Placení za Trackmanii prý není předplatné

2. červen 2020 15:12 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (4)

Když Ubisoft oznámil novou Trackmanii, respektive dovolil zveřejnit dojmy z hraní, které vyšly i u nás, ukázali vývojáři nový systém placení za hru. V základu bude hra zcela zdarma, ke tvoření tratí, které jsou alfou a omegou série je pak nutné zaplatit 10 dolarů za rok. Za plný „klubový“ přístup ke speciálním závodům, ligám i skinům pak musí hráči zaplatit 30 dolarů za rok.

Tento přístup se hráčům moc nelíbil. Jedni volali po přístupu zcela zdarma, druzí po jednotné ceně, za kterou by dostali přístup ke všemu navždy, a třetí se obecně odvolávali na nevoli k předplatnému. Ubisoft si ale začal pohrávat se slovíčky, a svou monetizaci se rozhodl nevydávat za předplatné.

Na fóru Maniaplanet tak jeden z vývojářů vydal toto prohlášení. „Ve skutečnosti toto není předplatný model, ale přístup ke hře po limitovanou dobu. Zaplatíte za přístup ke hře na jedno období a to je vše. Jakmile váš čas dojde ke konci, musíte si hru koupit znovu, a to na takovou dobu, po kterou k ní chcete přistupovat.“

Je otázkou, proč se Ubisoft vyhýbá slovu „subscription“, a místo toho vlastně používá jeho definici. Pokud máte pravidelně platit za nějaký obsah, který jinak nezískáte, je to předplatné. Stejné předplatné jako v případě Xbox Game Pass, EA Access nebo i třeba u časopisů. Ubisoft se ale očividně tohoto slovíčka bojí, a u hráčů si za to vývojáři vysloužili posměch.

Zdroj: PCGamer

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20909928
Gh61 napsal 3. 6. 2020 v 13.46

719159: +1

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 2. 6. 2020 v 19.51

Hrozny. Tak to vypada ze stravim jeste dlouha leta se svou Trackmania United Forever.

Nahlásit nevhodný obsah

20863380
719159 napsal 2. 6. 2020 v 19.48

Ubisoft válí, po gameplay traileru, který neobsahuje žádný gameplay, je tu subscription model, který není subscription.

Nahlásit nevhodný obsah

20887270
1337 napsal 2. 6. 2020 v 18.54

Bože, to jsou jelita, který markeťák toto zase spískal :D Že by se něco chtěli přiučit od EA - aneb když to nazveme jinak, pak to už není ono? Ale je fakt, že toto na "surprise mechanics" nemá ani zdaleka.
Myslím ale, že s daleko větší grácií by z toho vyšli, kdyby prostě řekli "ano, zkoušíme nový platební model na základě předplatného."

Nahlásit nevhodný obsah