Disintegration ukazuje multiplayerové režimy

3. červen 2020 09:46 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (1)

Když se Disintegration představovalo poprvé, bylo svým často připodobňováno k Halo. Není divu, na vývoj totiž dohlíží Marcus Lehto, jeden ze spoluautorů slavnější série, kterou v tuto chvíli spravuje společnost 343 industries. Sci-fi first-person střílečka se ale samozřejmě chce z tohoto srovnání vymanit a stát vlastníma nohama pevně na zemi. Jak moc je Halo podobná může každý zhodnotit i díky novému videu.

Ačkoliv příběh začíná na relativně tuctově pojaté planetě, která je kvůli lidstvu krok od svého zániku, celkově nezní námět vůbec špatně. Pro nehostinnost své rodné půdy našli někteří lidé řešení, zbavit se těla, přenést se do robotické kostry a integrovat svou mysl do stroje. Jenže to, co bylo dříve volitelnou záležitostí, se s příchodem frakce Rayonne stalo nuceným krokem, skrze nějž si chtějí jeho vůdci podmanit celý svět.

Zatímco v příběhové kampani se Romer Shoal, hrdina hry, bude muset vypořádat s nepřáteli ovládané umělou inteligencí, multiplayer, který bude nedílnou součástí, bude mnohem přímočařejší. V obou režimech bude hrát roli vznášedlo Gravcycle, v jehož sedle strávíte prakticky všechen čas. V multiplayeru budete soupeřit s dalšími týmy o nadvládu na bojišti. K dispozici budou tři režimy, Zone Control, Collector a Retrieval.

Zone Control je asi nejjednodušší na popis, týmy budou soupeřit o ovládnutí dílčích bodů na mapě. Zónu ale půjde ovládnout jen bez Gravcyclu. Collector rozdělí hráče do dvou táborů, přičemž úkolů hráčů bude sbírat „brain can“, a to tím, že zničí nepřátelský Gravcycle (za tři body), dostane se na spawn point (za tři body), nebo zabije nepřátelského pěšáka (za jeden bod). Hra končí po stanoveném čase, případně ve chvíli, kdy jeden tým dosáhne určitého počtu bodů. Retrieval pro změnu představí koncept útočníků a obránců. Útočníci se musí zmocnit nepřátelských jader, obránci se tomu snaží zabránit.

Studio V1 Interactive s vydavatelstvím Private Division vydá Disintegration už 16. června, a to na PlayStationu 4, Xboxu One a Steamu. Pro přibližně třicetičlenný tým půjde o premiéru.

Zdroj: Tisková zpráva

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20880283
Twice napsal 4. 6. 2020 v 10.13

nápad dobrej, ale to zpracování mi přijde teda dosti generické

Nahlásit nevhodný obsah