Cinemax Games představují Automatica
Tuzemské studio Cinemax Games, vedené Lukášem Macurou, představilo svůj nový projekt Automatica. Hra, která původně vznikala pouze jako zájmová kratochvíle Viktora Bocana (Kingdom Come: Deliverence) nakonec dostala potřebnou péči a oba zmínění autoři ji mohli ukázat během streamu pod záštitou akce Steam Game Festival.
Zápletka Automaticy se točí kolem jednoho z posledních přeživších lidí ve vesmíru, který pomocí robotů postupně získává data z opuštěných vesmírných lodí. Právě získávání dat je hlavní náplní hry, má to ale háček. Útroby plavidel jsou pořádně nebezpečné a svěřené roboty nelze ovládat přímo, k jejich počínání musí nejdřív vzniknout program.
Hra je tedy v zásadě programovacím puzzlem, který potrápí vaše mozkové závity.
V současnosti se projekt nachází ve fázi předběžného přístupu na Steamu, k dispozici je bezplatné pre-alpha demo. Do budoucna je pro studio zásadní rozšířit build o Level Editor a nová prostředí, která umožní hráčům samotným pumpovat do Automaticy obsah. Chybět ale nemá ani příběhová kampaň s propracovaným univerzem.