AC dostal sidequesty pět dní před vydáním
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka AC dostal sidequesty pět dní před vydáním

AC dostal sidequesty pět dní před vydáním

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

25. 5. 2020 04:00 5
Reklama

Že je vývoj her často divoký a komplikovaný proces ví asi každý hráč, někdy nás ale okolnosti vydání titulů i tak překvapí. Tak například první díl série Assassin’s Creed se rozhodně v klidu nerodil. Poměrně rozporuplný titul dostal velkou část svého vedlejšího obsahu (především tzv. Templar assassinations) až pět dní před vydáním.

Bývalý šéf vývoje umělé inteligence soubojů Charles Randall to oznámil na svém Twitteru. V mírně bizarní historce dokonce zmínil, že rozkaz přišel kvůli tomu, že si hru pár dní před vydáním zahrál syn CEO Ubisoftu. Randall později své tvrzení poupravil a poukázal na to, že šlo jen o řečnický obrat, přičemž ani netuší, zda CEO nějaké dítě v této době měl. Tak jako tak ale příkaz k přidání vedlejšího obsahu přišel skutečně zničehonic těsně předtím, než měla hra jít do lisoven.

Randall sám považuje následující pětidenní práci za zázrak, přidaný obsah totiž tým dokázal nejen vyvinout, ale i zbavit většiny bugů. Server IGN upozorňuje pouze na jednu templářskou vraždu, která mohla vlivem bugu skončit předčasnou smrtí cíle. Následkem bylo, že na konzoli Xbox 360 nešlo získat všech 1000 bodů za achievementy a bylo nutné celý průchod hrou restartovat.

To částečně vysvětluje, proč byl začátek jedné z nejhodnotnějších značek herní historie tak zajímavou a revoluční, ale zároveň velmi repetetivní a prázdnou hrou. Do budoucna se v tvorbě nepovinného obsahu Ubisoft výrazně zlepšil, v současných pokračováních hráče Assassin’s Creed sidequesty doslova zaplaví. Zřejmě mají vývojáři na práci více, než pět dní.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama