Remedy práce z domova nevyhovuje
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Remedy práce z domova nevyhovuje

Remedy práce z domova nevyhovuje

Radek Raudenský

Radek Raudenský

27. 5. 2020 15:14
Reklama

Je jasné, že pandemie koronaviru ve velkém ovlivnila herní průmysl. Sice zákazníci vidí obrovské výdělky a prodeje, ty opravdové důsledky zákazníci poznají až v budoucnu. Hry, které byly nyní na začátku nebo ve středu vývoje, totiž byly tímto problémem zasaženy nejvíce.

Zatímco Cyberpunk 2077, který vyjde za pár měsíců, byl dle vývojářů bez větších problémů, studio Remedy Entertainment, které stojí například za titulem Control, si na současné podmínky práce z domova stěžuje. Starosti vyjádřil ředitel komunikace Remedy Thomas Puha.

Remedy prý začalo pracovat z domova už v únoru, kdy je kolegové z Asie varovali, že je potřeba to brát vážně. „Po dvou týdnech lidi říkali „Hele, myslím si že jsem tak na 70-80 procentní produktivitě, je to problém?“ A já jím říkal „Ne, to není problém! I kdybys byl na 20 procentní produktivitě, kvůli rodině třeba, tak to neřeš.“

Největším problémem je ale prý převádění dat napříč internetem, jelikož různí lidé mají velmi různorodé rychlosti internetu, navíc se musí počítat s tím, že jednu přípojku využívá i rodina nebo ostatní obyvatelé. „Když má build něco mezi 50 až 60 GB, tak na interní síti to prostě hodíte do počítače a je to v pohodě. Ale to množství dat, které potřebujete přesunout. Věci které v kancelářích trvaly minuty nyní zaberou hodiny, a klidně celý den. Je to o množství dat, které může předat napříč našimi servery.“

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama