Ghost of Tsushima souboje budou těžké
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ghost of Tsushima souboje budou těžké

Ghost of Tsushima souboje budou těžké

Radek Raudenský

Radek Raudenský

20. 5. 2020 12:43 2
Reklama

Ghost of Tsushima vyjde 17. července, a my jsme se před týdnem konečně dočkali odhalení gameplaye ze hry. Ten odhalil hned několik aspektů hry, kromě jiného také soubojový systém, který na gameplay demu vypadal velmi jednoduše. Jak ale nyní vývojáři ze Sucker Punch tvrdí, opak má být pravdou.

Člověk, který měl průchod v demu na starosti, byl prý velmi zkušený, souboje měl už v ruce a tak vypadal souboj snaze. Běžní hráči ale narazí na mnohem větší výzvu. „Snažíme se udělat přísnou hru v tom smyslu, že vás pár úderů od nepřítele zabije. Hra je velmi náročná.“

 Dle studia se dá souboj popsat třemi slovy – bláto, krev a ocel. “Absolutně ctíme vražednost meče. Viděli jsme samurajské filmy a lidi, kteří šli dolů na jeden nebo dva údery, a to jsme do soubojového systému zabudovali. Porazit Mongoly v bitvě bude těžké, ale je to ta výzva, díky které se cítíte naživu a získáte odměnu za vítězství. Nemůžete jen tak naběhnout do tábora a bojovat s pěti lidmi v jednu chvíli, budou v přesile a vy zemřete.“

Další věcí v Ghost of Tsushima budou souboje proti mistrům, což si vývojáři taktéž propůjčili z filmů. Původně to studio chtělo zakomponovat do State of Play, bohužel se tak ale nestalo. „Je to klasická věc samurajů. Tyto souboje byly extrémně náročné a řídí je osobnost. Musíte nastudovat svého nepřítele a pochopit, jak útočí, a díky tomu vyhrát.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama