Jaké změny nastanou v rebootu série WWE
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Jaké změny nastanou v rebootu série WWE

Jaké změny nastanou v rebootu série WWE

David Plecháček

David Plecháček

3. 6. 2020 08:59
Reklama

Wrestling čeká pořádný průvan. Série WWE od 2K Games, respektive 2K Sports, si s posledním ročníkem ušila z ostudy kabát, a vzhledem k tragickému přijetí veřejnosti se vydavatelé rozhodli letošní díl raději skrečovat a soustředit se na ten nadcházející. Co přesně to znamená popsal novopečený šéf značky a bývalý ředitel studia Double Helix Patrick Gilmore.

WWE 2K20 je jedna z nejhůře hodnocených her v historii existence vydavatelství 2K, a tak se musí změnit prakticky všechny aspekty hry. Otázkou je, jestli to je v silách vývojářského studia. To se možná bude muset soustředit na ty nejpalčivější problémy. Podle Gilmora je jedním ze stěžejních témat hratelnost: „Jádro hratelnosti vyžaduje jednu z největších investic, kterou v rámci nadcházejícího dílu chystáme – je jedním ze šesti pilířů, na které se soustředíme,“ řekl.

Jejím základem by mělo být něco, co hráči znají z titulů No Mercy nebo Smackdown! Here Comes the Pain. No Marcy v roce 200 vydala společnost THQ, stejně tak Smackdown!, jen v tomto případě o tři roky později. Ačkoliv se jedná o legendární hry, Gilmore si je dobře vědomý toho, že je potřeba mix smíchat s moderním pojetím, ať už si studio vezme inspiraci z vlastních her, nebo jiných bojovek. „Právě takový bude filozofický základ dalších her, které chystáme,“ prozradil v rámci nedávno AMA na Redditu.

Čekat ale, že wrestling pouze převezme ovládací schéma starších her, je nereálné. Gilmore jasně říká, že půjde o kombinaci těch nejlepších nápadů, nicméně výsledkem bude zbrusu nový zážitek. Pokud by se hratelnost měla nějakým způsobem definovat do tří hesel, šlo by o „přístupnost, hloubku a esenci wrestlingu“. „Přístupnost se odráží na tom, jak jednoduchá a intuitivní hra bude, bude mnohem chytřejší v tom, aby odhadla, co chce hráč udělat. Nováčci by měli dokázat udělat několik zajímavých pohybů jen tak, že budou sami experimentovat.“ Hloubku by měli ocenit především hráči, kteří WWE budou hrát více než jen na odreagování. Svou úlohu by měla sehrát pozice v ringu, znalost komb nebo strategií založených na hře kámen, nůžky, papír podle archetypů a stylů jednotlivých hráčů. Esencí se rozumí to, že WWE 2K22 bude chtít ukázat dramata, kontext, zákulisí, atmosféru, co nejvíce bojovníků, tak, jako to fanoušci znají ze skutečných vystoupení.

2K Sports bude mít svou úlohu obtížnou. Wrestling je velice specifickou disciplínou a vytvořit funkční a zábavnou hru není vyloženě snadný úkol. „Jednou z největších výzev celé značky je přijít na způsob, jak dát hráčům kontrolu nad množstvím rozdílných situací, které mohou nastat,“ dodává Gilmore. 2K navíc bude mít konkurenci, protože svou vlastní wrestlingovou hru chtějí v budoucnu vydat i předešlí autoři WWE 2K, studio Yuke's.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama