Se značkou Dishonored se stále počítá

29. květen 2020 11:15 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (10)

Hra Dishonored se v roce 2012 postarala o příjemné překvapení. Corvo Attano a jeho příběh potěšil recenzenty a dokázal oslovit mnoho hráčů. Pokračování sice taktéž obdrželo slova chvály, už se mu ale nedařilo tak, jak by si autoři přáli. Vývojáři nyní prohlašují, že se značkou do budoucna rozhodně počítají.

Kreativní ředitel Dinga Bakaba v nedávném rozhovoru narážel na předchozí vyjádření ze strany vývojářů, která byla dle jeho slov špatně interpretována. Na mysli má komentář z roku 2018 z úst hlavního designéra, jímž je Ricardo Bare. V něm totiž zaznělo, že si značka na nějaký čas odpočine.

„V první řadě je potřeba říct, že je to pro nás zvláštní, protože jsme v minulosti nikdy nedělali na pokračování nějaké hry. Bylo to velmi zajímavé. Zvěsti o pozastavení značky byly hodně přehnané a špatně interpretované,” prohlásil Bakaba. Pro jistotu dodal, že nikdy nepadlo rozhodnutí pustit značku k ledu.

Lyonská pobočka Arkane Studios momentálně pracuje na novince Deathloop, která byla oznámena na loňské E3. V plánu bylo vydat hru ještě letos. Od představení se k nám ale žádné další informace nedostaly, těžko tedy říct, jak na tom vývoj nové značky skutečně je.

Zdroj: Gaming Bolt

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 1. 6. 2020 v 14.08

Mitsurugi: To si stezuj i vyvojaru. Misto toho aby delali lepsi pribeh udelali neco jinyho ve hre. Je to stejny jak s SSD a loadingama. Clovek by cekal rychlejsi nacitani ale oni misto toho zvetsi svety takze je nacitani zase stejny.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 1. 6. 2020 v 13.15

JabJab21: Jo, a proto mají hry s jedním koncem tak šíleně hluboké příběhy...

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 1. 6. 2020 v 13.06

Mitsurugi: Jde preci o logiku. Kdyz delas dve veci, nemuzou bejt tak hluboky jako jedna vec. Jinak teda upravuju stanovisko ze to bude vyhovovat me a Ocelotrovi.

Editováno: 1. 06. 2020 v 13.08

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 1. 6. 2020 v 10.02

JabJab21: Ne, neuspokojí. Více konců je super, navíc je to snad v každé hře od Arkane, už od Dark Messiah. Nějaké rozmělňování příběhu mi nedává smysl. Příběh je kromě endingů v základu stejný, akorát se liší v detailech, jako chování postav a tak.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 30. 5. 2020 v 20.27

Ocelotr NN: No ja bych spis udelal jeden konec aby se jak si rek "nerozmelnoval pribeh" ale pruchod bez zabiti bych jako moznost nechal. To uspokoji vsechny.

Editováno: 30. 05. 2020 v 20.27

Nahlásit nevhodný obsah

7519761
MaxLaMage napsal 30. 5. 2020 v 19.33

Ocelotr NN: Vždycky jsem to hrál na no kill absolute stealth a baví mě to mnohem, mnohem víc než zabíjení. Zlej konec samozřejmě lepší není, ale to je asi věc vkusu. Nicméně nechápu, proč tu brečíš, když ti to ta hra umožňuje :D

Nahlásit nevhodný obsah

20849952
PPoe napsal 30. 5. 2020 v 12.45

Taky jsem obě hry dohrál na ghost a bavil jsem se královsky. Už jednička byla dobrá, po dlouhý době něco, co mi zážitkem připomnělo moji nejoblíbenější hru vůbec - Thief 1 a 2. A dvojka byla totální pecka, co se leveldesignu týče pro mě doteď nejlepší.

Btw: Kdo miluje stealth gameplay, kolem Thief 1 a 2 je doteď velice aktivní moderská scéna a s komunitníma patchema hra pořád vypadá a hraje se skvěle i na moderních PC. A fanmisí je strašně moc, dokonce opravdu spousty i neskutečně kvalitních.

Nahlásit nevhodný obsah

20871763
Victor the Cleaner napsal 29. 5. 2020 v 16.35

Ocelotr NN: Já to hrál bez jediného zabití a ani jednou mě nikdo nespatřil, takže absolutní duch. A přeci jsem se u toho bavil.
Když se ti líbí zabíjet a mít špatný konec, tak co si vůbec stěžuješ? Ta hra ti to nabízí. Není přecijenom krásný, když má člověk na výběr? Hraj si ten svůj "zlej" konec a mně nech mojí oblíbenou ukrutnou nudu.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 29. 5. 2020 v 15.38

Ocelotr NN: pokud ti zlej konec příjde lepší a víc tě baví zabíjet, tak proč prostě nehraješ se zabíjením na špatnej konec? přece kvůli tomu, že tě to nebaví nemusí vymazat polovinu herních možností.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 29. 5. 2020 v 13.52

Zavrhnout no kill postup. Je to ukrutná nuda oproti license to kill. Dva různé konce rozmělňují příběh a ZLEJ konec je samozřejmě ten lepší.

Editováno: 29. 05. 2020 v 14.32

Nahlásit nevhodný obsah