Ghost of Tsushima souboje budou těžké

20. květen 2020 14:43 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (2)

Ghost of Tsushima vyjde 17. července, a my jsme se před týdnem konečně dočkali odhalení gameplaye ze hry. Ten odhalil hned několik aspektů hry, kromě jiného také soubojový systém, který na gameplay demu vypadal velmi jednoduše. Jak ale nyní vývojáři ze Sucker Punch tvrdí, opak má být pravdou.

Člověk, který měl průchod v demu na starosti, byl prý velmi zkušený, souboje měl už v ruce a tak vypadal souboj snaze. Běžní hráči ale narazí na mnohem větší výzvu. „Snažíme se udělat přísnou hru v tom smyslu, že vás pár úderů od nepřítele zabije. Hra je velmi náročná.“

 Dle studia se dá souboj popsat třemi slovy – bláto, krev a ocel. “Absolutně ctíme vražednost meče. Viděli jsme samurajské filmy a lidi, kteří šli dolů na jeden nebo dva údery, a to jsme do soubojového systému zabudovali. Porazit Mongoly v bitvě bude těžké, ale je to ta výzva, díky které se cítíte naživu a získáte odměnu za vítězství. Nemůžete jen tak naběhnout do tábora a bojovat s pěti lidmi v jednu chvíli, budou v přesile a vy zemřete.“

Další věcí v Ghost of Tsushima budou souboje proti mistrům, což si vývojáři taktéž propůjčili z filmů. Původně to studio chtělo zakomponovat do State of Play, bohužel se tak ale nestalo. „Je to klasická věc samurajů. Tyto souboje byly extrémně náročné a řídí je osobnost. Musíte nastudovat svého nepřítele a pochopit, jak útočí, a díky tomu vyhrát.“

Zdroj: VG24/7

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 21. 5. 2020 v 13.32

No těžké, jestli budou super-reaktivní s možnostmi zvrátit/uhnout úder soupeře v 1/60 sekundy a tak akorát okna na protiúder / counter / úhyb, aby to nebylo moc lehké a aby se ten skill člověk musel chvilku učit / žádný QTE to tu nemá co dělat, a aby se dal vykrejt každej úder a aby každej úder hráče měl svý výhody a nevýhody, a aby i na vyšších levelech mohl hráče při nepozornosti zlikvidovat i standartní nepřítel, a aby SMRT BYLA FÉR a aby nepřátelé útočili vichni najednou a ne že jeden bojuje a deset jich tancuje okolo viz. ASSASIN, a aby to mělo bezchybnou detekci kolizí, tj. meč neprochází nepřítelem, ale odsunuje ho o centimetry a když vykrejváte aby ste vykrejvali mečem a né košilí. A aby vykrejvali i nepřátelé a měli každej roster pohybů jako hlavní hrdina.

No to je asi všechno, co bych mohl říci, co chci od soubojového systému TSUSHIMY, vše samozřejmě 1/60 vteřiny.

EVROPSKEJ PRKEŇÁK je pro mne ZAKLÍNAČ 2 a 3. Ta hra je skvělá, ale souboje když přivřu obě oči za 3- ve škole. Samá otočka o ničem, nějaký countery výkryty a časování jsou pro W3 sprostá slova. Ze západu to už skoro uměj NINJA THEORY, ale furt takový DMC .... dejme jim ještě deset let. Ale neni to CAPCOM neni to SNK, neni to FROM neni to PORN. FRAMEPORN.

Editováno: 21. 05. 2020 v 13.44

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 20. 5. 2020 v 23.04

Super;-)

Nahlásit nevhodný obsah