přesně jak se cítí. Den kdy jsem hrál pokračování Last of us Part 2. Byl můj nejhorší den v dlouhém herním životě. Děkuji za první díl a současně gratuluji k tomu že si to všechno dokázal zničit a ještě jsem ti za to zaplatil.

Nahlásit nevhodný obsah

20836789
Mipe napsal 26. 6. 2020 v 14.47

Jednou jsem jel z Varů do Prahy busem v době kdy běžela poslední série GoT a dvě slečny za mnou si o ní povídali čtvrt cesty tak mi nezbývalo nic jiného než si zacpat uši protože jsem ji nakoukanou ještě neměl. No a nebo čekání u kadeřníka který si povídal o poslední epizodě star-wars se zákazníkem a při tom vyspoileroval snad všechno pouhý den po premiéře :-) únikům se uniknout nedá a to ať v době sociálních sítí nebo bez nich.. Fakt je ten že v tomhle případě šlo o předčastný spoiler děje ale myslím si že kdo se na produkt těšil tak tyhle taškařice obloukem obešel a nebude jej přeci úmyslně vyhledávat nebo pročítat fóra aby si zážitek zkazil.. V mém případě se dozvědět třeba o vyzrazení děje Avengers před jeho uvedením do kin tak se do té doby distancuji od světa abych tomu vnitřnímu zklamání předešel :-D Naughty dog mi je samozřejmě líto nadruhou stranu jak už několikrát padlo si děj přečetli nejspíš ti lidé kteří za hru nehodlají utratit ani korunu jak dříve, tak ani v budoucnu.
[edit: Takže bych to tak dramaticky neviděl..]

Editováno: 26. 06. 2020 v 14.48

Nahlásit nevhodný obsah